http://www.tinypics.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er 1, foto dus. Heb 'um opgeslagen in mijn documenten. En nu?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste......
En ik roep ook vast "Laters"![]()
http://www.tinypics.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben een newbee op alle fronten, duschhhhhhh...
Je hebt m'n mail. PM enzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
Het gaat weer hard met de kersenbrandenwijn....
Ik luister stiekum naar de herhaling van het Songfestival.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, is iedereen naar bed!?
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik luister stiekum naar de herhaling van het Songfestival.
Okay je mag lachen.![]()
Silvia Night.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.
Fly on the wings of love staat nogsteeds in mijn playlist.
Songfestival![]()
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.
Fly on the wings of love staat nogsteeds in mijn playlist.
Songfestival![]()
Ik vond Sakis niet onlekker, alleen dat nummer...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Congratulations!!!!![]()
Ik vond haar stiekem best een lekker ding![]()
Ik had er vantevoren beetje rekening mee gehouden. Morgen horen we wel waar ze geeindigd is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.
Incl. de NOS, was een item over in het 8uur Journaalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vond Sakis niet onlekker, alleen dat nummer...De hele goegemeente is inmiddels over de zeik dat er 9 oostbloklanden door zijn...
Als je de goede nou naar mij mailt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik wil er maar 1 van de 2 laten zien, hoe verwijder ik de 2e?
Klopt, en op Netwerk en op Nova.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Incl. de NOS, was een item over in het 8uur Journaal
Het is al jaren één grote bende.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.
Morgen? Ik dacht vanavond?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:23 schreef Dutchguy het volgende:
Ik had er vantevoren beetje rekening mee gehouden. Morgen horen we wel waar ze geeindigd is.
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is al jaren één grote bende.
Ze moeten dat oostblok lekker een eigen songfestival geven, zo is er niets meer aan.
Dát zou ook een mogelijkheid zijn. Maar ik ben het gewoon zat dat je van tevoren letterlijk kan voorspellen waar de votes heen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?
Tja of gewoon 2 voorrondes. 1 in west en 1 in oost. De 5 winnaars daarvan gaan dan door naar een finale... + de 4 die zich toch al hebben ingekocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is al jaren één grote bende.
Ze moeten dat oostblok lekker een eigen songfestival geven, zo is er niets meer aan.
Ja maar dan heb je in de finale alsnog dat bevooroordeelde gezeik?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja of gewoon 2 voorrondes. 1 in west en 1 in oost. De 5 winnaars daarvan gaan dan door naar een finale... + de 4 die zich toch al hebben ingekocht.
Hmm oepsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:26 schreef Dutchguy het volgende:
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?
Niet als wij de Friezen hun zolang gewenste eigen provincie geven en zo nog een paar laten volgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je in de finale alsnog dat bevooroordeelde gezeik?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet als wij de Friezen hun zolang gewenste eigen provincie geven en zo nog een paar laten volgen.![]()
Minder denk ik omdat landen vaak ook hoge punten aan hun buren geven. Belgie bv vaak aan nederland en frankrijk. Nederland een belgie en engeland... enz... Hoewel zolang er in verhouding meer oostbloklanden zijn het altijd lastig blijft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja maar dan heb je in de finale alsnog dat bevooroordeelde gezeik?
Maar er zitten wel meer oneerlijkheden in het systeem. De grote vier landen die altijd automatisch gekwalificeerd zijn bijvoorbeeld omdat zij de grootste geldschieters zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Minder denk ik omdat landen vaak ook hoge punten aan hun buren geven. Belgie bv vaak aan nederland en frankrijk. Nederland een belgie en engeland... enz... Hoewel zolang er in verhouding meer oostbloklanden zijn het altijd lastig blijft.
Nieuw plan. Alleen mensen uit landen in de finale mogen stemmen![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
Bibbert...
Ergens vind ik dat wel goed...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar er zitten wel meer oneerlijkheden in het systeem. De grote vier landen die altijd automatisch gekwalificeerd zijn bijvoorbeeld omdat zij de grootste geldschieters zijn.
Waar was je nog meer bezig dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Van Day moet ik hier verder...
Maar ik was hier al bezig!
Neuken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar was je nog meer bezig dan?
Hmm ook in dit geval is een dirty mind...
Tja maar zonder die 4 geen show. Dus zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Ze winnen toch niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:32 schreef Dutchguy het volgende:
Maar er zitten wel meer oneerlijkheden in het systeem. De grote vier landen die altijd automatisch gekwalificeerd zijn bijvoorbeeld omdat zij de grootste geldschieters zijn.
Ja het is heel dubbel, geld is gewoon nodig en dat komt nou eenmaal uit die landen en daar willen ze wat voor terug. Geen deelname in de finale betekent lagere kijkcijfers betekent minder inkomsten en dat is weer slecht voor het festival. Maar ik ben het met je eens dat het ergens ook erg corrupt is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel goed...
Zorgt ervoor dat ze elke keer mooie shows weg kunnen geven![]()
Ergens is het natuurlijk ook gewoon zwaar corrupt.
Het is gewoon jammer dat het geen eerlijke strijd meer is.
Ik zorg ervoor dat ter compensatie mijn nagels rouwrandjes hebben.quote:Wel een homo-vooroordeel bevestiging trouwens, dat je kijkt![]()
Rellen zou ik zeggen. Wat laat jij je makkelijk met een kluitje naar hier sturen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuken?![]()
![]()
Ik was in de FB bezig
Iemand heeft de posts van Eendt/Nostalgist/mij gewist![]()
ZONDER uitleg![]()
Nee en zeker de UK niet hoop ik...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja maar zonder die 4 geen show. Dus zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Ze winnen toch niet.
Zou een vakjury terug brengen wat oplossen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja het is heel dubbel, geld is gewoon nodig en dat komt nou eenmaal uit die landen en daar willen ze wat voor terug. Geen deelname in de finale betekent lagere kijkcijfers betekent minder inkomsten en dat is weer slecht voor het festival. Maar ik ben het met je eens dat het ergens ook erg corrupt is.
[..]
Ik zorg ervoor dat ter compensatie mijn nagels rouwrandjes hebben.![]()
Je krijgt mijn toestemming om hem hier te plaatsen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Liefje, hier kan toch niemand wat mee!?
Aan die foto heeft echt NIEMAND iets![]()
Sterker nog: hij is eng![]()
Heb je geen normale!?
Ik ga niet rellen om posts die weggemod worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rellen zou ik zeggen. Wat laat jij je makkelijk met een kluitje naar hier sturen.
Maar ik zat eigenlijk te hopen op een normale foto...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je krijgt mijn toestemming om hem hier te plaatsen.![]()
Verklein hem als je wilt tot avatar formaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik zat eigenlijk te hopen op een normale foto...![]()
Deze is serieus te erg voor woorden.
Mensen pikken het niet meer als dat teruggedraaid wordt. Het zou DE oplossing zijn zo'n vakjury maar ik denk dat je dan heel veel protest krijgt omdat mensen dan niet meer mogen stemmen en vinden dat hun dat afgepakt wordt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou een vakjury terug brengen wat oplossen?
Enne: qua nagels ben ik dan de homo![]()
Wat is er mis met mijn eigen hoofd!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verklein hem als je wilt tot avatar formaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |