Pfff moet dalijk tennissen en ben nu al brakquote:Op zondag 13 mei 2007 04:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Jazekerjammer dat je er niet was!
We zijn nog even door gegaan naar enschedeleuke avond
Inderdaad. De binnenstad van deventer is érg mooi. En ook nog eens heel erg fijn om daar rond te lopen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:16 schreef ghizzer het volgende:
Ik ben Deventenaar. Het centrum van Deventer vind ik één van de mooiste centra van Nederland! Alleen vind ik qua opzet Deventer net een dorp. Het centrum van Deventer is wel de mooiste in Overijssel, maar als het gaat om als stad als totaalplaatje dan is in Overijssel Zwolle wel mijn favoriet.
Vind ik ook. Zwolle geniet ook gewoon een meer stadsstatus. Niet alleen omdat zij in het grote-stedenbeleid zijn opgenomen, maar ook qua inrichting. Veel meer voorzieningen (in Deventer hunkeren we al eeuwen naar een fatsoenlijke bios en dat is slechts een voorbeeld) en het is allemaal beter georganiseerd. In Deventer zijn ze er nu achter dat 2 perrons voor 15 treinen per uur toch wel wat weinig is. Elke x als ik in de trein zit moet ik weer wachten omdat beide perrons bezet zijn. Deventer is hard aan modernisering toe!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Inderdaad. De binnenstad van deventer is érg mooi. En ook nog eens heel erg fijn om daar rond te lopen.
Zwolle als het geheel vind ik zeker ook niet slechtMaar kwa uitgaan e.d. kan be beter in Zwolle zijn
![]()
Inderdaad kwa allerdaagse activiteiten kan je je meer vermaken in de binnenstad van Zwolle.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zwolle geniet ook gewoon een meer stadsstatus. Niet alleen omdat zij in het grote-stedenbeleid zijn opgenomen, maar ook qua inrichting. Veel meer voorzieningen (in Deventer hunkeren we al eeuwen naar een fatsoenlijke bios en dat is slechts een voorbeeld) en het is allemaal beter georganiseerd. In Deventer zijn ze er nu achter dat 2 perrons voor 15 treinen per uur toch wel wat weinig is. Elke x als ik in de trein zit moet ik weer wachten omdat beide perrons bezet zijn. Deventer is hard aan modernisering toe!
Jups. Absoluut! Als ik klaar ben met mijn opleiding wil ik er graag weg. Het centrum van Deventer is mooi (zelf woon ik er net buiten), maar voor de rest vind ik de stad niet veel aan. Ik zal waarschijnlijk naar het zuiden van het land vertrekken (ivm studie), maar Zwolle zal op den duur zeker tot de opties behoren. Maten van mij wonen er en ik vind de sfeer toch wel wat prettiger dan in Deventer. In Deventer zie je (met name in de zomermaanden) de BMW-3-series met de meest gladde jongetjes voorbij rijden, maar ik vraag me wel eens af of dat allemaal zuivere koffie is. Ik voel me er niet (meer) zo relaxt daaro. tijd voor iets anders dus!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Inderdaad kwa allerdaagse activiteiten kan je je meer vermaken in de binnenstad van Zwolle.
De binnenstad van Deventer is leuk, en natuurlijk erg mooi. Maar Zwolle is wat praktischer.
Maar ben wel een rasechte Deventenaar, woon wel in Zwolle![]()
Minimal feestquote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
Was dat minimal feest nog wat?
In welke stad woon jij dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef Logician het volgende:
jemig ik ben 2min binnen en de hel breekt los hiero.. onweer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |