Gelul.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.
Hoi Day, ik moest vaak lachen om je posts destijds toen je beetje anti-Huub werd tegen de Huubfans.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Oh wat lief, ik sta nu ook in de OP!![]()
![]()
Hmm, dan moet ik hier maar wat vaker m'n hoofd laten zien.
Tuurlijk niet, lieve Dayquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ian!![]()
Zo, en nu niet meer zeuren in FB, graag!![]()
DEEEEEEJquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Oh wat lief, ik sta nu ook in de OP!![]()
![]()
Hmm, dan moet ik hier maar wat vaker m'n hoofd laten zien.
Dat hoeft voor mij ook helemaal niet, hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.
Valt het onder feedback als ik ga melden dat ik stiekem verliefd op je ben?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook helemaal niet, hoor!![]()
Gelul? Dan is het wel degelijk een rel waard om bovenwater te halen wat er gebeurt is. Foutje moet kunnen, maar je hullen in stilzwijgen... Pff...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelul.
Maar ik vind dus wel dat je als user niet teveel tegen een mod moet gaan zitten schreeuwen.
Ik neem aan dat de modjes modden om het forum leuker te maken voor IEDEREEN.
Als een mod dat niet doet moet hij/zij deaudt.
Ja? Dan was je waarschijnlijk 1 van de weinige.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoi Day, ik moest vaak lachen om je posts destijds toen je beetje anti-Huub werd tegen de Huubfans.![]()
nee,das gewoon een liefdeverklaringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt het onder feedback als ik ga melden dat ik stiekem verliefd op je ben?![]()
![]()
![]()
Ik heb dan ook expliciet om een uitleg lopen vragen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelul? Dan is het wel degelijk een rel waard om bovenwater te halen wat er gebeurt is. Foutje moet kunnen, maar je hullen in stilzwijgen... Pff...
Ach en modjes modden natuurlijk inderdaad om het fora leuker te maken. Maar als ze het verkloten mag je ze best door de mangel halen.
Ik volg de COS allang niet meer hoor maar kan me dit goed herinneren...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Dan was je waarschijnlijk 1 van de weinige.
Maar...... het begint effect te hebben, Huub is lang niet meer zo popi. SMS voor Jaap
Oh sorry, dit is geen COS!![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dan ook expliciet om een uitleg lopen vragen.
Maar ik vind dit geen rel waard.
Het topic zoog toch apenballen.![]()
Waar hebben we het over!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik volg de COS allang niet meer hoor maar kan me dit goed herinneren...![]()
Okay ontopic weer... offtopic dus.... ofzo.![]()
Hmm dat laatste kan ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Apenballen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar hebben we het over!?!?!?![]()
Homo's zijn koel!![]()
Zoiets?![]()
hoezo,reageerde natasja ook in dat topic??????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo,reageerde natasja ook in dat topic??????![]()
hahaha heb me ook rot geergerd in dat topic ja!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...
En dan daarna zeggen: "ik wil niets loslaten, allemaal privé"
Open dan geen topic! Druilmongool~!![]()
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...
En dan daarna zeggen: "ik wil niets loslaten, allemaal privé"
Open dan geen topic! Druilmongool~!![]()
Boeiend?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahaha heb me ook rot geergerd in dat topic ja!
maaruhh in de cos,gaat het net over lepels....![]()
Dan moet hij geen topic openenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |