Als hij leuke muziek draait wel jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:06 schreef Biancavia het volgende:
Ja, goeie oplossing heb je verzonnen.
't Zal je buurt er een stuk gezelliger op maken.
Ik gok Frans Bauer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Als hij leuke muziek draait wel ja
das jou keuze, mag jij weten..quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef dvdk het volgende:
ik vraag me af of je ook bv. kijhard neonazi muziek enzo mag draaien of dat je daar dan ook problemen mee kan krijgen...want over smaak valt niet te twisten toch...of toch wel?
ik ruik jaloesie..quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hoop van harte dat iemand een dikke stoeptegel op je voorruit gooit vanaf een viaduct wanneer je rondrijdt met je 2x2000 roflsubwoofers en roflmaopimpspeakertjes.
(Nee, harde muziek in auto's is gewoon not done en irritant. Wat is er mis met een normaal geluidsniveau waarmee jij wel normala naar je muziek kan luisteren zonder dat je er doof van wordt en tientallen medemensen irriteert)
Lol? Ik voel d'r nou eenmaal niks voor om m'n duiten uit te geven voor iets nutteloos als versterkers, subwoofers, enz. Nota bene voor een auto.quote:
je klinkt als een nerd zonder leven..quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Lol? Ik voel d'r nou eenmaal niks voor om m'n duiten uit te geven voor iets nutteloos als versterkers, subwoofers, enz. Nota bene voor een auto.
Ik heb 'maar' een paar 60 watt speakertjes en meer heb ik niet nodig. Het volume staat nooit en nimmer op meer dan 50% van z'n volle potentie, en dat is voor mij hard genoeg. Waarom zou ik m'n muziek zo hard willen zetten dat er hartstikke doof van word, mijn veiligheid (en notabene die van anderen) minder wordt aangezien je bepaalde signalen niet meer kunt horen en dat andere mensen die m'n muziek niet eens willen horen, tóch horen.
Achja, 't zegt wat over jezelf hé, als je persé iedereen je stoere 50 Cents en Tupac wil laten horen door je volume helemaal voluit te zetten, en vervolgens nog eens lijp dreigen dat je iedereen die d'r wat op tegen heeft op z'n bek zal meppen.
Waarom? Omdat ik d'r niets voor voel om onnodig mensen te irriteren met onnodig harde kutmuziek?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
je klinkt als een nerd zonder leven..
nee, je naam. nou goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:09 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik d'r niets voor voel om onnodig mensen te irriteren met onnodig harde kutmuziek?
Het is wettelijk wel verboden je in jouw toestand nog op de weg te begeven...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:01 schreef Asmooh het volgende:
Door iets.. begin ik deze buurt waar ik woon zo onwijs zat te worden..
eigenlijk niet een iets, maar sinds ik hier woon al..
politie doet niks, dus het begint nu payback time te worden.
Alleen nu zit ik me af te vragen, zijn er in nederland regels hoe hard muziek mag in je auto? want zover ik weet zijn die er namelijk niet..
alleen weet het niet zeker, nog 1 ding hoeft er te gebeuren.. of iemand moet met zn/dr poten aan mijn auto zitten, of in de buurt komen van mijn huis en ik ga standaard elke nacht hier in de buurt rondrijden met mijn nieuwe geluids installatie.
we praten dan over 2x 2000watt subs.
en 2000watt aan speakers
alle ramen open en bonken met die beat, wie niet wil luisteren? die moet maar horen!
tjah, als de poltie niks doet.. dan ga je zelf beginnen toch.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:22 schreef kevin85 het volgende:
Je kunt er een bonnetje voor krijgen.
Er wordt dan tevens gevorderd te kappen met die ongein.
Blijf je dan nog steeds bezig, dan nemen ze de hele auto gewoon in beslag.
Kansloze actie dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |