ja, die blauwe, dat papiertje zie ik atlijd..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Nouja, denk er maar een leuke PI bij dan.
Dat noemen stressvrij leven. Zouden ze hier ook moeten doen.quote:
neuj want een blik op die site zorgt dat ik maar weer een bek koffie neem.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ej, dat soort info moet je juist in "subforum" kwijt
Hier op mn werk heb ik een klein windowtje waar ik Fok! in verstopt heb. Als ik PI's erbij moet zetten moet ik helemaal omhoog scrollen.quote:
Jeps, en niet anders. Er is namelijk geen ander (officieel) verkooppunt op het postkantoor, dus een beetje aanpappenquote:
ghehe.. ja, daar valt dat onder.. in ieder geval 'een stuk minder stress'-levenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat noemen stressvrij leven. Zouden ze hier ook moeten doen.
klein windowtje? hoe moet ik me dat voorstellen? Heimelijk fokken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier op mn werk heb ik een klein windowtje waar ik Fok! in verstopt heb. Als ik PI's erbij moet zetten moet ik helemaal omhoog scrollen.![]()
Ik weet niet hoe dat in indonesië gaat, maar hier word er van mensen verwacht dat ze 98% van de tijd met hun eigenlijke werk bezig zijn, en niet met koffieën.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klein windowtje? hoe moet ik me dat voorstellen? Heimelijk fokken?
of Fokken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in indonesië gaat, maar hier word er van mensen verwacht dat ze 98% van de tijd met hun eigenlijke werk bezig zijn, en niet met koffieën.![]()
Oja, werk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik weet niet hoe dat in indonesië gaat, maar hier word er van mensen verwacht dat ze 98% van de tijd met hun eigenlijke werk bezig zijn, en niet met koffieën.![]()
Hey Frutsel....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo nog even knallen zo vlak voor het weekend, dan kan ik volgende week met een gerust hart een weekje vrij nemen
alweerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo nog even knallen zo vlak voor het weekend, dan kan ik volgende week met een gerust hart een weekje vrij nemen
frutsel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey Frutsel....![]()
![]()
![]()
...goedemorgen...
![]()
![]()
Hier werkt men inderdaad minder hard jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
knal ze, maar gebruik wel rubberen kogels he. Anders wordt het zo'n zooitje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef buzzer het volgende:
frutsel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey Frutsel....![]()
![]()
![]()
...goedemorgen...
![]()
![]()
Daarom is het dan ook een arm land.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier werkt men inderdaad minder hard ja
Thee drinken doet men hier trouwens meer dan koffie
Ik ga juist 'knallen' in het weekendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef buzzer het volgende:
Er zijn mensen die van knallen hun werk hebben gemaaktquote:
Ook geilquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Er zijn mensen die van knallen hun werk hebben gemaakt![]()
hmjah, dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daarom is het dan ook een arm land.
Maar wat heb je aan geld als je het niet kan uitgeven? Sommige idioten hier vinden het leuk om over te werken. Ik zou niet weten waarom, je hebt minder vrije tijd imhoquote:
Ik krijg op het werk de beste ideeën hoe ik mijn vrije tijd ga vullen. Best nuttig dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan geld als je het niet kan uitgeven? Sommige idioten hier vinden het leuk om over te werken. Ik zou niet weten waarom, je hebt minder vrije tijd imho
Overwerk kan toch best 'leuk' zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan geld als je het niet kan uitgeven? Sommige idioten hier vinden het leuk om over te werken. Ik zou niet weten waarom, je hebt minder vrije tijd imho
Rolling Stones. Ik woon erquote:
ja, ik ben spuit11quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja.......snorry...
...zie post boven...
![]()
heb je 3fm aan staan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Wat?
Die tyfuskinderen die nu geld eisen?quote:
Ja.quote:
die danceremixen van die 'classic rock' nummers moeten dus verboden worden.quote:
Oh, net als dat nummer van Savage Garden dat is verkracht door Cascada.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
die danceremixen van die 'classic rock' nummers moeten dus verboden worden.
Ik vind het echt nummerverkrachting.
En het zijn er echt veel, het lijkt wel een trend.
O.a.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, net als dat nummer van Savage Garden dat is verkracht door Cascada.
quote:
juist, nummerverkrachtingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, net als dat nummer van Savage Garden dat is verkracht door Cascada.
Ja, iddquote:
Of hoelahoepquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Achja, binnenkort is dat jumpen weer uit en is het huppelen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |