abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:19:18 #1
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38735049
Ok ik ga het verhaal uitleggen voor dat ik straks mensen ga dood rijden.

Ik woon in Delft, in een wijk die behoorlijk rustig is.. dus geen tanthof enz voor de mensen die delft kennen.
Echter sinds enige tijd hebben wij hier een paar misschien 10/11 of 12/14 jarige koters rondlopen die het leuk vinden om "white power te roepen" naar iedereen die hun niet uit staat.

Prima, dat boeit mij niet eens, maar zo gebeurde het dat mijn oude auto nog al vaak werd "mishandeld" zo noem ik het maar. Dingen tegen aan gegooit, en nog veel meer. maar dat was schoon te maken, misschien vies werk. maar het was te doen.

Toen ik hem tekoop had aangeboden, papiertje aan binnenkant zat na 2 dagen aan de buitenkant een papiertje er op beplakt met boter!

Nu mijn auto verkocht is durven ze weinig bij mijn nieuwe auto tot vandaag.
Het was warm de auto stond precies voor mijn deur, mijn eigen terrein dus samen met die van de buren.
Dat is onze parkeerplaats, is hij eerst zet hij hem er neer, en anders ik. Zo gaaat het hier een beetje.

Om terug te komen op het onderwerp, ik had dus mijn raam open gelaten en ik wou net mjn mobiel pakken uit de auto en wat zie ik tot mijn grote verbazing! Hij is weg.

En niet alleen mijn mobiel, maar ook ligt er een stuk onkruit in mijn auto met aarde en al.
En mijn mobiel uiteraard weg!
Meer dan zat heb ik mijn hele auto schoon gemaakt, maar natuurlijk nogsteeds pissed.
Omdat ik WEET wie dat soort dingen doen, juist die tering pleures achterbakse klote koters.

Sorry voor mijn taal gebruik!

Nu belde ik naar mijn oude mobiel, en na paar keer overgaan (2x) werd er niet opgenomen.
Dat betekent dat iemand mijn mobiel heeft en duidelijk niet wou opnemen.
Zelf heb ik nog een smsje gestuurt wat niet voor herhaling vatbaar is.
Maar een ding is duidelijk, als EEN van die koters uit die groep voor mijn wiele komt rij ik hem aan.
Misschien lame, of gaar! maar ze moetenmet hun poten van mjin spullen afblijven.

Nu vraag ik mezelf af, om het even netjes te doen ipv door de wijk te rijden en random koters aan te rijden gewoon goed op te lossen.

Is er een manier om te kijken waar mijn mobiel is.
Hij heeft geen bluetooth. anders had ik wel een bluetooth scanner gepakt.
Het is gewoon een hele oude mobiel, maar AL mijn mobiele nummers staan in die telefoon! Zelfs nummers die NIET in mijn nieuwe staan en ga zo maar door!

Dus, is er een manier om te zien waar hij uit hangt, of kan de provider dit zien?

Nog een vraag: wat hadden jullie gedaan in zo'n geval?
pi_38735095
aangifte doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38735186
Kutkoters!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:26:34 #4
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38735313
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Of andersom.

Hoe dan ook; je mobieltje laten liggen met het raam open is ook niet zo heel slim hè?
oh?!

dus eigenlijk mag ik iedereen aanrijden die in de weg loopt? want tjah, tis nie mijn probleem en hun lopen op de weg?

slaat nergens op, daarbij dat je ziet dat er zooi in is gegooit duidelijk dat het om pesterij gaat
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:26:41 #5
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_38735321
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:19 schreef Asmooh het volgende:
...
Het was warm de auto stond precies voor mijn deur, mijn eigen terrein dus samen met die van de buren.
Dat is onze parkeerplaats, is hij eerst zet hij hem er neer, en anders ik. Zo gaaat het hier een beetje.

Om terug te komen op het onderwerp, ik had dus mijn raam open gelaten en ik wou net mjn mobiel pakken uit de auto en wat zie ik tot mijn grote verbazing! Hij is weg.
...
Nevernooitnietnimmer een zakfoon ergens laten liggen, tenzij binnen in je eigen huis. Elke andere plek om 'm neer te leggen is in deze wereld automatisch een vraag tot jatten... (En al helemaal in een auto)

Neemt niet weg dat het zuigt natuurlijk
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_38735407
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Asmooh het volgende:

[..]

oh?!

dus eigenlijk mag ik iedereen aanrijden die in de weg loopt? want tjah, tis nie mijn probleem en hun lopen op de weg?

slaat nergens op, daarbij dat je ziet dat er zooi in is gegooit duidelijk dat het om pesterij gaat
Vreemde manier van redeneren heb jij.
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 22:30:23 #7
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_38735456
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Asmooh het volgende:

[..]

oh?!

F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:31:00 #8
13250 Lod
Sapere aude!
pi_38735476
Heb je misschien nog meer bewijs dat die jongens je telefoon gestolen hebben? Want met de informatie die je hier geeft vind ik je beschuldiging op zijn zachts gezegd nogal bevooroordeeld.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:36:09 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38735659
opgeschoond.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_38736329
Mijn god hoeveel geduld heb jij. Ik kan me goed voorstellen dat je nu echt goed kwaad bent. Weet je ook wie de ouders van die kinderen zijn? Dan zou ik namelijk eens even contact met hen opnemen en natuurlijk aangifte doen. Ik zou daar ook je hele verhaal doen en duidelijk maken wat er allemaal aan de hand is.
;)
pi_38736458
Je telefoon in een open auto laten liggen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Redactie Frontpage zaterdag 10 juni 2006 @ 23:13:51 #12
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_38736967
Heb je zo ooit op heterdaad betrapt met de dingen die ze volgens jou gedaan hebben? De kans is natuurlijk groot dat ze het gedaan hebben, maar als je het nooit gezien hebt wordt het toch lastiger te bewijzen.
Wat betreft je telefoon zou ik gewoon aangifte doen. En dat had je waarschijnlijkmet die andere dingen ook moeten doen, aangezien het valt onder vernielingen, hoe kleinschalig misschien ook.
En als je slim bent schrijf je voortaan al je nummers ergens anders op. Wat behalve gestolen kan je mobieltje ook defect raken natuurlijk, het blijft elektronica. Dus maak altijd een backup, van welke belangrijke data dan ook. (Deze tip werd u volledig gratis en belangeloos aangeboden).
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_38737033
Hoe is het contact met je buurtjes?
Rot signature
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:26:14 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38737348
gewoon een flink pak rammel geven.. wel een fínk pak hè.. zodat ze weten dat ze niet met je moeten fucken.. maar omverrijden is wel een beetje laf hè?
Huilen dan.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:34:35 #15
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38737585
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef Ms_Furious het volgende:
Mijn god hoeveel geduld heb jij. Ik kan me goed voorstellen dat je nu echt goed kwaad bent. Weet je ook wie de ouders van die kinderen zijn? Dan zou ik namelijk eens even contact met hen opnemen en natuurlijk aangifte doen. Ik zou daar ook je hele verhaal doen en duidelijk maken wat er allemaal aan de hand is.
veel geduld
ik heb nu een brief uit getypt, en doe ik hier in de buurt in de bus...
250 printjes.. maar boeit me niet
pi_38737712
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 23:34 schreef Asmooh het volgende:

[..]

veel geduld
ik heb nu een brief uit getypt, en doe ik hier in de buurt in de bus...
250 printjes.. maar boeit me niet
Ik hoop dat je een reactie gaat krijgen, ik vind dat je het netjes oplost

Nu maar hopen dat er een getuige komt melden.
;)
pi_38737845
good luck!

erg vervelend zoiets!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:46:14 #18
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_38737916
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
aangifte doen.
En dan?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:48:00 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38737967
geluk gewenst.
klote volk dat zoiets flikt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_38738030
Post die brief eens?
pi_38738140
Sterkte/geluk/dood ze

Lijkt me iig wel vrij klote. Aangifte doen heeft weinig zin (geen bewijzen -> dus ze doen sowieso niets) en je kunt natuurlijk ook niet elk kind er op aanspreken in je buurt.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:57:24 #22
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38738176
nou het is maar een paar die in die groep zitten.. stuk of 5 van die gassies..
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:57:46 #23
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38738182
* Asmooh gaat zn camera installatie binnenkort weer activeren
pi_38739619
quote:
Nu belde ik naar mijn oude mobiel, en na paar keer overgaan (2x) werd er niet opgenomen.
Dat betekent dat iemand mijn mobiel heeft en duidelijk niet wou opnemen.
Die gevolgtrekking is op z'n minst curieus te noemen. De enige manier waarop jij zeker kan weten dat iemand anders daadwerkelijk je mobiel heeft is als er *wel* iemand opneemt. Zolang dat niet het geval is zegt dat niets, je kan hem ook zelf verloren zijn waarbij hij overgaat zonder geluid en dus niemand hem hoort. Op je werk bijvoorbeeld.
quote:
Maar een ding is duidelijk, als EEN van die koters uit die groep voor mijn wiele komt rij ik hem aan.
Misschien lame, of gaar! maar ze moetenmet hun poten van mjin spullen afblijven.
Je bewijsvoering is onvoorstelbaar magertjes.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 11 juni 2006 @ 01:03:41 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38739702
quote:
Op zondag 11 juni 2006 00:59 schreef 700MB het volgende:

[..]

Die gevolgtrekking is op z'n minst curieus te noemen. De enige manier waarop jij zeker kan weten dat iemand anders daadwerkelijk je mobiel heeft is als er *wel* iemand opneemt. Zolang dat niet het geval is zegt dat niets, je kan hem ook zelf verloren zijn waarbij hij overgaat zonder geluid en dus niemand hem hoort. Op je werk bijvoorbeeld.
[..]

Je bewijsvoering is onvoorstelbaar magertjes.
ja, planten willen verdomme ook wel eens autorijden, logisch toch
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')