Allemaal single?quote:
Ik heb je wijze eendenraad opgevolgt.....quote:
... die van mij is anders heel netjes...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
En nu ga ik staken
Hebben ze mijn posts verwijdert in [DGK]Meet & Greet restaurant de Lepel (met foto's)
Nou krijg ik de schuld en kan niemand zien waarom![]()
OMG, nu heb je JJ-gate gemist?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb je wijze eendenraad opgevolgt.....
2 dage geen pc aangehad, huis ontvlucht, voelde me bevrijd![]()
... heeeee!quote:
Heb je eindelijk je controller door je tv gekwakt?quote:
En?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... heeeee!ik heb een vriendin hoor...
Ik heb in vogelvlucht de cossen doorgenomen, mwah... ik ben blijer dat ik niet weer uren achter de streams heb gehangen. En dat Reza-foto-gebeuren vind ik maar zielig.quote:
En waar blijven de complimenten over de prachtige aanvulling van avatars en het duidelijke verschlagquote:
Het bevalt waarschijnlijk niet, anders was hij niet zo met zijn buurvrouwen in de weerquote:
Haha, soms heb ik die neiging wel als het niet lekker gaat tijdens het gamenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je controller door je tv gekwakt?
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb in vogelvlucht de cossen doorgenomen, mwah... ik ben blijer dat ik niet weer uren achter de streams heb gehangen. En dat Reza-foto-gebeuren vind ik maar zielig.
Maar dit moet je toch wel even gezien hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb in vogelvlucht de cossen doorgenomen, mwah...
Liess!quote:
Wat heeft ie dan precies?quote:Me pa is back, even kijken wat ie nou heeft
nou,... de ene is zakelijk en de andere is vrijetijd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het bevalt waarschijnlijk niet, anders was hij niet zo met zijn buurvrouwen in de weer
doe je broek uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef Liess het volgende:
Is btw wel heel erg dat ik gister pas zag dat er een SlowChat topic was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |