Jaloers isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Oh en hier eh alles goed hoor eertjepeertje. Bijna vakantie.
zwakheid te top af en toequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ja. Goed punt.
Ik kijk wel iemand anders lief aan vandaag.
[..]
Kuukepuukje
[..]
Zwak hoor.
Nou toen ik in de binnenspiegel van de auto keek vanmorgen zag ik toch wel regen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
zwakheid te top af en toe![]()
Weet je trouwens dat het vrij lastig is om in een spiegel te zien of het regent?![]()
Jij hebt het straks allemaal tegoedquote:
Oh ja. Ik ben nu al kwijt wat ik ook alweer wildequote:
op vakantie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ben nu al kwijt wat ik ook alweer wilde
Kijk, dat zijn de betere zakenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Oh en hier eh alles goed hoor eertjepeertje. Bijna vakantie.
jij hebt straks 2 maanden vakantiequote:
Ja, maar mijn spiegel hangt hier 2.5 meter vandaan, en de regen is daar weer 3 meter vandaan, dus dat zie je niet zo goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou toen ik in de binnenspiegel van de auto keek vanmorgen zag ik toch wel regen hoor.
Waarheenquote:
Ah ok. Ja meestal maak ik me daar niet zo druk omquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
Ja, maar mijn spiegel hangt hier 2.5 meter vandaan, en de regen is daar weer 3 meter vandaan, dus dat zie je niet zo goed
Tokio Hotel?!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah ok. Ja meestal maak ik me daar niet zo druk om.
Tokio Hotel op de radio![]()
Hun duitse nummers vind ik leukerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tokio Hotel... Wat een kut emo's.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niet veel beters te doen nuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik ook niet tot gister...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb niet veel beters te doen nu
Tokio Hotel heb ik nog nooooit van gehoord..
Houden zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
Tokio Hotel heb ik nog nooooit van gehoord..
Het is maar goed dat die eed is afgeschaft. Wat een belachelijke regel was dat.quote:
Ziet er niet eens slecht uit, daar wil ik best een tussenstop makenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
http://www.pearlresorts.com/moorea/main.php
![]()
![]()
![]()
ej, dat soort info moet je juist in "mijn subforum" kwijtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef Djep het volgende:
gaat hard hier.
ff de laatste schapjes gedaan. Ff een blik op: www.buienradar.nl
Iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die eed is afgeschaft. Wat een belachelijke regel was dat.
zooooo vet cool....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ziet er niet eens slecht uit, daar wil ik best een tussenstop maken
Nu nog een maximaal aantal smilies per post.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
Idd
Ik kan het ook niet echt erg vinden dat die eruit is...
dat soort posts doen mij ook steeds denken dat ik in het verkeerde topic zitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ej, dat soort info moet je juist in "subforum" kwijt
haahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu nog een maximaal aantal smilies per post.
1 is voldoendequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu nog een maximaal aantal smilies per post.
Nz ben ik al geweest, ik heb nog zoveel te zien. Al zou ik zo terug willen hoor, zelfs emigreren zou ik niet erg vindenquote:
Precies.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
1 is voldoende
PI gebruik is heilig bij mequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opzich moet een PI ook wel genoeg kunnen zeggen toch.
Ik vind PI toch echt te omslachtig.quote:
Ik mis alleen nog een emo PIquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
PI gebruik is heilig bij me
Het maakt de post af.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind PI toch echt te omslachtig.
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:48 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik vind PI toch echt te omslachtig.
![]()
ook dat, maar die gebruik ik niet, zit niet in mijn FQR (text-only he)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opzich moet een PI ook wel genoeg kunnen zeggen toch.
De jongedame als kado?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben trouwens eens begonnen aan iets van een postzegelverzameling. Tevens een leuke jongedame achter het loket waarmee ik heb zitten babbelen. Kreeg er meteen een kadootje bij.
neeh.. dat dan weer niet, maar wel een boekje met nog een setje extra postzegels.quote:
"maar" een half uur...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neeh.. dat dan weer niet, maar wel een boekje met nog een setje extra postzegels.Volgende week weer wat kopen dus, maar dan neem ik wat meer tijd om een praatje te maken en zo. Nu had ik maar een half uur.
Oja, dat is waar. Nouja, denk er maar een leuke PI bij danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ook dat, maar die gebruik ik niet, zit niet in mijn FQR (text-only he)
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neeh.. dat dan weer niet, maar wel een boekje met nog een setje extra postzegels.Volgende week weer wat kopen dus, maar dan neem ik wat meer tijd om een praatje te maken en zo. Nu had ik maar een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |