http://www.tinypics.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er 1, foto dus. Heb 'um opgeslagen in mijn documenten. En nu?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste......
En ik roep ook vast "Laters"![]()
http://www.tinypics.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben een newbee op alle fronten, duschhhhhhh...
Je hebt m'n mail. PM enzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
Het gaat weer hard met de kersenbrandenwijn....
Ik luister stiekum naar de herhaling van het Songfestival.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, is iedereen naar bed!?
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik luister stiekum naar de herhaling van het Songfestival.
Okay je mag lachen.![]()
Silvia Night.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.
Fly on the wings of love staat nogsteeds in mijn playlist.
Songfestival![]()
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.
Fly on the wings of love staat nogsteeds in mijn playlist.
Songfestival![]()
Ik vond Sakis niet onlekker, alleen dat nummer...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Congratulations!!!!![]()
Ik vond haar stiekem best een lekker ding![]()
Ik had er vantevoren beetje rekening mee gehouden. Morgen horen we wel waar ze geeindigd is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.
Incl. de NOS, was een item over in het 8uur Journaalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vond Sakis niet onlekker, alleen dat nummer...De hele goegemeente is inmiddels over de zeik dat er 9 oostbloklanden door zijn...
Als je de goede nou naar mij mailt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik wil er maar 1 van de 2 laten zien, hoe verwijder ik de 2e?
Klopt, en op Netwerk en op Nova.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Incl. de NOS, was een item over in het 8uur Journaal
Het is al jaren één grote bende.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.
Morgen? Ik dacht vanavond?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:23 schreef Dutchguy het volgende:
Ik had er vantevoren beetje rekening mee gehouden. Morgen horen we wel waar ze geeindigd is.
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is al jaren één grote bende.
Ze moeten dat oostblok lekker een eigen songfestival geven, zo is er niets meer aan.
Dát zou ook een mogelijkheid zijn. Maar ik ben het gewoon zat dat je van tevoren letterlijk kan voorspellen waar de votes heen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?
Tja of gewoon 2 voorrondes. 1 in west en 1 in oost. De 5 winnaars daarvan gaan dan door naar een finale... + de 4 die zich toch al hebben ingekocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is al jaren één grote bende.
Ze moeten dat oostblok lekker een eigen songfestival geven, zo is er niets meer aan.
Ja maar dan heb je in de finale alsnog dat bevooroordeelde gezeik?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja of gewoon 2 voorrondes. 1 in west en 1 in oost. De 5 winnaars daarvan gaan dan door naar een finale... + de 4 die zich toch al hebben ingekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |