Veel te weinig. Waren er maar meer sletjes die je na 5 minuten al mag neuken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:10 schreef Asmooh het volgende:
Bedoel, spelen vrouwen het altijd op deze weg?
joah maar als ze dat nou gewoon zei van ik wil je neuken, maar heb een vriend.. wist ik dat gewoon ipv achteraf :pquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is t probleem. Je mag een lekker wijf neuken die al in een andere relatie zit, je hebt er dus geen omkijken meer naar. Wat wil je nog meer?
Met vrouwen die je al binnen 5 minuten mag neuken hoef je niet al te voorzichtig te doen hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:14 schreef Asmooh het volgende:
als ik dat wist had ik minder voorzichtig gedaan met haar![]()
zij blijkbaar niet, aangezien het zeg maar heel erg pijn deed, dus ze was nog niet zoveel gewend eigenlijk.. je zou bjina zeggen dat ze maagd was, omdat ze zoveel pijn had heb ik voorzichtiger gedaan met haar.. naja 1e keer.. de 2e keer niet, maar toen wou ze stoppe omdat het pijn deedquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Met vrouwen die je al binnen 5 minuten mag neuken hoef je niet al te voorzichtig te doen hoorDie zijn wel wat gewend
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zij blijkbaar niet, aangezien het zeg maar heel erg pijn deed, dus ze was nog niet zoveel gewend eigenlijk.. je zou bjina zeggen dat ze maagd was, omdat ze zoveel pijn had heb ik voorzichtiger gedaan met haar.. naja 1e keer.. de 2e keer niet, maar toen wou ze stoppe omdat het pijn deeddus tjah niet veel gewend
of de verkeerde jongens
nou nee.. das dus al een paar jaar geleden gebeurd..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Misschien is ze net een week ontmaagd en wil ze zoveel mogelijk jongens afwerken omdat ze het zown leuke ervaring vond...
euhm, neuh ni nodig..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
proest. ga lekker rukken jochie.
En ze is 17? Waarom doet t dan nog pijn? Ze is toch al 3 jaar lang opgerekt. Of ben je een neger?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou nee.. das dus al een paar jaar geleden gebeurd..
teminste, dat zei ze
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef Asmooh het volgende:
[..]
euhm, neuh ni nodig..
maar onzin is eeo stukje verderop
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zij blijkbaar niet, aangezien het zeg maar heel erg pijn deed, dus ze was nog niet zoveel gewend eigenlijk.. je zou bjina zeggen dat ze maagd was, omdat ze zoveel pijn had heb ik voorzichtiger gedaan met haar.. naja 1e keer.. de 2e keer niet, maar toen wou ze stoppe omdat het pijn deeddus tjah niet veel gewend
of de verkeerde jongens
haha ben neger ja..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ze is 17? Waarom doet t dan nog pijn? Ze is toch al 3 jaar lang opgerekt. Of ben je een neger?
Geloof mij hoor dat zat echt wel goed hoor, ze smeekte uiteindelijk gewoon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
![]()
Wel 's gehoord van voorspelDenk dat ze nog wel ff bij haar 'andere' vriendje blijft.
Not-so-superhero-lover dat je d'r bent...
omdat ik Serieus wat vraag, en jij niet serieus kan reagerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom staat dit topic daar dan nog niet?
nee dat gebeurde toen ik dr ging ophalenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat waren die 5 minuten waarin ze zich aan elkaar voorstelden![]()
het schijnt dat negers een gang-bang normaal vinden. dan lig je toch ook in de sperma van je mattie te roeren als je niet de eerste bentquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha ben neger ja..
maar ze had 2 vriendjes gehad.. maja
Niet als ze 1 voor 1 in haar gezicht klaarkomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het schijnt dat negers een gang-bang normaal vinden. dan lig je toch ook in de sperma van je mattie te roeren als je niet de eerste bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |