Sonic ik mis je.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Suffie. Ik heb alles nog. Oud zwart-wit beeldschermpje, toetsenbord, commodore zelf, de joystick, de cassetespeler, de cassetes, de floppies en zelfs de boeken.
Sentimentele sul dat ik ben...
Stiekem hoop ik dat het ooit nog wat waard word![]()
Koop je toch zo'n thuistap ding...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:13 schreef Dutchguy het volgende:
Zo'n pesthekel aan die kleine statiegeldflesjes...![]()
Ik ff gebeld, wordt er over 5 min. 1 naar me gemaild. Ik geef wel een seintje al ie er is, moet jij maar uitleggen hoe ik hem vanuit me box hierheen krijg. Onder voorbehoud dat het een knappe foto is...quote:
Sonic!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik krijg heimwee naar mijn Megadrive. Stom dat ik die ooit weggedaan heb.![]()
Dan koop je toch blikbier?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo'n pesthekel aan die kleine statiegeldflesjes...![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ff gebeld, wordt er over 5 min. 1 naar me gemaild. Ik geef wel een seintje al ie er is, moet jij maar uitleggen hoe ik hem vanuit me box hierheen krijg. Onder voorbehoud dat het een knappe foto is...
Ik krijg ineens keihard zin om in loopings te gaan hollen en op robots te springen maar waar vind ik die zo snel....quote:
Dan weet ik bijna zeker dat de Icetea van de Lidl er het beste uitkomt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Morgen de Grote Icetea Test bij Kassa. Echt.![]()
Koop de Wii, daar zit alles inquote:
Wheeeee ik wil oook sonicccccuuuuuhhhhhquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de Megadrive + 2 controllers + alle games nog liggen!![]()
*weet wat hij morgen gaat doen
Die Aqua levels waren kewl! Met die rare rode robotsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik krijg ineens keihard zin om in loopings te gaan hollen en op robots te springen maar waar vind ik die zo snel....![]()
Of die van de Aldi. Altijd zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan weet ik bijna zeker dat de Icetea van de Lidl er het beste uitkomt.
Iedere keer op Fok als ik mijn profiel wil aanpasse klopt me wachtwoord niet, vraag ik een nieuwe aan, klopt ook niet, en dat gaat maar door. Ondertussen zuip ik me dan klem van de stress....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is ook een originele fobie
How come?
Ik lees net dat je op de Wii kan soniccuuuh!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wheeeee ik wil oook sonicccccuuuuuhhhhh![]()
Kersenbrandewijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedere keer op Fok als ik mijn profiel wil aanpasse klopt me wachtwoord niet, vraag ik een nieuwe aan, klopt ook niet, en dat gaat maar door. Ondertussen zuip ik me dan klem van de stress....![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik krijg ineens keihard zin om in loopings te gaan hollen en op robots te springen maar waar vind ik die zo snel....![]()
Oh nee gek werd ik daar van... steeds dat muziekje tieptieptiepteip en dan steeds sneller en dat aftellen en dan dat kuttige boinggeluidje en een wegzakkende Sonic.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Aqua levels waren kewl! Met die rare rode robots![]()
En dan niet te lang onder water OF genoeg grote luchtbellen happen!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh nee gek werd ik daar van... steeds dat muziekje tieptieptiepteip en dan steeds sneller en dat aftellen en dan dat kuttige boinggeluidje en een wegzakkende Sonic.....![]()
En dan nog later kreeg je Knuckles en die kon zweven en klimmen... Die glijbaan ja.. moest je Chaos Emeralds verzamelen. Lukte nooit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat je met de 2e controller Tails kon besturen![]()
Maar niet buiten het scherm te ver bij sonic weg![]()
En die tussenstages, dat je door die glijbaan moest racen!![]()
![]()
![]()
Ik had vooral moeite om die Chaos Emeralds te halen in die bonus stages (Sonic 1)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat je met de 2e controller Tails kon besturen![]()
Maar niet buiten het scherm te ver bij sonic weg![]()
En die tussenstages, dat je door die glijbaan moest racen!![]()
![]()
![]()
Met die irritante rode stootblokken en als je daar op kwam was je af.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had vooral moeite om die Chaos Emeralds te halen in die bonus stages (Sonic 1)
Héérlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef Liess het volgende:
Wat een lekker weer hè?
Precies, erg lastig, maar wel een uitdagingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met die irritante rode stootblokken en als je daar op kwam was je af.![]()
Wat een goeie spellen waren dat eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met die irritante rode stootblokken en als je daar op kwam was je af.![]()
Ik vond Mario ook veel te moeilijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, erg lastig, maar wel een uitdagingEigenlijk waren de spelletjes van vroeger meer "puur" maar ook wel een slag moeilijker over het algemeen
Het valt zeker niet tegen maar wat ik net al zei over het algemeen was de moeilijkheidsgraad hoger (vind ik dan) en dan is het toch wel ff lastig om dat weer op te pikken maar het speelt heerlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een goeie spellen waren dat eigenlijk...
Of zou het echt enorm tegenvallen als je het nu weer zou spelen?
Ja echt lekker. Zo totaal on-nederlands ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef Liess het volgende:
Wat een lekker weer hè?
Ligt eraan welke, de eerste was vrij pittig (op de NES) maar Super Mario World op de SNES ging wel, was goed te doenquote:
Ik heb eigenlijk geen idee maar ik denk dat ik het nu paar minuutjes leuk zou vinden en het dan wel gezien had. Alleen Sonic zou ik echt graag nog eens spelen. Verstand op nul.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een goeie spellen waren dat eigenlijk...
Of zou het echt enorm tegenvallen als je het nu weer zou spelen?
Nou, ik vind het VRESELIJK, geef mij maar 10 graden te warm voor de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja echt lekker. Zo totaal on-nederlands ook
We waren echt verwend met die zon paar weken geleden. Dit hoort zo. Helaas.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja echt lekker. Zo totaal on-nederlands ook
Op de SNES heb ik vooral zitten F-Zero-en. Mode 7quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, de eerste was vrij pittig (op de NES) maar Super Mario World op de SNES ging wel, was goed te doen
Ik ga 'm morgen op mijn TV aansluiten denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee maar ik denk dat ik het nu paar minuutjes leuk zou vinden en het dan wel gezien had. Alleen Sonic zou ik echt graag nog eens spelen. Verstand op nul.
Laat even weten dan hoe het was, of het nog leuk is of tegenviel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen op mijn TV aansluiten denk ik![]()
Even genieten![]()
Was idd ook een tof spel!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op de SNES heb ik vooral zitten F-Zero-en. Mode 7![]()
Ik heb Sonic ook voor op de Wii.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees net dat je op de Wii kan soniccuuuh!![]()
Geloof me, zodra ik je in de SC tegenkomquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Laat even weten dan hoe het was, of het nog leuk is of tegenviel.![]()
Dat van dat on nederlands was natuurlijk een grapje. Maar dat ik het heerlijk vind meen ik echt. Lekker in je t-shirt rond kunnen huppelen zonder dat je het snikheet hebt. Af en toe een bui zodat de wereld lekker fris blijft ruiken (en ik geen last krijg van hooikoorts) enne een lekker pittig windje om te zorgen dat je niet omkomt in de fietsende toeristenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:29 schreef Liess het volgende:
Nou, ik vind het VRESELIJK, geef mij maar 10 graden te warm voor de tijd van het jaar.
Ik hoop het niet. Zijn we te nerdy nou?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben we met onze Game related SC trouwens Leandra doen vluchten!?
Nah, ze is al een tijdje niet aanwezig en ik heb wel een vermoeden waaromquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zijn we te nerdy nou?
Nee absoluut niet. Zo gaaf als je over die gaten vloog in dat wegdek.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was idd ook een tof spel!![]()
En mode 7 is nog steeds niet echt lelijk eigenlijk
Als het maar positief is. Ik weet niet hoe je nieuwe SC moet openen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ze is al een tijdje niet aanwezig en ik heb wel een vermoeden waarom![]()
Positiefquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als het maar positief is. Ik weet niet hoe je nieuwe SC moet openen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |