Ach eendje is altijd lief nu even niet maar zijn karakter is okejquote:
Even terugkomen als ik niet meer misselijk ben en dan zeggen: Hey! Ik wil seks!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Moots, stel nou hé...
Dat ik seks met jou wil...
Wat moet ik dan doen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Moots, stel nou hé...
Dat ik seks met jou wil...
Wat moet ik dan doen?
Ik had jouw antwoord nog niet gezien!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:17 schreef Day het volgende:
[..]
Je vraagt me net ten huwelijk in FB, jij Huub jij!
![]()
Ik ben Lieke/Amanda niet!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had jouw antwoord nog niet gezien!
Vanaf nu ben ik monogaam!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had jouw antwoord nog niet gezien!
Vanaf nu ben ik monogaam!![]()
![]()
Dat ben ik nou al een paar keer in je posts tegengekomen. Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:20 schreef BONG4002 het volgende:
Goh hele avond zonder Wii doorgebracht, toch wel een mijlpaal voor mezelf
Gamenoob!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ben ik nou al een paar keer in je posts tegengekomen. Wat is dat?
Je leest duidelijk niet alles in de SCquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ben ik nou al een paar keer in je posts tegengekomen. Wat is dat?
Ja hey!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hey!![]()
Ik kan toch niet alles weten? Weet je wel hoe druk ik het heb? Ik heb FOK! En mijn studie. En FOK! En mijn vriend. en FOK! enne.....ja, FOK! en zo![]()
Hoe kan je de introductie ervan hebben gemist, het was best veel in het nieuws.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hey!![]()
Ik kan toch niet alles weten? Weet je wel hoe druk ik het heb? Ik heb FOK! En mijn studie. En FOK! En mijn vriend. en FOK! enne.....ja, FOK! en zo![]()
Ja, daar hoef ik dus sinds een minuutje of 5 ook geen tijd meer voor vrij te maken.quote:
Maar je krijgt wel een mooi engelenpakje binnenkort!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, daar hoef ik dus sinds een minuutje of 5 ook geen tijd meer voor vrij te maken.![]()
FOK! dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan je de introductie ervan hebben gemist, het was best veel in het nieuws.![]()
(spelcomputer)
ikke!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
JA!
Het is weer tijd voor een overzicht!!!
WIE is er nog allemaal online!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |