Welkoem turoegggggquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan ook niet HEUL even mijn meisje bellen of jullie baggeren de hele zooi weer vol!![]()
Toch maar eens opzoeken hoe de fuck die Zelda game in elkaar zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Ja prima, zie quote van Petra, heb me uren vermaakt met Zelda en nu ff een DGK pauze ingelast (dus streams op de achtergrond en SCén maar)
Want?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liessssssss![]()
![]()
Die nickname is echt geniaal![]()
Alles is gewoon nog goed hoor ^^quote:
Waarvoor te laat ????quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je komt altijd te laat maar goed volk komt altijd later binnen...![]()
Alweer verdomme!?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Ian je fucking inbox is vol..........
Zo kan ik natuurlijk geen werkoverleg met je hebben hè
Gewoon, je zwaait met de AB (joystick van je Wii) om je zwaard te trekken en slaan met die banaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch maar eens opzoeken hoe de fuck die Zelda game in elkaar zit.
Ik ben er nog niet achter hoe dat op de Wii zou moeten![]()
Kan toch niet een standaard Zelda rpg zijn?!
Met die feeling zit het wel goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon, je zwaait met de AB (joystick van je Wii) om je zwaard te trekken en slaan met die banaan
Het werkt heel simpel en natuurlijk, tis echt een mooie game (weet niet of je vaak games speelt, je moet er natuurlijk wel een beetje feeling voor hebben)
Waar ben jij met Zelda bong ???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon, je zwaait met de AB (joystick van je Wii) om je zwaard te trekken en slaan met die banaan
Het werkt heel simpel en natuurlijk, tis echt een mooie game (weet niet of je vaak games speelt, je moet er natuurlijk wel een beetje feeling voor hebben)
Spoiler alert!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
ah nou dan kan ik je Zelda zeker niet ontradenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met die feeling zit het wel goed![]()
Ontvang regelmatig klachten dat ik "nou eens moet kappen met dat gekloot achter die console"![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spoiler alert!!Ik nog nergens, want kiddo heeft vakantie en die zit van 's morgensvroeg tot 's avonds laat achter dat ding maar die is bij Part 9: Arbiter's GroundsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Heb me altijd prima vermaakt met de games uit de Zelda reeksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah nou dan kan ik je Zelda zeker niet ontraden(als je een Wii hebt dan tenminste, of GC, het spel is ook op de GC uitgebracht alleen zijn de controls minder natuurlijk)
Op de GC hebben we hem ook nog niet uitgespeeld. Daar zitten we echt muurvastquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah nou dan kan ik je Zelda zeker niet ontraden(als je een Wii hebt dan tenminste, of GC, het spel is ook op de GC uitgebracht alleen zijn de controls minder natuurlijk)
Dan is ie zeer fanatiek bezig geweest (alhoewel ik niet weet hoeveel hartjes hij heeft en andere voorwerpen die je los van de "echte" verhaallijn kan vinden)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik nog nergens, want kiddo heeft vakantie en die zit van 's morgensvroeg tot 's avonds laat achter dat ding maar die is bij Part 9: Arbiter's Grounds
Dan kan je altijd nog naar www.gamefaqs.comquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de GC hebben we hem ook nog niet uitgespeeld. Daar zitten we echt muurvast
Sidequestsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan is ie zeer fanatiek bezig geweest (alhoewel ik niet weet hoeveel hartjes hij heeft en andere voorwerpen die je los van de "echte" verhaallijn kan vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |