werkze Muckie....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet
[..]
das alweer 4 1/2 maand geleden joh!
maarre, ik ga naar mijn werk
Het moet 10 jaar bewaard blijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
opstoken!
Gelukkig ben ik niet volwassen. Maar gefeliciteerd alvast, ik denk niet dat ik morgen online ben namelijkquote:
Jammer, anders wist ik er wel raad meequote:
Gewoon onder een tapijt schuivenquote:
ze zeggen dus dat je met 35 het "echt" volwassen-leeftijd bereikt....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet volwassen. Maar gefeliciteerd alvast, ik denk niet dat ik morgen online ben namelijk
welke principes....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik heb zin in een raider, maar dat gaat tegen mijn principes in.
Neem een Twixquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Pas in de middag snollenquote:
Twizquote:
2 negers in een slaapzak, das een raider toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb eerder zin in mijn vrouw in ons bed. Als je het niet erg vindt. Neger != chocolaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2 negers in een slaapzak, das een raider toch?
heb jij daar zin in?![]()
En twee negerinnen in een slaapzak?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2 negers in een slaapzak, das een raider toch?
heb jij daar zin in?![]()
Dat heet toch een Twix?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
oeh...klinkt goed....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin in mijn vrouw in ons bed. Als je het niet erg vindt. Neger != chocola
Ach, gewoon zeggen dat het een duur perzisch tapijt is en ze vinden het primaquote:
Ik boycot die naamquote:
vroegah heette dat dus een Raider...quote:
JAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Frutseltje....![]()
![]()
![]()
![]()
...trek in een bakkie...
????
dikke raiderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En twee negerinnen in een slaapzak?![]()
Nee hoor, be my guest.. zal ze leuk vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin in mijn vrouw in ons bed. Als je het niet erg vindt. Neger != chocola
kun je toch beter die zooi gewoon als oud papier verkopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, gewoon zeggen dat het een duur perzisch tapijt is en ze vinden het prima
nee...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroegah heette dat dus een Raider......en ik ben het helemaal met Pheno eens...TWIX...wat een kut naam zeg....
![]()
![]()
![]()
Dank U!!quote:
aah okay.. ja, dat klopt inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroegah heette dat dus een Raider......en ik ben het helemaal met Pheno eens...TWIX...wat een kut naam zeg....
![]()
![]()
![]()
yep...idd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Pheno het volgende:
Vroegah was alles beter
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeweets....![]()
![]()
heb maar mijn ondertitel weer veranderd speciaal voor jou...![]()
![]()
![]()
quote:
chocola? Wel een beetje vroeg hèquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Nu heb ik zin in chocola.
zoals ik eerder zie OA....het schijnt geluk te brengen als het regent op de dag van je bruiloft...quote:
Het is dan ook een totaal verkeerde dag om te trouwen?quote:
tis nooit te vroeg voor chocola....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
@.
!
[..]
chocola? Wel een beetje vroeg hè.
IMHO. wel dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis nooit te vroeg voor chocola....![]()
voordat Fok! er was, iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Pheno het volgende:
Vroegah was alles beter
Ik zal het zeggen tegen het bruidpaar zeggen!!;)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals ik eerder zie OA....het schijnt geluk te brengen als het regent op de dag van je bruiloft...![]()
ik luister alleen naar mezelf....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Gij zult naar mij luisteren!
[afbeelding]
ben benieuwd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het zeggen tegen het bruidpaar zeggen!!;)
Nouja dan moet je het zelf maar weten, heidene!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik luister alleen naar mezelf....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja dan moet je het zelf maar weten, heidene!
[afbeelding] [afbeelding]
alleen is je dat wel verneukt voor een deel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals ik eerder zie OA....het schijnt geluk te brengen als het regent op de dag van je bruiloft...![]()
Ja, sowieso je foto's.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
alleen is je dat wel verneukt voor een deel.
als je echt gelukkig bent...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen is je dat wel verneukt voor een deel.
En kleding van het bruidspaar en de gasten?quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
En kleding van het bruidspaar en de gasten?
Geen mooie fotoshoots in een plantsoen of iets dergelijks...
Nee, regen mooi niet op m'n weddingday.
Kut, wij hadden 20 graden in onze oktobermaandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, wij hadden 20 graden in onze oktobermaand
Dus na al die jaren gaan we dan maar preventief scheidenquote:
precies, alles wordt vies en nat.. niet fijn lijkt me datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En kleding van het bruidspaar en de gasten?
Geen mooie fotoshoots in een plantsoen of iets dergelijks...
Nee, regen mooi niet op m'n weddingday.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, wij hadden 20 graden in onze oktobermaand
preventief scheidenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus na al die jaren gaan we dan maar preventief scheiden
1 uur maar? Dan kan je nauwelijks drie koppen koffie drinkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef Jekoos het volgende:
Heugelijk keuvelen in het koffietopic!
Goedemorgen mensen, ik heb een tussenuur, ik ben van de partij!
goedemorgenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef Jekoos het volgende:
da's wel een beetje ver rijden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een massage nodig. Ik stik van de pijn in mn nek en schouders.
Kuukepuukjequote:
Jawel, dat lukt welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef Jekoos het volgende:
Hm, ja. Goed punt.quote:
Kuukepuukjequote:Kuukepuukje
Zwak hoor.quote:Vrij bar geslapen, lag om 3 uur dacht ik vrij dronken in bed, en ik werd om 8 uur wakker geschopt door m'n moeder![]()
toen ging ze weg en ben ik stiekem verder gaan pitten
Maar kater dus
Idd. Voor niemandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, alles wordt vies en nat.. niet fijn lijkt me dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |