Ok ik ga het verhaal uitleggen voor dat ik straks mensen ga dood rijden.
Ik woon in Delft, in een wijk die behoorlijk rustig is.. dus geen tanthof enz voor de mensen die delft kennen.
Echter sinds enige tijd hebben wij hier een paar misschien 10/11 of 12/14 jarige koters rondlopen die het leuk vinden om "white power te roepen" naar iedereen die hun niet uit staat.
Prima, dat boeit mij niet eens, maar zo gebeurde het dat mijn oude auto nog al vaak werd "mishandeld" zo noem ik het maar. Dingen tegen aan gegooit, en nog veel meer. maar dat was schoon te maken, misschien vies werk. maar het was te doen.
Toen ik hem tekoop had aangeboden, papiertje aan binnenkant zat na 2 dagen aan de buitenkant een papiertje er op beplakt met boter!
Nu mijn auto verkocht is durven ze weinig bij mijn nieuwe auto tot vandaag.
Het was warm de auto stond precies voor mijn deur, mijn eigen terrein dus samen met die van de buren.
Dat is onze parkeerplaats, is hij eerst zet hij hem er neer, en anders ik. Zo gaaat het hier een beetje.
Om terug te komen op het onderwerp, ik had dus mijn raam open gelaten en ik wou net mjn mobiel pakken uit de auto en wat zie ik tot mijn grote verbazing! Hij is weg.
En niet alleen mijn mobiel, maar ook ligt er een stuk onkruit in mijn auto met aarde en al.
En mijn mobiel uiteraard weg!
Meer dan zat heb ik mijn hele auto schoon gemaakt, maar natuurlijk nogsteeds pissed.
Omdat ik WEET wie dat soort dingen doen, juist die tering pleures achterbakse klote koters.
Sorry voor mijn taal gebruik!
Nu belde ik naar mijn oude mobiel, en na paar keer overgaan (2x) werd er niet opgenomen.
Dat betekent dat iemand mijn mobiel heeft en duidelijk niet wou opnemen.
Zelf heb ik nog een smsje gestuurt wat niet voor herhaling vatbaar is.
Maar een ding is duidelijk, als EEN van die koters uit die groep voor mijn wiele komt rij ik hem aan.
Misschien lame, of gaar! maar ze moetenmet hun poten van mjin spullen afblijven.
Nu vraag ik mezelf af, om het even netjes te doen ipv door de wijk te rijden en random koters aan te rijden gewoon goed op te lossen.
Is er een manier om te kijken waar mijn mobiel is.
Hij heeft geen bluetooth. anders had ik wel een bluetooth scanner gepakt.
Het is gewoon een hele oude mobiel, maar AL mijn mobiele nummers staan in die telefoon! Zelfs nummers die NIET in mijn nieuwe staan en ga zo maar door!
Dus, is er een manier om te zien waar hij uit hangt, of kan de provider dit zien?
Nog een vraag: wat hadden jullie gedaan in zo'n geval?