quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... alleen als ik geen geld heb...
Hoiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
Hallo! Ben gelukkig niet verslaafd!
In de kroeg drink ik Goldstrike.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Maar, maar, maar...
Drink je heul geen bier in de kroeg!?
Gratis bierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... alleen als ik geen geld heb...
En is het wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:23 schreef Liess het volgende:
Zo. Streams.
... alleen jack daniels... en wat shotjes...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Maar, maar, maar...
Drink je heul geen bier in de kroeg!?
Wat is nou gewoon?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wtf is er passiert met geweaun bier drinken in een kroeg![]()
Dus ik hoef jou niet uit te nodigen om gesjellug een biertje te gaan drinken in de Stairway ofzo?!quote:
Bier und Apfelkorn!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wtf is er passiert met geweaun bier drinken in een kroeg![]()
Tuurlijk wel. Ik zal Henk vragen een plaatsje voor ons te reserveren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik hoef jou niet uit te nodigen om gesjellug een biertje te gaan drinken in de Stairway ofzo?!
Ja tuurlijk, begin met Apfelkorn en eindig met bier (of andersom, mag ook!)quote:
Releendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
En nu ga ik staken
Hebben ze mijn posts verwijdert in [DGK]Meet & Greet restaurant de Lepel (met foto's)
Nou krijg ik de schuld en kan niemand zien waarom![]()
Die van mij zijn ook wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
En nu ga ik staken
Hebben ze mijn posts verwijdert in [DGK]Meet & Greet restaurant de Lepel (met foto's)
Sencuurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook weg![]()
En die waren heul niet onvriendelijk!
Die van mij een klein beetje misschien, maar hij vroeg er ook wel omquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook weg![]()
En die waren heul niet onvriendelijk!
Hij was niet zo raar, hij begreep hem alleen verkeerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:32 schreef Liess het volgende:
Ik heb een rare opmerking gemaakt volgens Reza
Dan zou ik hem daar maar even snel op aanspreken als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:32 schreef Liess het volgende:
Ik heb een rare opmerking gemaakt volgens Reza
Allemaal single?quote:
Ik heb je wijze eendenraad opgevolgt.....quote:
... die van mij is anders heel netjes...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
En nu ga ik staken
OMG, nu heb je JJ-gate gemist?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb je wijze eendenraad opgevolgt.....
2 dage geen pc aangehad, huis ontvlucht, voelde me bevrijd![]()
... heeeee!quote:
Heb je eindelijk je controller door je tv gekwakt?quote:
En?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... heeeee!ik heb een vriendin hoor...
Ik heb in vogelvlucht de cossen doorgenomen, mwah... ik ben blijer dat ik niet weer uren achter de streams heb gehangen. En dat Reza-foto-gebeuren vind ik maar zielig.quote:
En waar blijven de complimenten over de prachtige aanvulling van avatars en het duidelijke verschlagquote:
Het bevalt waarschijnlijk niet, anders was hij niet zo met zijn buurvrouwen in de weerquote:
Haha, soms heb ik die neiging wel als het niet lekker gaat tijdens het gamenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je controller door je tv gekwakt?
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb in vogelvlucht de cossen doorgenomen, mwah... ik ben blijer dat ik niet weer uren achter de streams heb gehangen. En dat Reza-foto-gebeuren vind ik maar zielig.
Maar dit moet je toch wel even gezien hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb in vogelvlucht de cossen doorgenomen, mwah...
Liess!quote:
Wat heeft ie dan precies?quote:Me pa is back, even kijken wat ie nou heeft
nou,... de ene is zakelijk en de andere is vrijetijd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het bevalt waarschijnlijk niet, anders was hij niet zo met zijn buurvrouwen in de weer
doe je broek uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef Liess het volgende:
Is btw wel heel erg dat ik gister pas zag dat er een SlowChat topic was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |