Wil je wel nogsteeds een Ian_Nick Originals© outfit?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
FOK! dus![]()
En ik heb niets met spelcomputers. Dat zou het ook kunnen zijn.![]()
owwwww wat een brian moove zegggg....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had jouw antwoord nog niet gezien!
Vanaf nu ben ik monogaam!![]()
![]()
Jammer, kan best leuk zijn, zeker met vrienden om tegen elkaar te spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
FOK! dus![]()
En ik heb niets met spelcomputers. Dat zou het ook kunnen zijn.![]()
Yep, op zn minst 2 als je wil dat ik je ooit vergeef.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je wel nogsteeds een Ian_Nick Originals© outfit?
Het is duidelijk tijd voor een DGK SC meet!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer, kan best leuk zijn, zeker met vrienden om tegen elkaar te spelen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, op zn minst 2 als je wil dat ik je ooit vergeef.
Ik ben gek op spelletjes, hoor. Maar liever gewoon achter m'n pc.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer, kan best leuk zijn, zeker met vrienden om tegen elkaar te spelen
Ze moet ook een slettenpakje, net als ik!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is alvast 1
Nog verzoekjes?![]()
Ik stem vóórquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is duidelijk tijd voor een DGK SC meet!!![]()
Ik ben sufgeblowed en weer rustigquote:
Die gebruikte ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben gek op spelletjes, hoor. Maar liever gewoon achter m'n pc.
Ik ben verslaafd aan de spelletjes van RealArcade.
Nein!!! Nu al!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:32 schreef mootie het volgende:
Ga weer naar bed...... t komt weer opzetten.
Ik voel me verradenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
Wij zeggen allemaal stoute eend in de FB, wij zijn braafjes.
denk nog even aan het wasbak putje,dan ben je weer even fris en opgeknapt.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:32 schreef mootie het volgende:
Ga weer naar bed...... t komt weer opzetten.
heb je gelijk in....ik zag het gebeuren!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me verraden
Jullie stellen als backup iks voor![]()
PM?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik ook
Wat grappig
Had ook een cheat waardoor je onbeperkt kon gamen ookal had je de game niet gekocht (je kan dan 60min spelen en dan niet meer, ik had een truc waarmee dat wel kon)
Aaah, die is leuk.quote:
PM is goedquote:
Maar jij was zeker immuun ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je gelijk in....ik zag het gebeuren!![]()
Die ga ik voor je maken als jij de volgende SC open gooitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Aaah, die is leuk.
Een trouwjurk zou ook leuk zijn. Voor als ik van gedachte verander, misschien, ooit.
En dan doe ik er ook veul werk van makenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ga ik voor je maken als jij de volgende SC open gooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |