Ja!!!! Ik kan dat maar niet onthouden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit MOET iets met Pokémon te maken hebben!![]()
Geacht lief veulentje,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wonderschone BONG is ook u afgedwaald naar de donkere en tochtige SC-spellonken van het fok fora?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik kan dat maar niet onthouden.![]()
[WII] Wii points retro gamesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geacht lief veulentje,
Ja inderdaad, na een week alles te vuur en te zwaard te hebben bestreden heb ik besloten om iets luchtigers op te zoeken![]()
Groet,
BONG![]()
Welleckom.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geacht lief veulentje,
Ja inderdaad, na een week alles te vuur en te zwaard te hebben bestreden heb ik besloten om iets luchtigers op te zoeken![]()
Groet,
BONG![]()
Dus je drinkt bier EN je rookt?!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef Liess het volgende:
Ik ga maar eens mn tanden poetsen, om vervolgens een sigaretje op te steken...
Laten we het een over jouw leeftijd hebben....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
I KNEW it!
Waarom weet ik dit eigenlijk?!![]()
![]()
Oh Ridder Bong, zelfs de dapperste strijder bezwijkt vroeg of laat onder het vuur van de draak en zal dan vluchten naar veilige oorden om daar te drinken en te zingen met zijn kamaraden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Geacht lief veulentje,
Groet,
BONG![]()
Staat in mijn profiel, meneerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laten we het een over jouw leeftijd hebben....![]()
Mooi... *stil is*quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh Ridder Bong, zelfs de dapperste strijder bezwijkt vroeg of laat onder het vuur van de draak en zal dan vluchten naar veilige oorden om daar te drinken en te zingen met zijn kamaraden.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi... *stil is*
En dat is wat ik nu doe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
Mooi... *stil is*
En dat is wat ik nu doe![]()
![]()
Lobasca Profiel:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor dat je me meneer noemt....![]()
Daar was ik ook goed inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Maar met pijn in mijn hart denk ik in sombere tijden terug, aan de Prince of Persia op de DOS
Dat is ook weer zoiets wat je noemtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Maar met pijn in mijn hart denk ik in sombere tijden terug, aan de Prince of Persia op de DOS
Kan wel weer over mijn wachtwoordenfobie beginnen.... Dan ga ik maar als meneer door het leven..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lobasca Profiel:
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Ik val ook op mannen hoor, maar vrouwen hebben toch een voorsprongquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Kan ik wél met je zuipen zonder dat mijn vriendin jaloers gaat worden![]()
Jeeh dat weet ik ook nog...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Dat hoeft mijn vriendin toch niet te weten!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik val ook op mannen hoor, maar vrouwen hebben toch een voorsprong
Beetje 20/80 zeg maar
Die laatste heb ik nog steedsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is ook weer zoiets wat je noemt![]()
Heb niet echt veel DOS games gespeelt maar dit is wel een juweeltje net als Commander Keen
Kwamen er niet ook nog foto's!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan wel weer over mijn wachtwoordenfobie beginnen.... Dan ga ik maar als meneer door het leven..
Ik krijg heimwee naar mijn Megadrive. Stom dat ik die ooit weggedaan heb.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jeeh dat weet ik ook nog...
Enne minigolf op de commodor 64
Dat is ook een originele fobiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan wel weer over mijn wachtwoordenfobie beginnen.... Dan ga ik maar als meneer door het leven..
Ik woon boven het restaurant waar ik werk he...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb helemaal geen bier in huis dus dank. Zit hier aan de Senseo.![]()
Waarom héb je dan geen bier gekocht?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb helemaal geen bier in huis dus dank. Zit hier aan de Senseo.![]()
Kruipafstand??? Op de weg terug naar boven zeker?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon boven het restaurant waar ik werk he...![]()
Dus het is eigenlijk niet eerlijk...
Biertap op kruip afstand![]()
Zo'n pesthekel aan die kleine statiegeldflesjes...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom héb je dan geen bier gekocht?![]()
Suffie. Ik heb alles nog. Oud zwart-wit beeldschermpje, toetsenbord, commodore zelf, de joystick, de cassetespeler, de cassetes, de floppies en zelfs de boeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Dutchguy het volgende:
Ik krijg heimwee naar mijn Megadrive. Stom dat ik die ooit weggedaan heb.![]()
Morgen de Grote Icetea Test bij Kassa. Echt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Drink alleen Icetea thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |