Ik wou echt net precies dezelfde link postenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog naar www.gamefaqs.com
Nee, enige spelletjes die ik leuk vind is op de super nintendo... en zelfs dát ding heb ik niet eensquote:
Hoeveel hartjes kun je daar al hebben ???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan is ie zeer fanatiek bezig geweest (alhoewel ik niet weet hoeveel hartjes hij heeft en andere voorwerpen die je los van de "echte" verhaallijn kan vinden)
Zie The Legend of Zelda: Twilight Princessquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb me altijd prima vermaakt met de games uit de Zelda reeks![]()
Volgens mij was Legend Of... het eerste game boy spel dat ik had![]()
Ik zag gewoon niet helemaal voor me hoe het zich op de Wii zou laten spelen.![]()
Maar die kan je óók op de Wii spelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, enige spelletjes die ik leuk vind is op de super nintendo... en zelfs dát ding heb ik niet eens![]()
GMTA dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou echt net precies dezelfde link posten![]()
Haha ik ook!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoeveel hartjes kun je daar al hebben ???
Tis trouwens een zij die fanatiek bezig is geweest. Ze heeft iig last van haar schouder ervan.![]()
Ja maar waarom zou ik dan weet ik hoeveel 100 euro uitgeven voor iets wat ik ook voor een 10tje op marktplaats kan halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar die kan je óók op de Wii spelenDankzij de VC (Virtual Console) je kan dan namelijk ook een aantal oude titels downen en spelen op je Wii
PSOnequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, enige spelletjes die ik leuk vind is op de super nintendo... en zelfs dát ding heb ik niet eens![]()
Heb btw wel ooit eens een PS1 gekocht, en na 2 maanden verkocht omdat ik er maar 1 x op gespeeld had om mn spellen te testen.
Haha iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dan weet ik hoeveel 100 euro uitgeven voor iets wat ik ook voor een 10tje op marktplaats kan halen.![]()
Ik ga trouwens morgen die Lan adapter halen, zodat we ook op internet ermee kunnen dan zal ik je morgenavond wel ff toevoegen bong, maar daar mail ik je dan nog over.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar die kan je óók op de Wii spelenDankzij de VC (Virtual Console) je kan dan namelijk ook een aantal oude titels downen en spelen op je Wii
Is goed hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga trouwens morgen die Lan adapter halen, zodat we ook op internet ermee kunnen dan zal ik je morgenavond wel ff toevoegen bong, maar daar mail ik je dan nog over.
FF doet het ook heul goed op de DSquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha idd![]()
Ach ja, ik ben een echte Nintendo die hard
Omdat ik kabelinternet heb en geen draadloze router, wii staat trouwens naast router dus weinig kabel trekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is goed hoor
(Waarom gebruik je niet gewoon de wireless mode eigenlijk? veel makkelijker en hoef je geen extra kabels te gebruiken)
Ow dan snap ik het welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat ik kabelinternet heb en geen draadloze router, wii staat trouwens naast router dus weinig kabel trekken.![]()
De kids willen diddy kong racing op de DS, maar was uitverkocht. En jaaaaaaaaaa wij zijn nintendo freaken. heb wel de 64 pas verkocht. Nu alleen nog GC, Wii, DS, advance.quote:
Een vriendin en ik doen regelmatig een weekendje doorzakken, zij stoned ik aangeschoten, op de Nintendo 64, en we hebben de grootste lol, ik weet ff niet hoe het spel heet, maar het is een soort tetris.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha idd![]()
Ach ja, ik ben een echte Nintendo die hard
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow dan snap ik het welMja, als je me toevoegd kan ik mijn Mii ook zenden en heel toepasselijk heet hij natuurlijk Bongetje
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee dan.. dat wordt een mooie OP voor de volgende SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |