dat bedoel ik....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij moest het eens proberen zeg
Waar haalt ie de brutaliteit vandaan?
En dan zeker bij jou ook, zodat het hem niets kost![]()
![]()
Dat leert ze van Armoe... Papier Haar bezoeker, die haaft dat ook eensch gefliktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Was jij niet degene die topic 166 had overgeslagen?
maar, alles goed JJ?
ik drink dus echt nooit vdv...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Was jij niet degene die topic 166 had overgeslagen?
maar, alles goed JJ?
Absoluut... dat ja...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik......en dan niet één maar een hele boel bakkies doen...
![]()
![]()
ohja, sta ik nu ineens weer bekend als zuiplapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zag daarna inderdaad dat erik de TS was, dus zegt misschien genoeg
Idd. Koffie niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Water is goed tegen een kater!![]()
MPG.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat leert ze van Armoe... Papier Haar bezoeker, die haaft dat ook eensch geflikt![]()
En bij mij als toffe mede-wiki-masterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, sta ik nu ineens weer bekend als zuiplap
Ik moet m'n leven echt drastisch gaan veranderen, hier sta ik bekend als zuiplap, bij m'n vrienden als de meest luie persoon op aarde...
Snorry lieve schat.... ik hou mn mond welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG........nou niet weer beginnen he...
![]()
![]()
!!!!
Nee, dat weet ik ook wel..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Idd. Koffie niet.Bier wel. Zit ook vocht in.
En de alcohol verdooft weer.
en bij mij als mijn personal tatoo-designer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, sta ik nu ineens weer bekend als zuiplap
Ik moet m'n leven echt drastisch gaan veranderen, hier sta ik bekend als zuiplap, bij m'n vrienden als de meest luie persoon op aarde...
Dan mag tie compenseren door jou ook een pleziertje te gunnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar stel he...stel...dat ie nou leuk is....![]()
zoals....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag tie compenseren door jou ook een pleziertje te gunnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ahzo, dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik drink dus echt nooit vdv...![]()
...had alleen een beetje last van slaap tekort..
![]()
Ja ik moet toch wat... anderas word ik nooit uitgenodigd voor een pilskequote:
koffie-date lieverd....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik moet toch wat... anderas word ik nooit uitgenodigd voor een pilske![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en bij mij als mijn personal tatoo-designer...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef vdvorst het volgende:
Trouwens, ik was nog iets vereten:
![]()
WEEKEND!!!
![]()
Mag best, maar doe eens wat research ofeau!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel..
.Godver, ik zal nog eens een TT verzinne
Nu pas?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef vdvorst het volgende:
Trouwens, ik was nog iets vereten:
![]()
WEEKEND!!!
![]()
Wat niet? zelfs niet een beetje in [Koffie SC] ??quote:
misschien een beetje hierzo....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wat niet? zelfs niet een beetje in [Koffie SC] ??![]()
![]()
wie zegt dat IK geen kloon ben...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
weinig klonen vandaag
kut, ik ben er zelf een
Ja, dat dacht ik dus toen je hier voor het eerst kwamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wie zegt dat IK geen kloon ben...![]()
![]()
ja dat weet ik nog ja....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus toen je hier voor het eerst kwam
Ik ben ook een kloon, alleen heeft niemand dat doorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus toen je hier voor het eerst kwam
je kunt ook gaan werken hoor....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
Zo... die vervelende baas is even luxe lunchen in het centrum... Even een uurtje rust![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ehmquote:
jeweets....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ben ook een kloon, alleen heeft niemand dat door
met een vreemde....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm
een massage?
een stevig potje .... schaak
Dat doe ik al de hele tijd... die vervelende baas zit me de hele dag in mn nek te hijgen... en dan heb ik zoeen vreselijk chaotische werkplek:quote:
Klopt, maar niet met mijn naam erin,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
vdv, ik zoek @ images.google.com naar bier, wat kom ik tegen op de eerste pagina, jouw avatar![]()
OMFG....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd... die vervelende baas zit me de hele dag in mn nek te hijgen... en dan heb ik zoeen vreselijk chaotische werkplek:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |