Updaten dan maarquote:
Ik heb het ook gedaan, daarom zit ik nu hier en niet pas over een paar jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan geld als je het niet kan uitgeven? Sommige idioten hier vinden het leuk om over te werken. Ik zou niet weten waarom, je hebt minder vrije tijd imho
Ik wou het net zeggenquote:
ben er hard aan bezigquote:
Nee, ik wacht wel even. Huis hebben we al, dus op zich kan er van allesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan, daarom zit ik nu hier en niet pas over een paar jaar
dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die danceremixen van die 'classic rock' nummers moeten dus verboden worden.
Ik vind het echt nummerverkrachting.
En het zijn er echt veel, het lijkt wel een trend.
166 bestaat niet volgens mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben er hard aan bezig
Waar is #166?
Heeft iemand die in z'n myAt staan?
Ik niet namelijk...
Kan me niet voorstellen dat ik dat topic heb overgeslagen....
Iedereen heeft die overgeslagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben er hard aan bezig
Waar is #166?
Heeft iemand die in z'n myAt staan?
Ik niet namelijk...
Kan me niet voorstellen dat ik dat topic heb overgeslagen....
quote:
ikke vooral....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft die overgeslagen![]()
Gewoon erin zetten en linkje naar een flauwe sitequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is er een mod? dan wil ik graag dat deze 167 of 166 gaat heten, just for the sake of
topis?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon erin zetten en linkje naar een flauwe site![]()
ik weet niet of dat leuk is, ik kan geen duitsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://dejure.org/gesetze/StGB/166.html
Is dit leuk?![]()
ja, dat is zeker waarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik wacht wel even. Huis hebben we al, dus op zich kan er van alles
een behoorlijk stuk begreep ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
10 cent erbij?
Straffen die op discriminatie staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet niet of dat leuk is, ik kan geen duits
Lijkt op een wetsartikel over godslasteringquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet niet of dat leuk is, ik kan geen duits
owh.. voor uitwonenden snap ik het wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een behoorlijk stuk begreep ik.
Maar 't is uiteraard nog niet zeker
't was de bedoeling dat dat ging gebeuren (enkel uitwonend trouwens) omdat de huizen vaak veel duurder zijn dan de stufi.
vreemdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
als ik google op #166 krijg ik bijna alleen maar autopaginas
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
vreemd
Heeft kamasutra geen standje #166?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
whehe, die 2e vind ik wel mooi.
Die hoofden die daarop staan
Die gooi ik er wel in
Laat ik nou net uitwonend gaan wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. voor uitwonenden snap ik het wel ja.
doe deze maar met we welsprekende url: www.kijkmeaanalsik.comquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://dejure.org/gesetze/StGB/166.html
Is dit leuk?![]()
Nicequote:
lang niet voorbij zien komenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
doe deze maar met we welsprekende url: www.kijkmeaanalsik.com
gewoon de regen ff weg denken .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
Lunch, regen
sjek....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef BrandX het volgende:
Ik begrijp dat we 166 dus echt overslaan
ik ga trouwens lunchen![]()
@ JJ, zie PB![]()
ja, we zijn al twee verder, dus om nu nog terug te gaan is ook zoiets.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef BrandX het volgende:
Ik begrijp dat we 166 dus echt overslaan
ik ga trouwens lunchen![]()
@ JJ, zie PB![]()
Kaas erover, in de ovenquote:
MPG...lieverd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
Goeiendag lieve koffiërsAlles goed?
Wat heb ik allemaal gemist? Eerlijk zeggen!
Ome OA heeft mij gisteravond eensch even bijgepraat.... Jullie maar zeggen dat er weinig bijzonders was gebeurd![]()
wat danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
Ome OA heeft mij gisteravond eensch even bijgepraat.... Jullie maar zeggen dat er weinig bijzonders was gebeurd![]()
JJ schatjequote:
Iets met User Icons, iets met een evil dude die OA had gehackt, iets met nieuwe mensen en iets met armoed die zichzelf verraden zou moeten hebbenquote:
ja kloons die gebruik maken van 2e hands UI....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met User Icons, iets met een evil dude die OA had gehackt, iets met nieuwe mensen en iets met armoed die zichzelf verraden zou moeten hebben![]()
Heeft armoedzaaier zich vrijgegeven?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met User Icons, iets met een evil dude die OA had gehackt, iets met nieuwe mensen en iets met armoed die zichzelf verraden zou moeten hebben![]()
Hoe is het trouwens met Bierik, is tie al wat minder stoffig?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
ik zou ook willen weten wie het is....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft armoedzaaier zich vrijgegeven?
Van wie was ie dan?
Hij had het over documenten slopen op zn werk ofzo... en hij noemde JJ vanuit het niets schatje enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft armoedzaaier zich vrijgegeven?
Van wie was ie dan?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had het over documenten slopen op zn werk ofzo... en hij noemde JJ vanuit het niets schatje enzo![]()
![]()
Gaat prima hier, hongerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met Bierik, is tie al wat minder stoffig?
ja...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had het over documenten slopen op zn werk ofzo... en hij noemde JJ vanuit het niets schatje enzo![]()
![]()
Dat dacht ome OA dus ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Ik zou denken dat ik genoeg zou weten dan
verdachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja......hoe vind je dat....
![]()
![]()
????
Hee bierikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Bierik het volgende:
[..]
Gaat prima hier, honger
Maar ik ben even druk bezig...
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het UI aanvraag topic weer opleeft
Kan iemand even gaan zeggen daar dat ze moeten opschieten?
Dan niet maar ik ga nu echt lerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef ScarFace- het volgende:
Zijn hier nog middenindenachtrik fans?
en wie ben jij nou weer....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Bierik het volgende:
[..]
Gaat prima hier, honger
Maar ik ben even druk bezig...
Ik zit ook nog steeds te wachten tot het UI aanvraag topic weer opleeft
Kan iemand even gaan zeggen daar dat ze moeten opschieten?
Ava van bierik nieuw?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee bierik
Neem een broodje
pain du stok met old amsterdam ofzo
Succes met je nieuwe UI
Hey MPG!quote:
Strax gaat hij ook nog ijlen over bezoek enzulksquote:
sommige onder ons zuipen de hele week door...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef vdvorst het volgende:
Wacht, koffie tegen kater? het is pas vrijdag, die TT is dus beter voor morgen of overmorgen
Ik was er gisteren ook niet, alleen 's avonds... scheen van allerlei heftigs gebeurd te zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey MPG!![]()
Ben ik s een dag niet on-line, mis ik al het spektakel
hij moet echt niet over een koffie-date beginnen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Strax gaat hij ook nog ijlen over bezoek enzulks
ikweets![]()
![]()
Eer-ik was gisteren met Bierik wezen zuipen.. Ik geloof dat ze er ook nog een Fakkel bij hebben gerooktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sommige onder ons zuipen de hele week door...![]()
![]()
Helpt heus niet tegen een kater, want een kater heb je door vocht te kort. Koffie ontrekt dit uit je lichaam...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef vdvorst het volgende:
Wacht, koffie tegen kater? het is pas vrijdag, die TT is dus beter voor morgen of overmorgen
nou lekker dan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik was gisteren met Bierik wezen zuipen.. Ik geloof dat ze er ook nog een Fakkel bij hebben gerookt
En ik was niet eens uitgenodigd
Ik zag daarna inderdaad dat erik de TS was, dus zegt misschien genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sommige onder ons zuipen de hele week door...![]()
![]()
Hij moest het eens proberen zegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij moet echt niet over een koffie-date beginnen......daar begin ik niet aan...
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zag daarna inderdaad dat erik de TS was, dus zegt misschien genoeg
Nou was ik toch niet gegaan, ivm tentamen, maar hij had me op zn minst kunnen VRAGEN voor een pilske en een Fakkelquote:
Was jij niet degene die topic 166 had overgeslagen?quote:
Water is goed tegen een kater!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Helpt heus niet tegen een kater, want een kater heb je door vocht te kort. Koffie ontrekt dit uit je lichaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |