Day is inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen om posts die weggemod worden.
En Day is gewoon té leuk om tegenin te gaan![]()
Bovendien heeft ze heul niets te maken met dit gezeik.
Ik ben vooral TEGEN de TS van het topic waar het over gaat in FB.
Day
![]()
Mijn ex is niet erg scheutig met mijn foto's.... met wat wel eigenlijk....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verklein hem als je wilt tot avatar formaat![]()
Als je daar al niet om gaat rellen. Dan ga je dus nooit rellen. Want er is toch niks (snif) zo erg als dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga niet rellen om posts die weggemod worden.
En Day is gewoon té leuk om tegenin te gaan![]()
Bovendien heeft ze heul niets te maken met dit gezeik.
Ik ben vooral TEGEN de TS van het topic waar het over gaat in FB.
Day
![]()
Wordt mijn avatar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn eigen hoofd!?!?!?!![]()
![]()
Kan die vakjury niet gewoon een mooie combi worden met televotes? En dat de vakjury dan IETS belangerijker isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mensen pikken het niet meer als dat teruggedraaid wordt. Het zou DE oplossing zijn zo'n vakjury maar ik denk dat je dan heel veel protest krijgt omdat mensen dan niet meer mogen stemmen en vinden dat hun dat afgepakt wordt.
Denk dat er maar 1 ding op zit, volgende keer moeten we iets originelers sturen qua show. Zeiden ze vandaag ook op tv, dat ESC nou eenmaal visueler wordt en dat je dat niet meer terug kan draaien.
Ehhh... die nagels waren grapje hoor.![]()
Rellen om moderaties is not done.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je daar al niet om gaat rellen. Dan ga je dus nooit rellen. Want er is toch niks (snif) zo erg als dat.
En dat Day leuk is is waar. Maar dat wil niet zeggen dat je de rest van de motjes niet net zo'n woning mag gunnen als dgk...
Ik denk dat dat inderdaad de oplossing zou zijn. Dan is het nog een vervelend compromis maar lijkt me wel werkbaar en ik wil potdomme weer een normale nationale voorronde met meerdere rondes. Dit was echt een anticlimax dit jaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan die vakjury niet gewoon een mooie combi worden met televotes? En dat de vakjury dan IETS belangerijker is![]()
Ik vind trouwens ook dat het orkest weer terug moet.![]()
Vroeger was het veul leuker.
Hoe was dat ene nummer ook al weer? Nocturnal ofzo!?
Bijna helemaal zonder zang.
DAT was een mooi nummer![]()
Hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef cindy10 het volgende:
kom even hier kijken op advies van ian....![]()
maarrrr waar is de actie??![]()
Hmm dat had ik niet achter jou gezocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Rellen om moderaties is not done.
Imho.
Niet fukken met mods.
Geen idee!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad de oplossing zou zijn. Dan is het nog een vervelend compromis maar lijkt me wel werkbaar en ik wil potdomme weer een normale nationale voorronde met meerdere rondes. Dit was echt een anticlimax dit jaar.
Orkest moet ook weer terug helemaal mee eens.
Weet je nog welk land dat was? Noorwegen staat mij bij.
Wat had je niet achter mij gezocht!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat had ik niet achter jou gezocht.
Mare fout is fout, en fouten moet je erkennen ook als mod. En gezien het feit dat je een collega nooit mag afvallen... Moet er dus iemand uit zichzelf met z'n billen bloot.
Heb het opzocht en het was Noorwegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee!!!
Vooral nu niet, met een aardige hoeveelheid bier achterover![]()
Weet nog wel dat het nummer me echt tot het diepste heeft geraakt...
Wát een geniaal lied was dat...
Ik heb mijn broek al uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat had ik niet achter jou gezocht.
Mare fout is fout, en fouten moet je erkennen ook als mod. En gezien het feit dat je een collega nooit mag afvallen... Moet er dus iemand uit zichzelf met z'n billen bloot.
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.quote:
Kijk je uit met aanbieden van illegale zooi?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb het opzocht en het was Noorwegen.
'Het grotendeels instrumentale Nocturne leunde op de Ierse violiste Fionnuala Sherry en telde slechts 25 woorden gezongen door Gunnhild Tvinnereim.'
Kan mijn ESC connecties wel proberen in te schakelen en kijken of ik de mp3 kan krijgen als je dat wil.
Day!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Oh wat lief, ik sta nu ook in de OP!![]()
![]()
Hmm, dan moet ik hier maar wat vaker m'n hoofd laten zien.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk je uit met aanbieden van illegale zooi?![]()
Ian!quote:
Gelul.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.
Hoi Day, ik moest vaak lachen om je posts destijds toen je beetje anti-Huub werd tegen de Huubfans.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
![]()
Tuurlijk niet, lieve Dayquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ian!![]()
Zo, en nu niet meer zeuren in FB, graag!![]()
DEEEEEEJquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
![]()
Dat hoeft voor mij ook helemaal niet, hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.
Valt het onder feedback als ik ga melden dat ik stiekem verliefd op je ben?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook helemaal niet, hoor!![]()
Gelul? Dan is het wel degelijk een rel waard om bovenwater te halen wat er gebeurt is. Foutje moet kunnen, maar je hullen in stilzwijgen... Pff...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelul.
Maar ik vind dus wel dat je als user niet teveel tegen een mod moet gaan zitten schreeuwen.
Ik neem aan dat de modjes modden om het forum leuker te maken voor IEDEREEN.
Als een mod dat niet doet moet hij/zij deaudt.
Ja? Dan was je waarschijnlijk 1 van de weinige.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoi Day, ik moest vaak lachen om je posts destijds toen je beetje anti-Huub werd tegen de Huubfans.![]()
nee,das gewoon een liefdeverklaringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt het onder feedback als ik ga melden dat ik stiekem verliefd op je ben?![]()
![]()
![]()
Ik heb dan ook expliciet om een uitleg lopen vragen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelul? Dan is het wel degelijk een rel waard om bovenwater te halen wat er gebeurt is. Foutje moet kunnen, maar je hullen in stilzwijgen... Pff...
Ach en modjes modden natuurlijk inderdaad om het fora leuker te maken. Maar als ze het verkloten mag je ze best door de mangel halen.
Ik volg de COS allang niet meer hoor maar kan me dit goed herinneren...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Dan was je waarschijnlijk 1 van de weinige.
Maar...... het begint effect te hebben, Huub is lang niet meer zo popi. SMS voor Jaap
Oh sorry, dit is geen COS!![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dan ook expliciet om een uitleg lopen vragen.
Maar ik vind dit geen rel waard.
Het topic zoog toch apenballen.![]()
Waar hebben we het over!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik volg de COS allang niet meer hoor maar kan me dit goed herinneren...![]()
Okay ontopic weer... offtopic dus.... ofzo.![]()
Hmm dat laatste kan ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Apenballen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar hebben we het over!?!?!?![]()
Homo's zijn koel!![]()
Zoiets?![]()
hoezo,reageerde natasja ook in dat topic??????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo,reageerde natasja ook in dat topic??????![]()
hahaha heb me ook rot geergerd in dat topic ja!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...
En dan daarna zeggen: "ik wil niets loslaten, allemaal privé"
Open dan geen topic! Druilmongool~!![]()
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...
En dan daarna zeggen: "ik wil niets loslaten, allemaal privé"
Open dan geen topic! Druilmongool~!![]()
Boeiend?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahaha heb me ook rot geergerd in dat topic ja!
maaruhh in de cos,gaat het net over lepels....![]()
Dan moet hij geen topic openenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |