Ze wilden hun eigen community oprichten zo is het een beetje gegaan (ook meer uit proef omdat FOK! er toen nog weleens uit lag zodat mensen een toevlucht konden zoeken daar)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
]
Waarom moesten die dan een eigen forum?
Heb er wel is gekeken. Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze samelen daar om de haverklap geld in en benken vage acties... Beetje stomzinnig vind ik dat.
Zitten ook leuke mensen hoor maar ieder forum heeft zijn eigen sfeer en soms zit ik hier en dan weer daar enzovoort.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn wel actueel met filmpjes enzo van DGK, dat vind ik wel een + maar de rest boeit me geen dooie ruk
Tuurlijk, maar FOK! is FOK!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zitten ook leuke mensen hoor maar ieder forum heeft zijn eigen sfeer en soms zit ik hier en dan weer daar enzovoort.
Ik heb er ook niets tegenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Eh lieve mensen, willen jullie niet zo lelijk doen tegen VOL?
't Is gewoon een ander type forum, that's all.
En nee, ik zeg dit niet al mod!![]()
Lijkt me trouwens wel een goeie plek voor sommige van die k*t posters hierzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ze zijn wel actueel met filmpjes enzo van DGK, dat vind ik wel een + maar de rest boeit me geen dooie ruk
Nou suc6 dan maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel een goeie plek voor sommige van die k*t posters hierzo...
Maar goed. Ik denk dat ik op me bed aanga.
Morgen 1 of ander vaag familie dinee/buffet waar ik me erg op verheug![]()
![]()
Nou ja zelf niet hoeven te koken is toch ook lekker?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
eet smakelijk.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ach fok is ook niet alles... Mare dat is het ook niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Kut vol! kut forum! Kut users! Kut taarten!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Dat lelijke ding!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Heb je die foto nu al op icoon formaat voor me?
Ik ben al 6 jaar vegetarier. Maar sommige mensen daar hebben dat nog niet zo door. Dus als ik dan weer 20x heb uitgelegd dat ik geen vlees eet en dat vis ook vlees is enne dat dingen die met vlees zijn meegebakken ook niet vegetaries zijn... Dan ben ik het zat. En daarom haat ik familie dingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:29 schreef Dutchguy het volgende:
Nou ja zelf niet hoeven te koken is toch ook lekker?Slaap lekker Veulentje.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:31 schreef Soho het volgende:
[..]
Kut vol! kut forum! Kut users! Kut taarten!
Ik weet hoe het voelt, ben zelf ook lang vegetarier geweest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben al 6 jaar vegetarier. Maar sommige mensen daar hebben dat nog niet zo door. Dus als ik dan weer 20x heb uitgelegd dat ik geen vlees eet en dat vis ook vlees is enne dat dingen die met vlees zijn meegebakken ook niet vegetaries zijn... Dan ben ik het zat. En daarom haat ik familie dingen
Truste
Ok, ok! Ik ben gewoon in een vredelievende bui.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach fok is ook niet alles... Mare dat is het ook niet.
Enne ik doe natuurlijk lelijk over wie ik wil he...![]()
wil je droom niet in duigen laten vallen....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, ok! Ik ben gewoon in een vredelievende bui.![]()
Ik ga maar 'ns naar COS, dat helpt er vast tegen. :![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |