De politie? ;') waa denk je dat hij TEGEN bedoeld isquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef Evil_Jur het volgende:
De politie? Deze post alleen al kan je in de problemen brengen
tegen de duitsers..??quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
De politie? ;') waa denk je dat hij TEGEN bedoeld is
succes dan, maak ff een paar foto's en video's als het zover is..quote:
Ik kan er wel eentje voor je bouwen, maar dat gaat wel knaken kosten, en ik sta niet garrant voor jouw veiligheidquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef Asmooh het volgende:
ik ben opzoek naar een mobile rocket launcher met warheads.
een launcher die hele kleine rocket launched.. zeg maar ongeveer 7cm in diameter en lengte van 65cm..
hij moet er standaard 5 kwijt kunnen..
iemand een site?
De woorden je o.a zoekt zijn:quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef Asmooh het volgende:
ik ben opzoek naar een mobile rocket launcher met warheads.
een launcher die hele kleine rocket launched.. zeg maar ongeveer 7cm in diameter en lengte van 65cm..
hij moet er standaard 5 kwijt kunnen..
iemand een site?
Leuk, van die naieve kinders die denken dat alles op internet serieus isquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Leuk, van die naieve kinders die denken dat het internet anoniem is
Heb je ook een rotor op je hoofd?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Heb ik onder mijn oksel hangen
Dat is eigenlijk voor een raket die horrizontaal moet opstijgen. Hoe verticaler hij weg moet vliegen hoe korter hij in verhouding moet zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef MOD het volgende:
Trouwens, de ideale lengte van een raket is 14 maal de diameter.
Dus een 7 cm brede raket moet 98 cm hoog zijn...
Twee straal motoren tussen mijn tenenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je ook een rotor op je hoofd?
Dan wens ik TS heel veel succes met het bouwen van zijn rocket pod, gezien zijn kennis/geloofwaardigheid nogal te wensen over laat heb ik het idee..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:29 schreef kweenieman het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk voor een raket die horrizontaal moet opstijgen. Hoe verticaler hij weg moet vliegen hoe korter hij in verhouding moet zijn
Beetje dextrose subsitueren met aluminiumpoeder voor meer trust, maar zo'n raket zou ik niet uit mijn handen willen lancerenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:55 schreef MOD het volgende:
Tip van Gerda: Probeer wat met KNO³/C¹²H²²O¹¹ met een beetje Fe²O³ om de verbranding te optimaliseren. Payload met deze compositie zal echter funest zijn voor de voortstuwing van je projectiel.
Veel succes![]()
![]()
geinig, dit was enige reactie waar ik iets aan had..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef MOD het volgende:
Is dit serieus? Anders weet ik wel een site waar je met gemak spullen kan kopen waarmee je je eigen werkende raket kan bouwen...
Maar ja, serieus.. Wtf wil je doen?
Als hij de politie loosduinen maar laat, want dat geeft hier de rotzooi.quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Wel filmen hè, als je politiekorps haaglanden opblaast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |