De politie? ;') waa denk je dat hij TEGEN bedoeld isquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef Evil_Jur het volgende:
De politie? Deze post alleen al kan je in de problemen brengen
tegen de duitsers..??quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
De politie? ;') waa denk je dat hij TEGEN bedoeld is
succes dan, maak ff een paar foto's en video's als het zover is..quote:
Ik kan er wel eentje voor je bouwen, maar dat gaat wel knaken kosten, en ik sta niet garrant voor jouw veiligheidquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef Asmooh het volgende:
ik ben opzoek naar een mobile rocket launcher met warheads.
een launcher die hele kleine rocket launched.. zeg maar ongeveer 7cm in diameter en lengte van 65cm..
hij moet er standaard 5 kwijt kunnen..
iemand een site?
De woorden je o.a zoekt zijn:quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef Asmooh het volgende:
ik ben opzoek naar een mobile rocket launcher met warheads.
een launcher die hele kleine rocket launched.. zeg maar ongeveer 7cm in diameter en lengte van 65cm..
hij moet er standaard 5 kwijt kunnen..
iemand een site?
Leuk, van die naieve kinders die denken dat alles op internet serieus isquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Leuk, van die naieve kinders die denken dat het internet anoniem is
Heb je ook een rotor op je hoofd?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Heb ik onder mijn oksel hangen
Dat is eigenlijk voor een raket die horrizontaal moet opstijgen. Hoe verticaler hij weg moet vliegen hoe korter hij in verhouding moet zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef MOD het volgende:
Trouwens, de ideale lengte van een raket is 14 maal de diameter.
Dus een 7 cm brede raket moet 98 cm hoog zijn...
Twee straal motoren tussen mijn tenenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je ook een rotor op je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |