Updaten dan maarquote:
Ik heb het ook gedaan, daarom zit ik nu hier en niet pas over een paar jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan geld als je het niet kan uitgeven? Sommige idioten hier vinden het leuk om over te werken. Ik zou niet weten waarom, je hebt minder vrije tijd imho
Ik wou het net zeggenquote:
ben er hard aan bezigquote:
Nee, ik wacht wel even. Huis hebben we al, dus op zich kan er van allesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, daarom zit ik nu hier en niet pas over een paar jaar
dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die danceremixen van die 'classic rock' nummers moeten dus verboden worden.
Ik vind het echt nummerverkrachting.
En het zijn er echt veel, het lijkt wel een trend.
166 bestaat niet volgens mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben er hard aan bezig
Waar is #166?
Heeft iemand die in z'n myAt staan?
Ik niet namelijk...
Kan me niet voorstellen dat ik dat topic heb overgeslagen....
Iedereen heeft die overgeslagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben er hard aan bezig
Waar is #166?
Heeft iemand die in z'n myAt staan?
Ik niet namelijk...
Kan me niet voorstellen dat ik dat topic heb overgeslagen....
quote:
ikke vooral....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft die overgeslagen![]()
Gewoon erin zetten en linkje naar een flauwe sitequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is er een mod? dan wil ik graag dat deze 167 of 166 gaat heten, just for the sake of
topis?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon erin zetten en linkje naar een flauwe site![]()
ik weet niet of dat leuk is, ik kan geen duitsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://dejure.org/gesetze/StGB/166.html
Is dit leuk?![]()
ja, dat is zeker waarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik wacht wel even. Huis hebben we al, dus op zich kan er van alles
een behoorlijk stuk begreep ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
10 cent erbij?
Straffen die op discriminatie staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet niet of dat leuk is, ik kan geen duits
Lijkt op een wetsartikel over godslasteringquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet niet of dat leuk is, ik kan geen duits
owh.. voor uitwonenden snap ik het wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een behoorlijk stuk begreep ik.
Maar 't is uiteraard nog niet zeker
't was de bedoeling dat dat ging gebeuren (enkel uitwonend trouwens) omdat de huizen vaak veel duurder zijn dan de stufi.
vreemdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
als ik google op #166 krijg ik bijna alleen maar autopaginas
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
vreemd
Heeft kamasutra geen standje #166?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
whehe, die 2e vind ik wel mooi.
Die hoofden die daarop staan
Die gooi ik er wel in
Laat ik nou net uitwonend gaan wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. voor uitwonenden snap ik het wel ja.
doe deze maar met we welsprekende url: www.kijkmeaanalsik.comquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://dejure.org/gesetze/StGB/166.html
Is dit leuk?![]()
Nicequote:
lang niet voorbij zien komenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe deze maar met we welsprekende url: www.kijkmeaanalsik.com
gewoon de regen ff weg denken .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
Lunch, regen
sjek....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef BrandX het volgende:
Ik begrijp dat we 166 dus echt overslaan
ik ga trouwens lunchen![]()
@ JJ, zie PB![]()
ja, we zijn al twee verder, dus om nu nog terug te gaan is ook zoiets.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef BrandX het volgende:
Ik begrijp dat we 166 dus echt overslaan
ik ga trouwens lunchen![]()
@ JJ, zie PB![]()
Kaas erover, in de ovenquote:
MPG...lieverd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
Goeiendag lieve koffiërsAlles goed?
Wat heb ik allemaal gemist? Eerlijk zeggen!
Ome OA heeft mij gisteravond eensch even bijgepraat.... Jullie maar zeggen dat er weinig bijzonders was gebeurd![]()
wat danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
Ome OA heeft mij gisteravond eensch even bijgepraat.... Jullie maar zeggen dat er weinig bijzonders was gebeurd![]()
JJ schatjequote:
Iets met User Icons, iets met een evil dude die OA had gehackt, iets met nieuwe mensen en iets met armoed die zichzelf verraden zou moeten hebbenquote:
ja kloons die gebruik maken van 2e hands UI....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met User Icons, iets met een evil dude die OA had gehackt, iets met nieuwe mensen en iets met armoed die zichzelf verraden zou moeten hebben![]()
Heeft armoedzaaier zich vrijgegeven?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met User Icons, iets met een evil dude die OA had gehackt, iets met nieuwe mensen en iets met armoed die zichzelf verraden zou moeten hebben![]()
Hoe is het trouwens met Bierik, is tie al wat minder stoffig?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
ik zou ook willen weten wie het is....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft armoedzaaier zich vrijgegeven?
Van wie was ie dan?
Hij had het over documenten slopen op zn werk ofzo... en hij noemde JJ vanuit het niets schatje enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft armoedzaaier zich vrijgegeven?
Van wie was ie dan?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had het over documenten slopen op zn werk ofzo... en hij noemde JJ vanuit het niets schatje enzo![]()
![]()
Gaat prima hier, hongerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met Bierik, is tie al wat minder stoffig?
ja...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had het over documenten slopen op zn werk ofzo... en hij noemde JJ vanuit het niets schatje enzo![]()
![]()
Dat dacht ome OA dus ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Ik zou denken dat ik genoeg zou weten dan
verdachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja......hoe vind je dat....
![]()
![]()
????
Hee bierikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Bierik het volgende:
[..]
Gaat prima hier, honger
Maar ik ben even druk bezig...
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het UI aanvraag topic weer opleeft
Kan iemand even gaan zeggen daar dat ze moeten opschieten?
Dan niet maar ik ga nu echt lerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef ScarFace- het volgende:
Zijn hier nog middenindenachtrik fans?
en wie ben jij nou weer....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Bierik het volgende:
[..]
Gaat prima hier, honger
Maar ik ben even druk bezig...
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het UI aanvraag topic weer opleeft
Kan iemand even gaan zeggen daar dat ze moeten opschieten?
Ava van bierik nieuw?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee bierik
Neem een broodje
pain du stok met old amsterdam ofzo
Succes met je nieuwe UI
Hey MPG!quote:
Strax gaat hij ook nog ijlen over bezoek enzulksquote:
sommige onder ons zuipen de hele week door...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef vdvorst het volgende:
Wacht, koffie tegen kater? het is pas vrijdag, die TT is dus beter voor morgen of overmorgen
Ik was er gisteren ook niet, alleen 's avonds... scheen van allerlei heftigs gebeurd te zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey MPG!![]()
Ben ik s een dag niet on-line, mis ik al het spektakel
hij moet echt niet over een koffie-date beginnen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Strax gaat hij ook nog ijlen over bezoek enzulks
ikweets![]()
![]()
Eer-ik was gisteren met Bierik wezen zuipen.. Ik geloof dat ze er ook nog een Fakkel bij hebben gerooktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sommige onder ons zuipen de hele week door...![]()
![]()
Helpt heus niet tegen een kater, want een kater heb je door vocht te kort. Koffie ontrekt dit uit je lichaam...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef vdvorst het volgende:
Wacht, koffie tegen kater? het is pas vrijdag, die TT is dus beter voor morgen of overmorgen
nou lekker dan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik was gisteren met Bierik wezen zuipen.. Ik geloof dat ze er ook nog een Fakkel bij hebben gerookt
En ik was niet eens uitgenodigd
Ik zag daarna inderdaad dat erik de TS was, dus zegt misschien genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sommige onder ons zuipen de hele week door...![]()
![]()
Hij moest het eens proberen zegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij moet echt niet over een koffie-date beginnen......daar begin ik niet aan...
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zag daarna inderdaad dat erik de TS was, dus zegt misschien genoeg
Nou was ik toch niet gegaan, ivm tentamen, maar hij had me op zn minst kunnen VRAGEN voor een pilske en een Fakkelquote:
Was jij niet degene die topic 166 had overgeslagen?quote:
Water is goed tegen een kater!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Helpt heus niet tegen een kater, want een kater heb je door vocht te kort. Koffie ontrekt dit uit je lichaam...
dat bedoel ik....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij moest het eens proberen zeg
Waar haalt ie de brutaliteit vandaan?
En dan zeker bij jou ook, zodat het hem niets kost![]()
![]()
Dat leert ze van Armoe... Papier Haar bezoeker, die haaft dat ook eensch gefliktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Was jij niet degene die topic 166 had overgeslagen?
maar, alles goed JJ?
ik drink dus echt nooit vdv...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Was jij niet degene die topic 166 had overgeslagen?
maar, alles goed JJ?
Absoluut... dat ja...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik......en dan niet één maar een hele boel bakkies doen...
![]()
![]()
ohja, sta ik nu ineens weer bekend als zuiplapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zag daarna inderdaad dat erik de TS was, dus zegt misschien genoeg
Idd. Koffie niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Water is goed tegen een kater!![]()
MPG.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat leert ze van Armoe... Papier Haar bezoeker, die haaft dat ook eensch geflikt![]()
En bij mij als toffe mede-wiki-masterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, sta ik nu ineens weer bekend als zuiplap
Ik moet m'n leven echt drastisch gaan veranderen, hier sta ik bekend als zuiplap, bij m'n vrienden als de meest luie persoon op aarde...
Snorry lieve schat.... ik hou mn mond welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG........nou niet weer beginnen he...
![]()
![]()
!!!!
Nee, dat weet ik ook wel..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Idd. Koffie niet.Bier wel. Zit ook vocht in.
En de alcohol verdooft weer.
en bij mij als mijn personal tatoo-designer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, sta ik nu ineens weer bekend als zuiplap
Ik moet m'n leven echt drastisch gaan veranderen, hier sta ik bekend als zuiplap, bij m'n vrienden als de meest luie persoon op aarde...
Dan mag tie compenseren door jou ook een pleziertje te gunnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar stel he...stel...dat ie nou leuk is....![]()
zoals....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag tie compenseren door jou ook een pleziertje te gunnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ahzo, dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik drink dus echt nooit vdv...![]()
...had alleen een beetje last van slaap tekort..
![]()
Ja ik moet toch wat... anderas word ik nooit uitgenodigd voor een pilskequote:
koffie-date lieverd....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik moet toch wat... anderas word ik nooit uitgenodigd voor een pilske![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en bij mij als mijn personal tatoo-designer...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef vdvorst het volgende:
Trouwens, ik was nog iets vereten:
![]()
WEEKEND!!!
![]()
Mag best, maar doe eens wat research ofeau!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel..
.Godver, ik zal nog eens een TT verzinne
Nu pas?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef vdvorst het volgende:
Trouwens, ik was nog iets vereten:
![]()
WEEKEND!!!
![]()
Wat niet? zelfs niet een beetje in [Koffie SC] ??quote:
misschien een beetje hierzo....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wat niet? zelfs niet een beetje in [Koffie SC] ??![]()
![]()
wie zegt dat IK geen kloon ben...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
weinig klonen vandaag
kut, ik ben er zelf een
Ja, dat dacht ik dus toen je hier voor het eerst kwamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wie zegt dat IK geen kloon ben...![]()
![]()
ja dat weet ik nog ja....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus toen je hier voor het eerst kwam
Ik ben ook een kloon, alleen heeft niemand dat doorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus toen je hier voor het eerst kwam
je kunt ook gaan werken hoor....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
Zo... die vervelende baas is even luxe lunchen in het centrum... Even een uurtje rust![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ehmquote:
jeweets....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ben ook een kloon, alleen heeft niemand dat door
met een vreemde....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm
een massage?
een stevig potje .... schaak
Dat doe ik al de hele tijd... die vervelende baas zit me de hele dag in mn nek te hijgen... en dan heb ik zoeen vreselijk chaotische werkplek:quote:
Klopt, maar niet met mijn naam erin,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
vdv, ik zoek @ images.google.com naar bier, wat kom ik tegen op de eerste pagina, jouw avatar![]()
OMFG....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd... die vervelende baas zit me de hele dag in mn nek te hijgen... en dan heb ik zoeen vreselijk chaotische werkplek:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hoor ik nu lieverd? Wil je een date met mij bij jou thuis?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met een vreemde.......waar zie je me voor aan...
...zowiezo een date bij mij thuis...
![]()
whehe, je zal maar zo'n werkplek hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd... die vervelende baas zit me de hele dag in mn nek te hijgen... en dan heb ik zoeen vreselijk chaotische werkplek:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTKLOONquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu lieverd? Wil je een date met mij bij jou thuis?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker nog geen water gegeven de afgelopen 7 weken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef buzzer het volgende:
Nu ik uit het raam kijk weet ik dat het waar is: Het gras is groener aan de overkant...
ik BEN jou LIEVERD niet...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu lieverd? Wil je een date met mij bij jou thuis?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, ik zou daar gillend gek worden....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog die baas die me de hele dag op de vingers kijktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, je zal maar zo'n werkplek hebben![]()
Restecp dat je daar kunt werken!!
Gillend gek nog welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
OMG, ik zou daar gillend gek worden....
het gras aan deze kant is gemaaidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
zeker nog geen water gegeven de afgelopen 7 weken?![]()
Wat? Ik dacht dat wequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik BEN jou LIEVERD niet...![]()
![]()
...en op een date kun je al helemaal niet rekenen....
!!!!
ikweetsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat je zegt MPG....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...jeweets....
...hijweetst nog niet....
![]()
Ik ga jou negeren.. stomme alcoholistquote:
Je doet maar... ik wil niets met jou te maken hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren.. stomme alcoholist
Miljonair, die begrijpt mij tenminste
Waar is die trouwens?
nou wel een beetje lief doe tegen MPG doen he...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Waar is die trouwens?
Ga je nou tegen mijn mede-wiki-master beginnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Waar is die trouwens?
NU pas?!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Langzaamaan begrijp ik waarom kloontjes als irritant worden beschouwd.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij net zo'n alcoholist bent hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga je nou tegen mijn mede-wiki-master beginnen?
JJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou wel een beetje lief doe tegen MPG doen he......anders krijg je met mij te maken...
![]()
![]()
![]()
zie tt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij net zo'n alcoholist bent he![]()
![]()
?
absoluut... bandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
band MPG....jeweets...![]()
![]()
![]()
...wij komen altijd voor elkaar op he...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt me dan nog mee van jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zie tt.
Ik lust wel graag een biertje ja
Maar nu even niet
ach ja, ik kan m'n bier nog wel betalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Valt me dan nog mee van je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ben jij WEL een geschikte kerel
altijd, die gaat nooit zomaar wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Armoedzaaier het volgende:
Doedoei fruts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hebben we onze band nog?
Dat horen doet mij deugd...quote:
lieverd.. ze apen ons naquote:
have fun!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:31 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Dat horen doet mij deugd...![]()
![]()
![]()
die vervelende MPG maakte mij uit voor kutkloon![]()
![]()
Senseo (extra) dark roastquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
wat voor koffie pads gebruiken jullie allemaal
heb ze al bijna allemaal gebruik....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
Gebruik dan ook je gewone account... prutserquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
JJ, schatje, wat heb ik je misdaan![]()
![]()
![]()
1- je bent een kloon....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
JJ, schatje, wat heb ik je misdaan![]()
![]()
![]()
1 - Van wie danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
1- je bent een kloon....![]()
2- je denkt dat je me zomaar "lieverd" mag noemen....![]()
3- je valt MPG lastig![]()
![]()
![]()
reden genoeg...![]()
Goed bezig JJ, 14.gifquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
1- je bent een kloon....![]()
2- je denkt dat je me zomaar "lieverd" mag noemen....![]()
3- je valt MPG lastig![]()
![]()
![]()
reden genoeg...![]()
1- ik heb zo mijn vermoedens...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
1 - Van wie dan![]()
2 - Jij bent toch ook mijn schatje?
3 - Hij begintHij doet naar tegen mij
en wij maar denken dat we er vanaf waren...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, kutklonentijd
Senseo -< Dark Roast.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
Tja, en die wetenschappers maar hun hoofd breken over klonen maken, wij willen ze juist vernietigen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wij maar denken dat we er vanaf waren...![]()
![]()
Ja.. zelfs snachts vallen ze je lastigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wij maar denken dat we er vanaf waren...![]()
![]()
jeetje....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. zelfs snachts vallen ze je lastig
had ik een topic gemaakt met tt "zonder clowns" ofzo... zaten bierik en miljonair erin
JJ? weet jij wie het is ja? Vertel... (PM ofzo)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
1- ik heb zo mijn vermoedens...![]()
2- ik ben zekers niet je schatje...![]()
3- en dan nog....![]()
senseo gewoonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
post het hier gewoon, ik wil het ook weten...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ? weet jij wie het is ja? Vertel... (PM ofzo)
ja wij ook, de regular. op het werk ookquote:
Zit je mij nu belachelijk te maken ofzoquote:
ik ga hier geen namen noemen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ? weet jij wie het is ja? Vertel... (PM ofzo)
ik wil eerst zeker zijn van mijn zaak....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
post het hier gewoon, ik wil het ook weten...
ik maak nooit iemand belachelijk op een forum, je weet toch, vitamine c tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Zit je mij nu belachelijk te maken ofzo?
He, niks tegen mij he, newbiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. zelfs snachts vallen ze je lastig
had ik een topic gemaakt met tt "zonder clowns" ofzo... zaten bierik en miljonair erin
ook niet op de pm, of desnoods msn?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga hier geen namen noemen....![]()
jeweets....![]()
Hounietquote:
Jij dan.. uit de motteballen getrokken oldbie... ga jezelf afstoffen ofzo....quote:
6 pilskes...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij dan.. uit de motteballen getrokken oldbie... ga jezelf afstoffen ofzo....
owja.. kater van 6 pilskes
gedaanquote:
moment, omdat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:43 schreef Bierik het volgende:
[..]
Houniet
Trap je topic weer eens tot leven
Ik wil graag een UI, maar het lijkt wel dood daar...
Ja, jij wel....quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
moment, omdat je het zo lief vraagt [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:49 schreef vdvorst het volgende:
2 kratten? van 24 flessen? dan ben je best dood
Nee joh, ik zit hier toch nogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:49 schreef vdvorst het volgende:
2 kratten? van 24 flessen? dan ben je best dood
48 flessen bier, á 0.3 liter, is 14.4 liter,quote:
vertelquote:
Ja joh, het hangt er maar net vanaf hoelang je de avond rekt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
48 flessen bier, á 0.3 liter, is 14.4 liter,
in 1 avond?
Word het geen tijd voor bier?quote:
verkeerde scquote:
idd, verkeerde SCquote:
Ik heb de afgelopen 2 pagina's aardig wat alcohol voorbij zien stromenquote:
Ik wil hem best naar de bier sc leiden, dan kan ik hem daar er uit knikkerenquote:
Daar wordtie glad genegeerd. Dan leert ie het wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef Pheno het volgende:
Ik wil hem best naar de bier sc leiden, dan kan ik hem daar er uit knikkeren
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Armoedzaaier het volgende:
Whoeps... daar komt een dikke auto aanrijden...
De baas is terug....
Ik ga weer hard werken![]()
kuukepuukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wordtie glad genegeerd. Dan leert ie het wel.
Nah, ik ken ze daar. Hij wordt afgeschotenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wordtie glad genegeerd. Dan leert ie het wel.
Niemand nergens.quote:
oke okequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil hem best naar de bier sc leiden, dan kan ik hem daar er uit knikkeren
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik ken ze daar. Hij wordt afgeschoten
Goed zoekenquote:
AAhhhhh niet schietenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ken ze daar. Hij wordt afgeschoten
Die bierkloon. Of wat het ook moge wezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
oh, slechts afgeschoten
wie is het nouuuuu...
quote:
Niet onder die naam neequote:
Vind ik ook, bier is helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:07 schreef vdvorst het volgende:
Ehm, oke,
JJ, bier is lekker hoor
Houniet, wie?
kuukske, waar dan ?
oh, plasgoot..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die bierkloon. Of wat het ook moge wezen.
the lounge?quote:
Ik zal ze daar maar de ellende besparen.quote:
Zegquote:
Kloonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Vind ik ook, bier is helemaal geweldig!![]()
Dit was toch een koffie-topic?
Dat is de samenvattingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef vdvorst het volgende:
[..]
the lounge?
maar, waarom maak jij een OP met " . "
en dat in 2 topics!
Ik gok maar wat, maar ik hoef niet in een bier topic te zittenquote:
Nou moequote:
Je hebt een ava en gebruikt veelvuldig smileys. Kloonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:14 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Nou moe![]()
Ik ben hier net en dan al schelden![]()
Ik ga vreemdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
Vreemdgaan is iets heul anders in dit topic. Dat doe je met thee.
dat ga ik je vrouw vertellenquote:
oh, dus als ik met mijn linker buurvrouw het bed in duik mag dat, en als ik haar beste vriendin pak mag dat niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
Vreemdgaan is iets heul anders in dit topic. Dat doe je met thee.
tjek zijn profiel.... teveel moeite voor een kloonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een ava en gebruikt veelvuldig smileys. Kloon
Have funquote:
Ze zijn erg herkenbaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
tjek zijn profiel.... teveel moeite voor een kloon
ik dacht het eerst ook
Duh, ik ben nieuw op de Koffie, niet op Fok!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een ava en gebruikt veelvuldig smileys. Kloon
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Duh, ik ben nieuw op de Koffie, niet op Fok!![]()
Ik ben hier al een paar maanden
Dat zie ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Duh, ik ben nieuw op de Koffie, niet op Fok!![]()
Ik ben hier al een paar maanden
daarom heeft het ook geen zin er een te makenquote:
Niet bepaald nee. Plus het is geen humorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
daarom heeft het ook geen zin er een te maken
Doe ik niet, vanavond laat pas, en dan ga ik hier hoor,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:12 schreef Houniet het volgende:
als je HIER bier gaat drinken, ga je 100% VREEMD
Tjongejonge, moet je hier eerst door de ballotage commissie? Ik ben gewoon lief hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zie ikIn je postgeschiedenis
LEUGENS!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Tjongejonge, moet je hier eerst door de ballotage commissie? Ik ben gewoon lief hoor![]()
nee, we hebben wat last van kutkloons... users met een 2e of 3e acount waarmee ze lopen relllenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Tjongejonge, moet je hier eerst door de ballotage commissie? Ik ben gewoon lief hoor![]()
dat kan je in die korte periode nooit bewijzen, of je moet yvonne hetenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |