quote:Ik ben naar mensen gestapt die wat veel hiermee te maken al hebben gehad en ik heb met de media contact gezocht
Die mensen hebben me ook gezegt dat jou ipban voor ********** onterecht is
Dit alles word naar buiten gebracht als ********** niet in eer word hersteld
Ze krijgt alles terug op jou site en een excuus van jou kant wegens onterechte ipban
Is dat niet gedaan voor volgende week gaan we de media in met alle gegevens die we hebben
en ik kan je nu al zeggen dat je niet echt positieve publiciteit krijgt met je site
met wat voor verhalen kan hij aankomen, ben je een netwrk van pedofilie of warez? en zijn er belangrijke en bekende personen bij betrokken? Officieren van Justitie die daar hun warez en prono downloaden?quote:
jongeren communityquote:Op donderdag 30 november 2006 11:58 schreef KroJo het volgende:
[..]
met wat voor verhalen kan hij aankomen, ben je een netwrk van pedofilie of warez? en zijn er belangrijke en bekende personen bij betrokken? Officieren van Justitie die daar hun warez en prono downloaden?
Dan geef ik hem/haar wel een kans...
Voor een gewone IP-ban ergens op de een-of-andere site, zelfs al zou hij compleet willekeurig en absoluut onterecht zijn; Daarmee haal je nu niet bepaalde de voorpagina's van de kranten...
zelfs niet het lokale sufferdje (wat betreft gevoelige 'rellen' heb ik nog wel eens het idee dat juist de lokale sufferdjes nog wel eens het effectievste zijn in het 'creeeren' van ophef)
nou, daar moet je wel bang van wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Asmooh het volgende:
heb jeventjes mn begin post geupdate met delen uit de mail
Ten eerste klinken ze verschrikkelijk dom. Is altijd wel geruststellend vind ik.quote:Ik ben naar mensen gestapt die wat veel hiermee te maken al hebben gehad en ik heb met de media contact gezocht
Die mensen hebben me ook gezegt dat jou ipban voor ********** onterecht is
Dit alles word naar buiten gebracht als ********** niet in eer word hersteld
Ze krijgt alles terug op jou site en een excuus van jou kant wegens onterechte ipban
Is dat niet gedaan voor volgende week gaan we de media in met alle gegevens die we hebben
en ik kan je nu al zeggen dat je niet echt positieve publiciteit krijgt met je site
Inderdaad. Slechte publiciteit is óók publiciteit!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef MrTorture het volgende:
Welk medium zit er in godsnaam te wachten op een gefrustreerde gebande user van een jongeren community?
En al krijg je CNN op je dak: gratis reclame
nee jongeren communityquote:Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ten eerste klinken ze verschrikkelijk dom. Is altijd wel geruststellend vind ik.
Maarre, run je nou een illegale site ofzo?
haha daar zit wat in..quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef lexine het volgende:
Lekker belangrijk. Laat toch los. Laat die persoon rustig naar de media stappen. Of ze doen hun werk goed, dan vragen ze om commentaar. Of ze doen hun werk niet, dan doe je aangifte van smaad en laster, en vraagt een exorbitante schadevergoeding.
Er is trouwens niet zo iets als 'slechte publiciteit'. Als je site in de mdia komt, valt ie om van het bezoek.
Neem een biertje en ga gewoon verder.
Moet je voor de gein eens kijken op marktplaats (of Fok! zelf) om te zien dat je niet allochtoon hoeft te zijn voor slecht geschreven Nederlands.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef veldmuis het volgende:
Is het een allochtoon? Om het Nederlands, bedoel ik.
dr..quote:Op donderdag 30 november 2006 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gratis reclame dus! Bedank 'm vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |