Was het iemand van VOL? Ik kom daar ook wel eens. Om mijn vrouwlijke kantjes bij te schaven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet hij geen topic openen![]()
KutVOLmentaliteit![]()
![]()
![]()
vond het geen belangrijkdoenerij,eerder kinderachtig gebluf....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...
Ik had het niet over jou hoorquote:
Het was niet iemand van VOL geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Was het iemand van VOL? Ik kom daar ook wel eens. Om mijn vrouwlijke kantjes bij te schaven.![]()
Rustig maar. Denk om je bloeddruk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan moet hij geen topic openen![]()
KutVOLmentaliteit![]()
![]()
![]()
owwnee,wat was dat dan net met day???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou hoor![]()
Jij bent nogsteeds mijn Amanda![]()
Alhoewel ik nooit die Brian-acties bij je zou doen...![]()
Dan doe je toch iets (niet) goedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, ik heb nog geen post over VOL gedaan of mijn PM box zit weer vol!![]()
Kan er nog eentje bij?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Day is liev.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwnee,wat was dat dan net met day???![]()
hahahaha typische brian actie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
ik zeg toch niet dat day niet lief is??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day is liev.![]()
Dat heeft niets met DGK/Brian te maken![]()
VOL is saai, was ooit ontstaan door een grote groep BB5 volgers en later HBB, voelde me er eerst thuis maar later niet meer, te braaf en te saai gewoon, niet mijn dingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hebben we hier dan zoveel stomme lurkers de dol zijn op VOL?
(Wat gewoon een onoverzichtelijk saai forum is)
ben er zelf nog nooit geweest,voel me hier prima thuis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
VOL is saai, was ooit ontstaan door een grote groep BB5 volgers en later HBB, voelde me er eerst thuis maar later niet meer, te braaf en te saai gewoon, niet mijn ding
]quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
VOL is saai, was ooit ontstaan door een grote groep BB5 volgers en later HBB, voelde me er eerst thuis maar later niet meer, te braaf en te saai gewoon, niet mijn ding
Neuken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat day niet lief is??![]()
day is vast een schatje!
tjee wat ben je obstinaat vanavond......![]()
Ik varieer nog wel eens. Soms hier soms Vol. Gewoon gevoelsmatig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
moppie,denk aan je hartje.......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL is een waardeloos KUTforum!![]()
![]()
![]()
Kom maar op met die berichten via PM, stinkpauperts
Ze zijn wel actueel met filmpjes enzo van DGK, dat vind ik wel een + maar de rest boeit me geen dooie rukquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik varieer nog wel eens. Soms hier soms Vol. Gewoon gevoelsmatig.
Erg hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat day niet lief is??![]()
day is vast een schatje!
tjee wat ben je obstinaat vanavond......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |