Ach, het is in ieder geval minder kansloos dan de laatste paar reacties die jij hier te melden hadquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 13 mei 2007 14:15 schreef Rossdale het volgende:
Ja heel erg leuk gehad in de F&D en in de Heks. Daarna nog met Reya en Logician mee geweest naar enschede, ben ik daar ook eens geweest
Hoop jullie binnenkort nog eens tegen te komen!
Maarre Misanthroopia en Maaike, waarom lieten jullie het afweten gisteren?
"praten" ah.. zo noemt de jeugd dat tegenwoordig ....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
.. Een vriend van me wilde langs komen om te praten.. en het heeft een hele tijd geduurd voordat hij weer naar huis ging
en toen dacht ik van ik kijk wel in de stad of ik hun tegen kom(had van niemand het nummer) maar zag jullie niet
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"praten" ah.. zo noemt de jeugd dat tegenwoordig ....
hahaquote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan was je wel laat, we hebben je niet gezien dan en hebben toch redelijk goed opgelet.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
.. Een vriend van me wilde langs komen om te praten.. en het heeft een hele tijd geduurd voordat hij weer naar huis ging
en toen dacht ik van ik kijk wel in de stad of ik hun tegen kom(had van niemand het nummer) maar zag jullie niet
![]()
Blauwvingersquote:Op zondag 13 mei 2007 15:16 schreef ghizzer het volgende:
Ik ben Deventenaar. Het centrum van Deventer vind ik één van de mooiste centra van Nederland! Alleen vind ik qua opzet Deventer net een dorp. Het centrum van Deventer is wel de mooiste in Overijssel, maar als het gaat om als stad als totaalplaatje dan is in Overijssel Zwolle wel mijn favoriet.
liplezenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
![]()
haha ja gewoon pratenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja nee, toen stonden we al op het station te verkleumen omdat de trein 40 minuten vertraging hadquote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja gewoon praten.. en een film opgezet om hem een beetje af te leiden van zijn problemen
![]()
Maar is sowieso na 1 uur geworden ja... dus het heeft wel even geduurd![]()
Jij moest tenminste niet naar de WCquote:
Haha, je hebt ons dus voor niks zo vroeg verlaten? Foeiquote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef scarefreak het volgende:
lekker is dat
Ik werd al gebeld in de F&D dat ik thuis moest komen...
Bleek de bob er nog nieteens te zijn
kon ik nog 20min wachten thuis
Ja hequote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef PteV het volgende:
smedenstraat wordt wel mooi met die nieuwe bestrating
Dan heb jij geluk want volgens de planning zouden ze donderdag klaar zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja he
Alleen ze mogen van mij wel snel klaar zijn, want wordt er helemaal gek van dat ze 's ochtends om 7 uur al beginnen
goed planquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef Rossdale het volgende:
Dan doen we het binnenkort toch gewoon nog een keer over?
Tijdens je examens ook wel hoorquote:
Heb hem op pinkpop al eens gezien. Wel leuk voor een keertje, maar hoef hem geen tweede keer te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:18 schreef lurf_doctor het volgende:
Effe iets anders
[afbeelding]
Gaan er nog fokkers naar Salamon Burke a.s. vrijdag in de Lebuinus?
Ik lekker wel![]()
Dat zou ik ook hebben, ik heb hem danook nog niet gezien en als zo'n grootheid (die volgens mij ook niet meer zo heel lang te leven heeft) naar ons mooie stadje aan de Ijssel komt moet ik er natuurlijk wel bijzijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem op pinkpop al eens gezien. Wel leuk voor een keertje, maar hoef hem geen tweede keer te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |