Er is nog kans op vermaak! Pimp my Vectra Diesel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
rot eens op met je kut photoshops
ga eens een foto van jezelf posten op internet...
daarbij, die kans is wel groot.
bodykit
angel eyes
lexus lichten
bodykitje
mooi + zuinig
Een besparing van 100% benzine...... als je een diesel koopt...quote:Asmooh - donderdag 10 mei 2007 @ 20:18
------------
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Serieus: Wat wil je nou?
Benzine gaan besparen en dus een Diesel kopen
Of juist meer benzine gaan verstoken en een 3.0i V6?
-----------
besparen op benzine
dus wss de vectra
"Jap Style" Toyota Celica T18 Coup (american edition)quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
de vijfde inderdaad, dus we kunnen dit rijtje weer even updaten:
Januari 2006 - Project Volvo 440 - resultaat : op de sloop
Mei 2006 - Project Volvo 480 - resultaat : onbekend
Augustus 2006 - Project Opel Astra - resultaat : onbekend
September 2006 - Project Opel Calibra - resultaat : te koop
April 2007 - Project Toyota Celica - resultaat : te koop
Dat verdient de 2007 PTA Project Award!![]()
Aahh.. Asmooh..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
"Jap Style" Toyota Celica T18 Coup (american edition)
en
"Jap Style" Toyota Celica Coup Deel II
Kijk daar spreekt iemand met een reeele kijk op het levenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef Mr.Adams het volgende:
Waarom doen zoveel mensen hun auto "snel" uit laten zien terwijl het in werkelijkheid een trage bejaardenbak is... Als je dan echt zoveel om snelheid geeft, doe dan eerst de motor e.d. aanpakken in plaats van overal tupperware op je auto te gooien...
![]()
Could not agree more!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef Mr.Adams het volgende:
Waarom doen zoveel mensen hun auto "snel" uit laten zien terwijl het in werkelijkheid een trage bejaardenbak is... Als je dan echt zoveel om snelheid geeft, doe dan eerst de motor e.d. aanpakken in plaats van overal tupperware op je auto te gooien...
![]()
Ik vind het eigenlijk al vreemd dat de tupperware door velen als 'sportief' wordt bestempeld. Een vectra is een opabak en met tupperware is het niet meer dan een opabal met tupperware.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:37 schreef Fugie het volgende:
Maar waarom moet een auto die er sportief uitziet ook perse snel zijn ? Wat is er mis met wel de looks en niet de specsAls iemand dat nou mooi vindt
Het gaat er gewoon om dat ze denken dat ze met een andere einddemper en/of luchtfilter gelijk een snelheidswinst van 50 km of zo hebben. En ze kunnen ook niet eens normaal het gaspedaal indrukken. Iedereen moet en zal horen dat ze een andere demper op de uitlaat hebben. Zouden ze eigenlijk weten dat overtoeren slecht is voor de motor van de auto?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:37 schreef Fugie het volgende:
Maar waarom moet een auto die er sportief uitziet ook perse snel zijn ? Wat is er mis met wel de looks en niet de specsAls iemand dat nou mooi vindt
Best apart om 110% te injecterenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:09 schreef blup het volgende:
stel... ik heb een auto.. gewoon..
een auto.. en ik wil op 80% nitro rijden en 30% benzine.. krijg ik dan 100pk meer
of start hij niet... moet ik nog iets doen aan de onsteking...??
of krijg ik dan een dikke trhust uit me sierstuk?.....
V6??quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Serieus: Wat wil je nou?
Benzine gaan besparen en dus een Diesel kopen
Of juist meer benzine gaan verstoken en een 3.0i V6?
Neem de Vectra maar!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef Asmooh het volgende:
oh btw.
ik heb 2 keuzes
Opel Vectra diesel
OF
Toyota Supra 3.0i
aangezien ik zuinig wil wss de vectra
leuk bodykitje dr op
overtoerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:55 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ze denken dat ze met een andere einddemper en/of luchtfilter gelijk een snelheidswinst van 50 km of zo hebben. En ze kunnen ook niet eens normaal het gaspedaal indrukken. Iedereen moet en zal horen dat ze een andere demper op de uitlaat hebben. Zouden ze eigenlijk weten dat overtoeren slecht is voor de motor van de auto?
Ik bedoel er gewoon mee dat ze meestal veel te laat schakelen. Wanneer je dat bij iedere stoplicht doet is dat niet echt goed voor de motor. Dat soort mensen behandelt de auto alleen aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
overtoeren![]()
Mijn toerenteller gaat tot 7000, als je bij 6000 schakelt is er toch niets misHet zal allemaal wel wat meer slijten enzo maar dan nog moet je auto nog een hele tijd meegaan als je je auto voor de rest maar goed behandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |