Staat toch in de OP!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
En verslag enzo ????? Foto's leuk enzo
quote:Ben ff te moe om een volledig verslag te schrijven
Tis laat al, jaaaah daar las ik overheen stakert.quote:
Als ze zo voor je staan lijken het net tekenfilm figurenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk!! Ben benieuwd wat jullie er van vonden! Volgens mij is het dan ineens zo echt dat het zo anders is....
Hahaha, lekker krom gezegd maar ik denk dat jullie dat wel snappen
Hahaha, en als je het nu bekijkt op de streams??quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:20 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als ze zo voor je staan lijken het net tekenfilm figuren
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:13 schreef Reza-impreza het volgende:
Beste DGK' ers , eerder vanavond mochten 5 Miljonairs naa restaurant de lepel. Wij besloten gelijk om daar ook maar een tafeltje te reserveren in de hoop een foto'tje te kunnen maken. Het werd uiteindelijk een hele leuke avond samen met de 5 bewoners . Zie een kleine greep uit de foto 's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ff te moe om een volledig verslag te schrijven , maar 1 ding is zeker . Dit is wat elke streamer zou wensen om mee te maken , btw zij hebben ook veel groepsfoto's met ons gemaakt met hun toestellen
Nu lijkt het net of de poppetjes weer terug in het doosje zijn , heerlijk gegeten alleen allejezus duur , maar wij hadden het er dubbel en dwars voor overquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha, en als je het nu bekijkt op de streams??
Lekker gegeten trouwens?
Dacht het gewoon net mensen zouden lijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:20 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als ze zo voor je staan lijken het net tekenfilm figuren
Ik kan niet alles vertellen , maar inhet echt is Brian i.d.d. een coole gastquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef farceman het volgende:
Maar nog schokkende dingen gehoord?
Of vooral over koetjes en kalfjes?
En hoe gingen de bewoners nu met elkaar om? Anders dan op de streams?
haaha het is werkelijk toch niet te geloven maar okee..quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik kan niet alles vertellen , maar inhet echt is Brian i.d.d. een coole gast![]()
Huub was wat afstandelijker.
Krijgen omstanders nu ook al een spreekverbod?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
[..]
haaha het is werkelijk toch niet te geloven maar okee..
Maar wat zou je niet kunen vertellen en waarom niet?
Waren ze anders tegen elkaar dan op de streams of mag je dat ook al niet zeggen?
Ik zou hier graag op reageren, maar dat mag niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijgen omstanders nu ook al een spreekverbod?![]()
Dus het fysieke geweld van Brainless richting vrouwen is "geacteerd"? Dat was ook echt, en dan kan je hem toch geen coole gast vinden? Dit soort mensen zijn altijd aardig tegen vreemden, maar wacht maar totdat je ze dagelijks ziet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik kan niet alles vertellen , maar in het echt is Brian i.d.d. een coole gast![]()
Dit is toch best een leuk topic?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor [afbeelding], als ik toch bezig ben. Wat voelen we ons weer belangrijk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |