Ik wou gewoon even iets anders lezen en typen dan spelletjes, maar dat gaat niet op in dit topic hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat van dat on nederlands was natuurlijk een grapje. Maar dat ik het heerlijk vind meen ik echt. Lekker in je t-shirt rond kunnen huppelen zonder dat je het snikheet hebt. Af en toe een bui zodat de wereld lekker fris blijft ruiken (en ik geen last krijg van hooikoorts) enne een lekker pittig windje om te zorgen dat je niet omkomt in de fietsende toeristen![]()
Doe eens een interessant onderwerp introducerenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even iets anders lezen en typen dan spelletjes, maar dat gaat niet op in dit topic haha
Leandra is GOEDquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
Tilt die rij is snel opgevult trouwens...
Die komt eraan...maar duurt een tijdje al heb je dan ook watquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Wat ik trouwens nog wel mis op de wii is Mario
Ben het met je eens hoor. Maar we kunnen er natuurlijk gewoon een draai aan geven en gert de titel laten aanpassenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
Ik wou gewoon even iets anders lezen en typen dan spelletjes, maar dat gaat niet op in dit topic haha
Zeg het maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Gert is allang naar bedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Maar we kunnen er natuurlijk gewoon een draai aan geven en gert de titel laten aanpassen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
Heb toch niet voor niets mijn stekker uit de Megadrive getrokken toch?![]()
![]()
Ik zie nu pas dat ik in de OP sta!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[knip]
Nou! Nou!
OP heeft heul rijtje nieuwe icons erbij!![]()
Momenteel doen we terugblikken op oude games![]()
![]()
![]()
Leescht schnel verder!
[afbeelding]
Deze OP vind je hier
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik nog maar een halve liter ga halen [afbeelding]
Ga je 'm wel posten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
Foto's zijn binnen, 1 kan ik niet zien, weet niet waarom, en op de andere zie ik er niet uit.
Krijg ik nog respijt?
Welke film!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Ik rook nog een peukie en dan gaak filmpje kijken
Goeie film?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Waarom zou gert al in z'n bed liggen? This vrijdagavond hoor...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is allang naar bed![]()
Maar het mag gerust ergens anders over gaan![]()
Suggesties?
Die is best vermakelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Liess het volgende:
Uhm, City of God.
Waar gebeurde film over de gangs in Rio de Janeiro (Echt een Echte waar gebeurde, ze hebben een paar jongens van de straat geplukt daar en daar een film mee gemaakt, van die groep jongens leeft ook nog maar 1 persoon)
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom zou gert al in z'n bed liggen? This vrijdagavond hoor...
Ik krijg trouwens drastisch zin om me kamer te re-stylen...![]()
Klinkt heftig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Liess het volgende:
Uhm, City of God.
Waar gebeurde film over de gangs in Rio de Janeiro (Echt een Echte waar gebeurde, ze hebben een paar jongens van de straat geplukt daar en daar een film mee gemaakt, van die groep jongens leeft ook nog maar 1 persoon)
Fel realistisch dus in ieder geval. Klinkt bijna als een soort documentaire.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Schijnt ook een beste Harde film te zijn volgens mijn pa.
Als jij denkt dat ik de COSsen en SC aan het bijlezen was omdat ik door die sudoku-link van Avonne helemaal afgeleid was en dus eerst op m'n gemak een sudoku ging zitten maken...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij aan het doen wat ik denk dat je aan het doen bent?![]()
Ik dacht dus iets andersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik de COSsen en SC aan het bijlezen was omdat ik door die sudoku-link van Avonne helemaal afgeleid was en dus eerst op m'n gemak een sudoku ging zitten maken...
Ja dan heb je dat goed gedacht![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht je dan net een paar minuten te vroeg
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe, doe me beide oogjes toe en zeg TOT LATERSSSSSSSSSSSSSSSSssss![]()
![]()
![]()
![]()
Truste......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe, doe me beide oogjes toe en zeg TOT LATERSSSSSSSSSSSSSSSSssss![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Petra.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
uploadenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er 1, foto dus. Heb 'um opgeslagen in mijn documenten. En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |