Dan moet je wel een heel erg goed excuus hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben er zaterdag niet, maar degenen die wel gaan veel plezier
ben het hele weekend in Nijkerk, zaterdag bbq en verjaardag van een vriend en zondag moederdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel erg goed excuus hebben![]()
je kan toch ook voor het uitgaan komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef scarefreak het volgende:
Uhh ik kan alleen overdag, 's avonds ga ik uit
Ik ga naar duitslandquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
je kan toch ook voor het uitgaan komen![]()
Ik kan volgens mij wel..
ok leuk. hoeveel mensen hebben we dan in totaal? en waar spreken we af?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:48 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
je kan toch ook voor het uitgaan komen![]()
Ik kan volgens mij wel..
wat dacht je van de F & D?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ok leuk. hoeveel mensen hebben we dan in totaal? en waar spreken we af?
Dat red ik niet met mn werkquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat dacht je van de F & D?
19.00 uur? dat is toch nog voor het uitgaan of niet?
Ik vind het prima. 20.00 uur mag ook. Ik heb in principe niets staan voor zaterdagavond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat dacht je van de F & D?
19.00 uur? dat is toch nog voor het uitgaan of niet?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:56 schreef maaike1987 het volgende:
Zaterdag 13 mei:
20:00 Uur in de F& D
Lijstje:
*
Ovb
* Maaike1987
* Freshthinking
(even wat duidelijker)
We spreken af in de Fred & Douwe en wat we dan gaan doen zien we welquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:57 schreef Logician het volgende:
hmm ben zaterdag ook in de buurt, wat gaan jullie allemaal doen? Misschien kom ik ook wel even zwaaien
Op de brink.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:51 schreef Logician het volgende:
wie komen er allemaal?
Fred & Douwe, waar zit dat?
http://www.fredendouwe.nlquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:51 schreef Logician het volgende:
wie komen er allemaal?
Fred & Douwe, waar zit dat?
Of op een plek daar verzamelen. Bijvoorbeeld bij de kapstop links of bij de trap naar benedenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de brink.
Ik ook ovb.
Maarre hoe herkennen we de fokkers dan tussen de andere bezoekers?
Dragen we allemaal een rode roos?![]()
Of gewoon voor de V&D. Daar staat anders toch nooit iemand, weet je zeker dat je de goeden hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Of op een plek daar verzamelen. Bijvoorbeeld bij de kapstop links of bij de trap naar beneden
Wat ben je van plan?quote:
Qua belichting wel jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Freshthinking het volgende:
In de F&D afspreken vind ik wel wat prettiger van voor de V&D
vind ik wel goed hoor.. inderdaad niet te vel lichtquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Qua belichting wel ja.
8 uur dus voor de F&D?
Mij natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef Messenga het volgende:
Enne, met hoeveel zijn we nu?
Maaike1987
Freshthinking
Rossdale
Logician
Guapo
Scarefreak
Messenga
Wie vergeet ik?
Da's wel jong jaquote:
Niet geschoten is altijd mis. We drinken gewoon een paar biertjes en dan wordt het vanzelf gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Da's wel jong ja![]()
Ik kom heul heul misschien. Ben eigenlijk niet zo van het meeten![]()
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef Misanthroopia het volgende:
Anders copy pasten we ff alle fotoboekfoto's in dit topic. Herken je iedereen direct
(Tenzij iemand dat liever niet wil...)
Zaterdag 12 dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm ff een tussendooropmerking, word het nou zaterdag 12 mei, of zondag 13 mei
verder ik zit pas zondag in deventer, en al helemaal volgepland weekeind
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Midden in de F&D:
"Ohh, zij zit bij haar vagina, dat is maaike!"
Goh, maar je rechterhand hangt verder naar benedenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
het gaat om mijn buikje daaro
![]()
wil je die foto even veranderen![]()
haha das waar..zal m wel weg halen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goh, maar je rechterhand hangt verder naar beneden.
hij is al uit mijn fotoboekquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goh, maar je rechterhand hangt verder naar beneden.
Je hoort mij niet klagen hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha das waar..zal m wel weg halen hoor![]()
hahahah slechtquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor! [afbeelding]
linkje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahahah slecht![]()
![]()
maar op mijn vote4me staan wel wat foto's van me gezicht.. mijn laptop is alleen kapot dus heb niet veel foto's verder
Ik zag het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahahah slecht![]()
![]()
maar op mijn vote4me staan wel wat foto's van me gezicht.. mijn laptop is alleen kapot dus heb niet veel foto's verder
26 jaar, 6 maanden en 5 dagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef Logician het volgende:maaike
misanthroopia, hoe oud ben jij dan?
Hoe oud ben je op die laatste foto eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Logician het volgende:
1e foto uit mijn FB is denk ik herkenbaarderderrr
Omdat jij je handen niet bij je broek in hebtquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef Freshthinking het volgende:
Trouwens, waarom staat er bij mijn foto geen opmerking
Ik bedoelde de laatste foto van je fotoboek rij, dus deze :quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Logician het volgende:
maaike, dankjemoe vooral denk ik.
Messenga.. 29had de foto 5min voor de post gemaakt
Daar zie je er jonger uitquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:55 schreef Logician het volgende:
euh die is van eind april 07
ben ff eten kopen
haha klopt.. heb hele grote ogen jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef Logician het volgende:grote ogen heb jij trouwens maaik
De heren mogen er ook wezen, we kunnen trouwens gewoon een bordje maken met "fok!" ofzo:P
We zullen het zien zaterdagquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha klopt.. heb hele grote ogen jaook heel onschuldig
![]()
Dan zie je er, voor zover ik kan beoordelen, goed uit voor je leeftijdquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:55 schreef Logician het volgende:
euh die is van eind april 07
ben ff eten kopen
Je xboxt te veel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Ontzettende kutfoto, maar zo zie ik er dus schijnbaar uit vandaag
[afbeelding]
Ik heb hem pas net een paar uurtjes terug! (nouja een nieuwe omdat mijn oude niet meer te repareren was schijnbaar).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je xboxt te veel!
Krijg ik volgende maand ook wel mee te maken denk ik
rode oogjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Ontzettende kutfoto, maar zo zie ik er dus schijnbaar uit vandaagDan ben ik zaterdag misschien wat makkelijker te herkennen.
[afbeelding]
Ik krijg een 360 als ik slaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem pas net een paar uurtjes terug! (nouja een nieuwe omdat mijn oude niet meer te repareren was schijnbaar).
Maar hoezo dat dan?
sexy! fb leest.. oh nevermindquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Rossdale het volgende:
Als ik ergens rode lenzen had, had ik ze ingedaan voor je
of niet, hangt van zaterdagavond afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef scarefreak het volgende:
zal volgende week ook gewoon weer afnemen
oh jeequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef Logician het volgende:
whehehe
zal eens kijken of ik een camera aan de praat kan krijgen hier
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef Logician het volgende:
ik ben een vrouw af en toe heb ik een soort oerdrang dit te bewijzen
hmmz, hoe kunnen ze dan zo z'n foto op tv laten zien?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef Freshthinking het volgende:
Even iets anders: in het vorige deel ging het over die vechtpartij in de Overstraat. De verdachte van die vechtpartij in de Kleine Overstraat is vrijgelaten, omdat hij een alibi heeft en er niet bij betrokken is. Weet iemand hier toevallig meer over deze vechtpartij?
geen idee. maar niemand hier die er dus verder iets van weet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:21 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hmmz, hoe kunnen ze dan zo z'n foto op tv laten zien?
Zover ik heb gelezen morgen om acht uur bij Fred&Douwequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoe zit het met de meet?Waar/hoe/en wat?
![]()
![]()
Correcte Bingo!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Zover ik heb gelezen morgen om acht uur bij Fred&Douwe
aan je typgedrag te zien was het idd erg gezellig jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:33 schreef Misanthroopia het volgende:
Ciiaaaaaaoooooooooooooooo
Ben net weer terug van stappenv. Wasa vet gezellig!! Uiteindelijk in zinc beland best wel grappig maar dat was eigenlijk omdat alle andere3 tenden dichtwaren. slaap lekker allemaals en tot morgen!
waar ben je dan nog meer geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:33 schreef Misanthroopia het volgende:
Ciiaaaaaaoooooooooooooooo
Ben net weer terug van stappenv. Wasa vet gezellig!! Uiteindelijk in zinc beland best wel grappig maar dat was eigenlijk omdat alle andere3 tenden dichtwaren. slaap lekker allemaals en tot morgen!
Ok. Jammer, had nog wel ff met je willen bomen over PSVquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:17 schreef Messenga het volgende:
Ik moet afzeggen vanwege persooonlijke omstandigheden.
Veel plezier voor de rest.
Eerst SAAM (m'n studentencluppie) en nog even op de begane van B21 bij een of ander internationaal studentenfeest toen naar De Heks lekker Kwakjes drinken en tegen half vier naar de Zinc gewaggeld. Jij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar ben je dan nog meer geweestIk ben ook in de stad gweest
![]()
ook goedemorgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:26 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Eerst SAAM (m'n studentencluppie) en nog even op de begane van B21 bij een of ander internationaal studentenfeest toen naar De Heks lekker Kwakjes drinken en tegen half vier naar de Zinc gewaggeld. Jij dan?
Goeiemorgen trouwens![]()
Heej ik wilde ook nog naar de döner! Maar een maat van me overtuigde me om toch maar eerst ff nog een biertje te doen. En die voel ik nog steeds in m'n buik zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ook goedemorgenJIj bent ook vroeg wakker zeg.. Wij zijn in de murphys en de joffer geweest.. en daarna even wat eten bij de donerix..Toen nog gezellig film gekeken met me vriendin
Hmm als ik jou was zou ik toch maar voor de wii of de PS3 gaan. Had toch gepost dat ik mijn xbox terug had van reparatie (nouja een andere gerepareerde)? Hij heeft ongeveer 3 uurtjes aangestaan voordat hij vast sloeg en helemaal niks meer deed. Hij zit nu weer in zijn doos en gaat maandag terug richting duitsland.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je xboxt te veel!
Krijg ik volgende maand ook wel mee te maken denk ik
En lurf-doctorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Reya het volgende:
Zover ik kan zien heeft alleen Messenga zich echt afgemeld, alhoewel je altijd maar moet afwachten hoeveel mensen er werkelijk komen
Is dat zo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ach, je hebt de mijne toch al, niet waar?
Pfff moet dalijk tennissen en ben nu al brakquote:Op zondag 13 mei 2007 04:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Jazekerjammer dat je er niet was!
We zijn nog even door gegaan naar enschedeleuke avond
Inderdaad. De binnenstad van deventer is érg mooi. En ook nog eens heel erg fijn om daar rond te lopen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:16 schreef ghizzer het volgende:
Ik ben Deventenaar. Het centrum van Deventer vind ik één van de mooiste centra van Nederland! Alleen vind ik qua opzet Deventer net een dorp. Het centrum van Deventer is wel de mooiste in Overijssel, maar als het gaat om als stad als totaalplaatje dan is in Overijssel Zwolle wel mijn favoriet.
Vind ik ook. Zwolle geniet ook gewoon een meer stadsstatus. Niet alleen omdat zij in het grote-stedenbeleid zijn opgenomen, maar ook qua inrichting. Veel meer voorzieningen (in Deventer hunkeren we al eeuwen naar een fatsoenlijke bios en dat is slechts een voorbeeld) en het is allemaal beter georganiseerd. In Deventer zijn ze er nu achter dat 2 perrons voor 15 treinen per uur toch wel wat weinig is. Elke x als ik in de trein zit moet ik weer wachten omdat beide perrons bezet zijn. Deventer is hard aan modernisering toe!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Inderdaad. De binnenstad van deventer is érg mooi. En ook nog eens heel erg fijn om daar rond te lopen.
Zwolle als het geheel vind ik zeker ook niet slechtMaar kwa uitgaan e.d. kan be beter in Zwolle zijn
![]()
Inderdaad kwa allerdaagse activiteiten kan je je meer vermaken in de binnenstad van Zwolle.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zwolle geniet ook gewoon een meer stadsstatus. Niet alleen omdat zij in het grote-stedenbeleid zijn opgenomen, maar ook qua inrichting. Veel meer voorzieningen (in Deventer hunkeren we al eeuwen naar een fatsoenlijke bios en dat is slechts een voorbeeld) en het is allemaal beter georganiseerd. In Deventer zijn ze er nu achter dat 2 perrons voor 15 treinen per uur toch wel wat weinig is. Elke x als ik in de trein zit moet ik weer wachten omdat beide perrons bezet zijn. Deventer is hard aan modernisering toe!
Jups. Absoluut! Als ik klaar ben met mijn opleiding wil ik er graag weg. Het centrum van Deventer is mooi (zelf woon ik er net buiten), maar voor de rest vind ik de stad niet veel aan. Ik zal waarschijnlijk naar het zuiden van het land vertrekken (ivm studie), maar Zwolle zal op den duur zeker tot de opties behoren. Maten van mij wonen er en ik vind de sfeer toch wel wat prettiger dan in Deventer. In Deventer zie je (met name in de zomermaanden) de BMW-3-series met de meest gladde jongetjes voorbij rijden, maar ik vraag me wel eens af of dat allemaal zuivere koffie is. Ik voel me er niet (meer) zo relaxt daaro. tijd voor iets anders dus!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Inderdaad kwa allerdaagse activiteiten kan je je meer vermaken in de binnenstad van Zwolle.
De binnenstad van Deventer is leuk, en natuurlijk erg mooi. Maar Zwolle is wat praktischer.
Maar ben wel een rasechte Deventenaar, woon wel in Zwolle![]()
Minimal feestquote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
Was dat minimal feest nog wat?
In welke stad woon jij dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef Logician het volgende:
jemig ik ben 2min binnen en de hel breekt los hiero.. onweer...
Ach, het is in ieder geval minder kansloos dan de laatste paar reacties die jij hier te melden hadquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 13 mei 2007 14:15 schreef Rossdale het volgende:
Ja heel erg leuk gehad in de F&D en in de Heks. Daarna nog met Reya en Logician mee geweest naar enschede, ben ik daar ook eens geweest
Hoop jullie binnenkort nog eens tegen te komen!
Maarre Misanthroopia en Maaike, waarom lieten jullie het afweten gisteren?
"praten" ah.. zo noemt de jeugd dat tegenwoordig ....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
.. Een vriend van me wilde langs komen om te praten.. en het heeft een hele tijd geduurd voordat hij weer naar huis ging
en toen dacht ik van ik kijk wel in de stad of ik hun tegen kom(had van niemand het nummer) maar zag jullie niet
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"praten" ah.. zo noemt de jeugd dat tegenwoordig ....
hahaquote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan was je wel laat, we hebben je niet gezien dan en hebben toch redelijk goed opgelet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
.. Een vriend van me wilde langs komen om te praten.. en het heeft een hele tijd geduurd voordat hij weer naar huis ging
en toen dacht ik van ik kijk wel in de stad of ik hun tegen kom(had van niemand het nummer) maar zag jullie niet
![]()
Blauwvingersquote:Op zondag 13 mei 2007 15:16 schreef ghizzer het volgende:
Ik ben Deventenaar. Het centrum van Deventer vind ik één van de mooiste centra van Nederland! Alleen vind ik qua opzet Deventer net een dorp. Het centrum van Deventer is wel de mooiste in Overijssel, maar als het gaat om als stad als totaalplaatje dan is in Overijssel Zwolle wel mijn favoriet.
liplezenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
![]()
haha ja gewoon pratenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja nee, toen stonden we al op het station te verkleumen omdat de trein 40 minuten vertraging hadquote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja gewoon praten.. en een film opgezet om hem een beetje af te leiden van zijn problemen
![]()
Maar is sowieso na 1 uur geworden ja... dus het heeft wel even geduurd![]()
Jij moest tenminste niet naar de WCquote:
Haha, je hebt ons dus voor niks zo vroeg verlaten? Foeiquote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef scarefreak het volgende:
lekker is dat
Ik werd al gebeld in de F&D dat ik thuis moest komen...
Bleek de bob er nog nieteens te zijn
kon ik nog 20min wachten thuis
Ja hequote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef PteV het volgende:
smedenstraat wordt wel mooi met die nieuwe bestrating
Dan heb jij geluk want volgens de planning zouden ze donderdag klaar zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja he
Alleen ze mogen van mij wel snel klaar zijn, want wordt er helemaal gek van dat ze 's ochtends om 7 uur al beginnen
goed planquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef Rossdale het volgende:
Dan doen we het binnenkort toch gewoon nog een keer over?
Tijdens je examens ook wel hoorquote:
Heb hem op pinkpop al eens gezien. Wel leuk voor een keertje, maar hoef hem geen tweede keer te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Effe iets anders
[afbeelding]
Gaan er nog fokkers naar Salamon Burke a.s. vrijdag in de Lebuinus?
Ik lekker wel![]()
Dat zou ik ook hebben, ik heb hem danook nog niet gezien en als zo'n grootheid (die volgens mij ook niet meer zo heel lang te leven heeft) naar ons mooie stadje aan de Ijssel komt moet ik er natuurlijk wel bijzijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem op pinkpop al eens gezien. Wel leuk voor een keertje, maar hoef hem geen tweede keer te zien.
september 07 en 4 (aanvankelijk meer, maar met het teruglopend bioscoopbezoek wordt die ruimte een bowlingbaan)quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef ghizzer het volgende:
Wanneer gaat trouwens de nieuwe bios in de boreel in deventer open en hoeveel zalen krijgt t?
niet echt een grote vooruitgang dus. deventer doet dan nog steeds ver onder aan naburige bioscopen als de kroon en tivoli.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
september 07 en 4 (aanvankelijk meer, maar met het teruglopend bioscoopbezoek wordt die ruimte een bowlingbaan).
Voor zover ik weet komt er een Merral bioscoop met vier zalen. Dat is net zo'n tent die in Zutphen ook zit, daar kan je lekker onder genot van een hapje en een drankje naar de film kijken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik had begrepen dat de bioscopp exploitant toch had afgezien van een bios in de boreel. Is er al een andere gevonden dan?
Daar heb je wel een hoop centjes voor neergelegdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt er een Merral bioscoop met vier zalen. Dat is net zo'n tent die in Zutphen ook zit, daar kan je lekker onder genot van een hapje en een drankje naar de film kijken...
Ik heb een penthouse gekocht op de Boreel en ben vandaag wezen kijken daar, het wordt echt super mooi...![]()
Nationale Nederlanden zul je bedoelen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Daar heb je wel een hoop centjes voor neergelegd
Ik dacht dus dat Merrel geen interesse meer had... Zal het binnenkort eens aan mijn buurman vragen, die zou dat moeten weten als een van onze buurtgemeenschapregelnichtenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt er een Merral bioscoop met vier zalen. Dat is net zo'n tent die in Zutphen ook zit, daar kan je lekker onder genot van een hapje en een drankje naar de film kijken...
Ik heb een penthouse gekocht op de Boreel en ben vandaag wezen kijken daar, het wordt echt super mooi...![]()
Das gaafquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens hun site gaat het gewoon in september 2007 open...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat Merrel geen interesse meer had... Zal het binnenkort eens aan mijn buurman vragen, die zou dat moeten weten als een van onze buurtgemeenschapregelnichten
Aan de Houtmarkt komen ook appartementen maar dat is pas later, nadat de kazerne gerestaureerd is. Mijn woning zit in het gebouw wat links naast de boreel staat (als je er voor staat). Ik kijk uit op het plein wat tussen de boreel en het gebouw van de bioscoop zit... De huizen aan de achterkant van mijn complex kijken over het water uit richting Tauw en de Leeuwenbrug...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das gaaf![]()
Waar komen die dan?
Aan de kan van de Houtmarkt/verzetslaan?
En boven de Jumbo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Aan de Houtmarkt komen ook appartementen maar dat is pas later, nadat de kazerne gerestaureerd is. Mijn woning zit in het gebouw wat links naast de boreel staat (als je er voor staat). Ik kijk uit op het plein wat tussen de boreel en het gebouw van de bioscoop zit... De huizen aan de achterkant van mijn complex kijken over het water uit richting Tauw en de Leeuwenbrug...
Ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
september 07 en 4 (aanvankelijk meer, maar met het teruglopend bioscoopbezoek wordt die ruimte een bowlingbaan).
ben ik ook even geweestquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:28 schreef scarefreak het volgende:
Iemand anders nog vanavond in de stad te vinden?
Als het goed is gaan wij naar de Joffer
Ik heb jou niet gezien jij mij welquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb je wel heel even zien staan achterin
volgende keer mag je dan wel hoi zeggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb je wel heel even zien staan achterin
Dat is altijd zo irritant.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
volgende keer mag je dan wel hoi zeggener was ook iemand die ik tegen kwam en me een hele tijd aan zat te staren.. dacht van die zit misschien ook op fok
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
volgende keer mag je dan wel hoi zeggener was ook iemand die ik tegen kwam en me een hele tijd aan zat te staren.. dacht van die zit misschien ook op fok
![]()
Vast Borisquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Nog nooit last van gehadHeb alleen een aantal jaar terug ineens dat een meid me aansprak terwijl ik het cafe uit liep om te bellen en me vroeg of ik die ene jongen van idols was... Ik heb nog steeds geen idee wie ze bedoelde, maar met het woord idols alleen al had ik zoiets van...
![]()
Dat onthou ik je dan weer hé!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
![]()
Nouja zou in ieder geval beter zijn dan Jamai
Just cause en Top Spin lijken mij wel leuk. Ook Crackdown hoor ik veel vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:38 schreef Rossdale het volgende:
Momenteel niet zo veel want hij is in reparatie, maar heb nu 10 games. Je mag best eens komen proberen. Ik heb uhm even denken:
Gears Of War
Call of Duty 3
Rainbow Six: Las Vegas
Condemned
King Kong
Crackdown
Just Cause
Fight Night 3
Top Spin 2
Saint's Row
Haha nee hoor heb ook wel vaker gewone foto op fok gehadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hah hij heeft vast je buikje gezien op FOK!awka![]()
![]()
En aber naturlich zat hij je met de ogens uit te kleeje
WAAR GAAN JULLIE Stappen?
al die balhaar cafeetjes met terassjes zijn niks waard
Uhm nee, net thuis. Ik heb nu niet zo'n zin meer eigenlijk. Misschien morgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha nee hoor heb ook wel vaker gewone foto op fok gehad![]()
maar is alleen zo irritant als mensen jou kennen maar jij kent ze niet..
gaan er vanavond nog mensen de stad onveilig maken?
nope, ik ga vanmiddag naar Almelo, Peters moeder is jarigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Gisteravond naar de Vier Jaargetijden geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Thanks lurfd_doctor, het wordt/is inderdaad erg mooi, ik ben er super blij mee...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En boven de Jumbo.![]()
Gefeliciteerd Whoops, dat is volgens mij wel een mooi plekje voor een appartement cq mooi apparterment.
om te eten wel, wel aan de prijzige kant.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:31 schreef Silver_Shark het volgende:
is Hans en grietje een leuke tent?
Ik vond het super!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik kan nog melden dat Solomon
[afbeelding]
de kerk aardig deed schudden gisteravondPrima vermaakt
![]()
ah juist. op kamers? ik woon zelf nu bijna 4 jaar op kamers in deventer. afstuderen is wat minder (vooral druk en weinig tijd voor andere dingen), maar ik heb in deventer (met name de eerste jaren) een fantastische studententijd gehad!quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm nee, net thuis. Ik heb nu niet zo'n zin meer eigenlijk. Misschien morgen
Mooi.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah juist. op kamers? ik woon zelf nu bijna 4 jaar op kamers in deventer. afstuderen is wat minder (vooral druk en weinig tijd voor andere dingen), maar ik heb in deventer (met name de eerste jaren) een fantastische studententijd gehad!
Thnx! jij ook alle succes van mij toegewenst met wat je ook in Deventer mag gaan doen (Y)quote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Heb dr ook echt zin in. Maar is wel een klein eindje rijden. Van Groningen naar Deventer.![]()
Succes met studeren enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |