Ik krijg een 360 als ik slaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem pas net een paar uurtjes terug! (nouja een nieuwe omdat mijn oude niet meer te repareren was schijnbaar).
Maar hoezo dat dan?
sexy! fb leest.. oh nevermindquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Rossdale het volgende:
Als ik ergens rode lenzen had, had ik ze ingedaan voor je
of niet, hangt van zaterdagavond afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef scarefreak het volgende:
zal volgende week ook gewoon weer afnemen
oh jeequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef Logician het volgende:
whehehe
zal eens kijken of ik een camera aan de praat kan krijgen hier
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef Logician het volgende:
ik ben een vrouw af en toe heb ik een soort oerdrang dit te bewijzen
hmmz, hoe kunnen ze dan zo z'n foto op tv laten zien?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef Freshthinking het volgende:
Even iets anders: in het vorige deel ging het over die vechtpartij in de Overstraat. De verdachte van die vechtpartij in de Kleine Overstraat is vrijgelaten, omdat hij een alibi heeft en er niet bij betrokken is. Weet iemand hier toevallig meer over deze vechtpartij?
geen idee. maar niemand hier die er dus verder iets van weet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:21 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hmmz, hoe kunnen ze dan zo z'n foto op tv laten zien?
Zover ik heb gelezen morgen om acht uur bij Fred&Douwequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoe zit het met de meet?Waar/hoe/en wat?
![]()
![]()
Correcte Bingo!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Zover ik heb gelezen morgen om acht uur bij Fred&Douwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |