quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vriendin en ik doen regelmatig een weekendje doorzakken, zij stoned ik aangeschoten, op de Nintendo 64, en we hebben de grootste lol, ik weet ff niet hoe het spel heet, maar het is een soort tetris.![]()
Wetrix?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vriendin en ik doen regelmatig een weekendje doorzakken, zij stoned ik aangeschoten, op de Nintendo 64, en we hebben de grootste lol, ik weet ff niet hoe het spel heet, maar het is een soort tetris.![]()
Nee, gewoon blanke lak, maar ik had chips in mn kies zitten en wil het eruit halen, dus schaafte erafquote:
quote:
Dat is juist de grap!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Serieus, ik weet dat ik het niet hoor te vragen, maar hoe oud ben je!?
Wonderschone BONG is ook u afgedwaald naar de donkere en tochtige SC-spellonken van het fok fora?quote:
Nee, onderdeel is Proffesor Oax Lab, ofzoiets... Ltd Serge komt er in voor...quote:
Dit MOET iets met Pokémon te maken hebben!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, onderdeel is Proffesor Oax Lab, ofzoiets... Ltd Serge komt er in voor...
Dat zegt me zo even niet veelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, onderdeel is Proffesor Oax Lab, ofzoiets... Ltd Serge komt er in voor...
Heeeeequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het bevalt waarschijnlijk niet, anders was hij niet zo met zijn buurvrouwen in de weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |