ligt er beetje aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die 22,50 voor een flesje deo betalenHoe lang doe je daar dan mee, als ik vragen mag?
Omdat het volslagen zinloos is om klauwen geld aan deo uit te gevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Asmooh het volgende:
waarom koopt iedereen van die goedkope deo dan?
toevallig ook goedkope 10 euro luchtjes?
mwa... kanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het volslagen zinloos is om klauwen geld aan deo uit te geven
Deo gebruik je tegen transpiratie, voor het lekker ruiken heb je parfums
Deo moet neutraal zijn en enkel werken tegen transpiratie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Asmooh het volgende:
waarom koopt iedereen van die goedkope deo dan?
toevallig ook goedkope 10 euro luchtjes?
Dan zul je 't nog lastig krijgen een geschikte partner te vinden, maar succesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa... kan
maar als ik een meisje zou hebben en ze zou goedkope shit kopen hoef ik dr nie meer hoor
zelfde als mensen die met zeeman kleren zouden lopen
Dus jij hebt dan liever een meisje die deo koopt van 22euro en die misschien stinkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa... kan
maar als ik een meisje zou hebben en ze zou goedkope shit kopen hoef ik dr nie meer hoor
zelfde als mensen die met zeeman kleren zouden lopen
als je dure deo heb betaal je écht wel voor de geur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Dus jij hebt dan liever een meisje die deo koopt van 22euro en die misschien stinkt.
Dan een meisje die deo koopt van 2 euro maar wel lekker ruikt?
En waarom zou je van die dure deo kopen? Daarvoor heb je toch weer geurtjes.
Het zegt echt helemaal niks over de werking hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Asmooh het volgende:
[..]
als je dure deo heb betaal je écht wel voor de geur.
zelfde als geurtjes van 10 euro of geurtjes van 100 euro
het verschil ruik je écht wel hoor.
dus iemand die deo koopt van 15+ misschien 20+ euro weet zeker dat hij / zij goede heeft.
neh ik moet geen 2 euro shit
magquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zegt echt helemaal niks over de werking hoor.
Het ruikt wellicht wat anders.
Beste is een neutraal ruikende deo te nemen die echt werkt en voor de lekkere lucht een goede parfum op te spuiten.
dus nu geef je onnodig veel geld uit, het verschil ruik je immers toch niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mag
leuke is dat mijn geurtje precies dezelfde is als mn deo
dus het verschil zou je niet eens merken
Christian Dior Deo, en geurtje
plus dure, ligt aan het merk.
christian dior is écht wel goed
onnodig? hoezo onnodig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus nu geef je onnodig veel geld uit, het verschil ruik je immers toch niet?
ken ik verder nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Therme
http://www.therme.nl/51?navId=11
14 euro geloof ik.
Je leest niet goed, maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
onnodig? hoezo onnodig?
daarbij, altijd beter dan een 2 euro geurtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |