abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:01:08 #1
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42285501
Door iets.. begin ik deze buurt waar ik woon zo onwijs zat te worden..
eigenlijk niet een iets, maar sinds ik hier woon al..
politie doet niks, dus het begint nu payback time te worden.

Alleen nu zit ik me af te vragen, zijn er in nederland regels hoe hard muziek mag in je auto? want zover ik weet zijn die er namelijk niet..

alleen weet het niet zeker, nog 1 ding hoeft er te gebeuren.. of iemand moet met zn/dr poten aan mijn auto zitten, of in de buurt komen van mijn huis en ik ga standaard elke nacht hier in de buurt rondrijden met mijn nieuwe geluids installatie.

we praten dan over 2x 2000watt subs.
en 2000watt aan speakers

alle ramen open en bonken met die beat, wie niet wil luisteren? die moet maar horen!
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:04:23 #2
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42285604
stoer
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:05:22 #3
3767 Herald
Come get some
pi_42285630
geluidsoverlast is geluidsoverlast eh
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_42285645
leg eens meer uit van de voorgeschiedenis van dit geweldige epos. Ik ben geïntrigeerd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_42285654
Wie is iets?
pi_42285673
Ja, goeie oplossing heb je verzonnen.
't Zal je buurt er een stuk gezelliger op maken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42285709
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:06 schreef Biancavia het volgende:
Ja, goeie oplossing heb je verzonnen.
't Zal je buurt er een stuk gezelliger op maken.
Als hij leuke muziek draait wel ja
pi_42285750
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:07 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Als hij leuke muziek draait wel ja
Ik gok Frans Bauer.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:55:40 #10
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42287099
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geluidsoverlast

goh standaard fok,
wat jammer nou .. dat ik nog nooit heb rond gereden met hard muziek
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:57:01 #11
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42287150
anyway, ik heb een reden om zoietas te doen.. mensen moeten met hun poten van je spullen afblijven
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:57:32 #12
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_42287165
ik vraag me af of je ook bv. kijhard neonazi muziek enzo mag draaien of dat je daar dan ook problemen mee kan krijgen...want over smaak valt niet te twisten toch...of toch wel?
pi_42287190
Ik hoop van harte dat iemand een dikke stoeptegel op je voorruit gooit vanaf een viaduct wanneer je rondrijdt met je 2x2000 roflsubwoofers en roflmaopimpspeakertjes.

(Nee, harde muziek in auto's is gewoon not done en irritant. Wat is er mis met een normaal geluidsniveau waarmee jij wel normaal naar je muziek kan luisteren zonder dat je er doof van wordt en tientallen medemensen irriteert)
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:58:17 #14
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42287196
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef dvdk het volgende:
ik vraag me af of je ook bv. kijhard neonazi muziek enzo mag draaien of dat je daar dan ook problemen mee kan krijgen...want over smaak valt niet te twisten toch...of toch wel?
das jou keuze, mag jij weten..

alleen als mensen aan mijn spullen komen woor ik gewoon bloed link..
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:59:43 #15
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42287230
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hoop van harte dat iemand een dikke stoeptegel op je voorruit gooit vanaf een viaduct wanneer je rondrijdt met je 2x2000 roflsubwoofers en roflmaopimpspeakertjes.

(Nee, harde muziek in auto's is gewoon not done en irritant. Wat is er mis met een normaal geluidsniveau waarmee jij wel normala naar je muziek kan luisteren zonder dat je er doof van wordt en tientallen medemensen irriteert)
ik ruik jaloesie..

daarbij, medemensen irriteren? normaal rij ik nooit zo rond, maar als mensen aan mijn spullen zitten, shit slopen en alles doen heb ik een reden om wat te doen

en doodwensing mag niet op fok
pi_42287393
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:59 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ik ruik jaloesie..
Lol? Ik voel d'r nou eenmaal niks voor om m'n duiten uit te geven voor iets nutteloos als versterkers, subwoofers, enz. Nota bene voor een auto.

Ik heb 'maar' een paar 60 watt speakertjes en meer heb ik niet nodig. Het volume staat nooit en nimmer op meer dan 50% van z'n volle potentie, en dat is voor mij hard genoeg. Waarom zou ik m'n muziek zo hard willen zetten dat er hartstikke doof van word, mijn veiligheid (en notabene die van anderen) minder wordt aangezien je bepaalde signalen niet meer kunt horen en dat andere mensen die m'n muziek niet eens willen horen, tóch horen.

Achja, 't zegt wat over jezelf hé, als je persé iedereen je stoere 50 Cents en Tupac wil laten horen door je volume helemaal voluit te zetten, en vervolgens nog eens lijp dreigen dat je iedereen die d'r wat op tegen heeft op z'n bek zal meppen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:08:18 #17
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42287487
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Lol? Ik voel d'r nou eenmaal niks voor om m'n duiten uit te geven voor iets nutteloos als versterkers, subwoofers, enz. Nota bene voor een auto.

Ik heb 'maar' een paar 60 watt speakertjes en meer heb ik niet nodig. Het volume staat nooit en nimmer op meer dan 50% van z'n volle potentie, en dat is voor mij hard genoeg. Waarom zou ik m'n muziek zo hard willen zetten dat er hartstikke doof van word, mijn veiligheid (en notabene die van anderen) minder wordt aangezien je bepaalde signalen niet meer kunt horen en dat andere mensen die m'n muziek niet eens willen horen, tóch horen.

Achja, 't zegt wat over jezelf hé, als je persé iedereen je stoere 50 Cents en Tupac wil laten horen door je volume helemaal voluit te zetten, en vervolgens nog eens lijp dreigen dat je iedereen die d'r wat op tegen heeft op z'n bek zal meppen.
je klinkt als een nerd zonder leven..
pi_42287526
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:08 schreef Asmooh het volgende:

[..]

je klinkt als een nerd zonder leven..
Waarom? Omdat ik d'r niets voor voel om onnodig mensen te irriteren met onnodig harde kutmuziek?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:12:23 #19
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42287605
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:09 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik d'r niets voor voel om onnodig mensen te irriteren met onnodig harde kutmuziek?
nee, je naam. nou goed.

daarbij kom je gewoon zo bij mij over..
je klinkt als een nerd die ik ken, die denkt precies het zelfde.
en los van de muziek vind hij mooie radio ook onzinnig,
een auto die harder dan 120 kan is gelijk onveilig
alles harder dan 120 is eng en moet verboden worden.

autos mogen geen lawaai maken, snelwegen moeten ze naar 60 doen enz enz enz
pi_42287771
Goh, de met feiten onderbouwde argumenten en conclusies spatten d'r weer vanaf vandaag. Ik zou zeggen, kijk je eigen posts eens door en raad zelf eens wat jij voor een visitekaartje hier achterlaat, niet alleen voor mij maar voor heel Fok!. In feite geef je aan maar te willen doen waar je zin in hebt, en iedereen die er last van heeft die heeft maar pech en die kan de pleures krijgen, en is gelijk een nerd.

De maatschappij, dat ben jij, vrind.

Als ik naar m'n muziek luister dan heeft niemand daar last van omdat dat op een normaal geluidsniveau gebeurt. Dat is geen kwestie van een nerd zijn of niet stoer willen doen, maar puur een kwestie van fatsoen. Hetzelfde als je gewoon aan de snelheid houden op de snelweg (120).
pi_42287890
Je kunt er een bonnetje voor krijgen.
Er wordt dan tevens gevorderd te kappen met die ongein.

Blijf je dan nog steeds bezig, dan nemen ze de hele auto gewoon in beslag.
Kansloze actie dus!
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:23:42 #22
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_42287926
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:01 schreef Asmooh het volgende:
Door iets.. begin ik deze buurt waar ik woon zo onwijs zat te worden..
eigenlijk niet een iets, maar sinds ik hier woon al..
politie doet niks, dus het begint nu payback time te worden.

Alleen nu zit ik me af te vragen, zijn er in nederland regels hoe hard muziek mag in je auto? want zover ik weet zijn die er namelijk niet..

alleen weet het niet zeker, nog 1 ding hoeft er te gebeuren.. of iemand moet met zn/dr poten aan mijn auto zitten, of in de buurt komen van mijn huis en ik ga standaard elke nacht hier in de buurt rondrijden met mijn nieuwe geluids installatie.

we praten dan over 2x 2000watt subs.
en 2000watt aan speakers

alle ramen open en bonken met die beat, wie niet wil luisteren? die moet maar horen!
Het is wettelijk wel verboden je in jouw toestand nog op de weg te begeven...
(dat is wanneer je alcohol promilage hoger is dan je IQ, you do the math... )
pi_42287934
Trouwens, Asmooh:

http://www.politie.nl/Ove(...)/geluidsoverlast.asp
"Als de overlast veroorzaakt wordt door een horecagelegenheid of door groepen jongeren bij u in de buurt, kunt u het best onmiddellijk contact opnemen met de politie."

Onder die categorie val jij ook als je met je auto`tje door een woonwijk rijdt en er keiharde muziek uit je 2000 watt zooi sputtert.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:35:04 #24
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_42288293
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:22 schreef kevin85 het volgende:
Je kunt er een bonnetje voor krijgen.
Er wordt dan tevens gevorderd te kappen met die ongein.

Blijf je dan nog steeds bezig, dan nemen ze de hele auto gewoon in beslag.
Kansloze actie dus!
tjah, als de poltie niks doet.. dan ga je zelf beginnen toch.
pi_42288520
Ja, en dadelijk word je zelf bekeurd/opgepakt omdat je die ander persoon ligt te klieren. Wat is d'r überhaubt zo erg in die buurt van je dat je zo pissig bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')