werkze Muckie....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet
[..]
das alweer 4 1/2 maand geleden joh!
maarre, ik ga naar mijn werk
Het moet 10 jaar bewaard blijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
opstoken!
Gelukkig ben ik niet volwassen. Maar gefeliciteerd alvast, ik denk niet dat ik morgen online ben namelijkquote:
Jammer, anders wist ik er wel raad meequote:
Gewoon onder een tapijt schuivenquote:
ze zeggen dus dat je met 35 het "echt" volwassen-leeftijd bereikt....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet volwassen. Maar gefeliciteerd alvast, ik denk niet dat ik morgen online ben namelijk
welke principes....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik heb zin in een raider, maar dat gaat tegen mijn principes in.
Neem een Twixquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Pas in de middag snollenquote:
Twizquote:
2 negers in een slaapzak, das een raider toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb eerder zin in mijn vrouw in ons bed. Als je het niet erg vindt. Neger != chocolaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2 negers in een slaapzak, das een raider toch?
heb jij daar zin in?![]()
En twee negerinnen in een slaapzak?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2 negers in een slaapzak, das een raider toch?
heb jij daar zin in?![]()
Dat heet toch een Twix?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
oeh...klinkt goed....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin in mijn vrouw in ons bed. Als je het niet erg vindt. Neger != chocola
Ach, gewoon zeggen dat het een duur perzisch tapijt is en ze vinden het primaquote:
Ik boycot die naamquote:
vroegah heette dat dus een Raider...quote:
JAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Frutseltje....![]()
![]()
![]()
![]()
...trek in een bakkie...
????
dikke raiderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En twee negerinnen in een slaapzak?![]()
Nee hoor, be my guest.. zal ze leuk vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin in mijn vrouw in ons bed. Als je het niet erg vindt. Neger != chocola
kun je toch beter die zooi gewoon als oud papier verkopenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, gewoon zeggen dat het een duur perzisch tapijt is en ze vinden het prima
nee...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Had ik al goedemorgen gezegd?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroegah heette dat dus een Raider......en ik ben het helemaal met Pheno eens...TWIX...wat een kut naam zeg....
![]()
![]()
![]()
Dank U!!quote:
aah okay.. ja, dat klopt inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vroegah heette dat dus een Raider......en ik ben het helemaal met Pheno eens...TWIX...wat een kut naam zeg....
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |