Veel te weinig. Waren er maar meer sletjes die je na 5 minuten al mag neuken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:10 schreef Asmooh het volgende:
Bedoel, spelen vrouwen het altijd op deze weg?
joah maar als ze dat nou gewoon zei van ik wil je neuken, maar heb een vriend.. wist ik dat gewoon ipv achteraf :pquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is t probleem. Je mag een lekker wijf neuken die al in een andere relatie zit, je hebt er dus geen omkijken meer naar. Wat wil je nog meer?
Met vrouwen die je al binnen 5 minuten mag neuken hoef je niet al te voorzichtig te doen hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:14 schreef Asmooh het volgende:
als ik dat wist had ik minder voorzichtig gedaan met haar![]()
zij blijkbaar niet, aangezien het zeg maar heel erg pijn deed, dus ze was nog niet zoveel gewend eigenlijk.. je zou bjina zeggen dat ze maagd was, omdat ze zoveel pijn had heb ik voorzichtiger gedaan met haar.. naja 1e keer.. de 2e keer niet, maar toen wou ze stoppe omdat het pijn deedquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Met vrouwen die je al binnen 5 minuten mag neuken hoef je niet al te voorzichtig te doen hoorDie zijn wel wat gewend
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zij blijkbaar niet, aangezien het zeg maar heel erg pijn deed, dus ze was nog niet zoveel gewend eigenlijk.. je zou bjina zeggen dat ze maagd was, omdat ze zoveel pijn had heb ik voorzichtiger gedaan met haar.. naja 1e keer.. de 2e keer niet, maar toen wou ze stoppe omdat het pijn deeddus tjah niet veel gewend
of de verkeerde jongens
nou nee.. das dus al een paar jaar geleden gebeurd..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Misschien is ze net een week ontmaagd en wil ze zoveel mogelijk jongens afwerken omdat ze het zown leuke ervaring vond...
euhm, neuh ni nodig..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
proest. ga lekker rukken jochie.
En ze is 17? Waarom doet t dan nog pijn? Ze is toch al 3 jaar lang opgerekt. Of ben je een neger?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nou nee.. das dus al een paar jaar geleden gebeurd..
teminste, dat zei ze
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef Asmooh het volgende:
[..]
euhm, neuh ni nodig..
maar onzin is eeo stukje verderop
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zij blijkbaar niet, aangezien het zeg maar heel erg pijn deed, dus ze was nog niet zoveel gewend eigenlijk.. je zou bjina zeggen dat ze maagd was, omdat ze zoveel pijn had heb ik voorzichtiger gedaan met haar.. naja 1e keer.. de 2e keer niet, maar toen wou ze stoppe omdat het pijn deeddus tjah niet veel gewend
of de verkeerde jongens
haha ben neger ja..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ze is 17? Waarom doet t dan nog pijn? Ze is toch al 3 jaar lang opgerekt. Of ben je een neger?
Geloof mij hoor dat zat echt wel goed hoor, ze smeekte uiteindelijk gewoon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
![]()
Wel 's gehoord van voorspelDenk dat ze nog wel ff bij haar 'andere' vriendje blijft.
Not-so-superhero-lover dat je d'r bent...
omdat ik Serieus wat vraag, en jij niet serieus kan reagerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom staat dit topic daar dan nog niet?
nee dat gebeurde toen ik dr ging ophalenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat waren die 5 minuten waarin ze zich aan elkaar voorstelden![]()
het schijnt dat negers een gang-bang normaal vinden. dan lig je toch ook in de sperma van je mattie te roeren als je niet de eerste bentquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha ben neger ja..
maar ze had 2 vriendjes gehad.. maja
Niet als ze 1 voor 1 in haar gezicht klaarkomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het schijnt dat negers een gang-bang normaal vinden. dan lig je toch ook in de sperma van je mattie te roeren als je niet de eerste bent![]()
2 vriendjes over een periode van 1,5 jaar..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het schijnt dat negers een gang-bang normaal vinden. dan lig je toch ook in de sperma van je mattie te roeren als je niet de eerste bent![]()
ja of over de buik terwijl de andere penis al in je rug staat te priemen, ik moet er niet aan denken en zie het als een soort dierengedrag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet als ze 1 voor 1 in haar gezicht klaarkomen.
Neuken is dierengedragquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja of over de buik terwijl de andere penis al in je rug staat te priemen, ik moet er niet aan denken en zie het als een soort dierengedrag.
wat heeeft dat nou weer te maken met het onderwerp:quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef ASroma het volgende:
hoe heet ze?
begint het met een M?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat heeeft dat nou weer te maken met het onderwerp:
Ja, en ook met jou na 5 mniuten neuken. Je bent vast de 100e ofzo die haar neukt, je hebt vast een soa nu. Doet t al pijn bij het plassen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
2 vriendjes over een periode van 1,5 jaar..
ik was haar 3e.. dus niet de 100stequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, en ook met jou na 5 mniuten neuken. Je bent vast de 100e ofzo die haar neukt, je hebt vast een soa nu. Doet t al pijn bij het plassen?
nah de wereld is niet zo groot hequote:
ghehe, nee maar dat meisje kwam uit utrechtquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
nah de wereld is niet zo groot heen aangezien je uit omgeving delft komt, is de wereld al helemaal niet zo groot
daarom dus
![]()
alle 2 niet, zij wou mij heel graagquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:07 schreef TrenTs het volgende:
En wie heb je betaald? Haar of de kerel die haar afzette?
Hij is wel bikkel.. maar in welke prijscategorie moeten we denken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dan kan ik elke dag een topic beetje make, dus nee is het niet
in principe is neuken gewoon neuken gewoon lekker enzo, moet je niet bij nadenken verderquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:24 schreef remlof het volgende:
goed topic!
maar ik zie het probleem ook niet...
jij snapt hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in principe is neuken gewoon neuken gewoon lekker enzo, moet je niet bij nadenken verder
Dat zei ze tegen die andere 97 ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik was haar 3e.. dus niet de 100ste
En ik dan?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jou neem ik er ook gewoon bij...weet alleen niet of Remlof van een beetje variatie houdt![]()
zolang ie maar niet in m'n rug priktquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jou neem ik er ook gewoon bij...weet alleen niet of Remlof van een beetje variatie houdt![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
zolang ie maar niet in m'n rug prikt
nee, ontopicquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar met al dat gepraat over geneuk verneuken we het neuk-topic van TS.... ach what de neuck... we neuken hier gewoon lekker verder tot het tijd is voor neuknachtbagger.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Uit TS zijn FoBo:
Ben jij dat echt op die foto?
JA! probleem mee? en ja ik ben "to hard to get"
Zo hard to get ben je niet als je na 5 minuten al ligt te wippen![]()
ohj sorryquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
nog zoiets ui zijn FoBo:
Ik ben trouw aan m'n vriendin, dus ga geen dingen opzoeken die nergens op slaan.
Probeer mij niet in je haak te krijgen, want dat kan nog eens een lastige klus worden.
Dus je bent ook nog vreemdgegaan![]()
Geeft niet, het viel me gewoon opquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ohj sorrymoet fotoboek nog ff updaten joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |