proestquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:17 schreef fathank het volgende:
Ik mag hopen dat De Jong nooit meer een Ajax-shirt zal dragen. Als hij denkt dat hij uitgeleerd is bij Ajax na 30 wedstrijdjes, en het denkt te kunnen maken in het buitenland hoef je een jaar later niet met hangende pootjes terug te komen. Nog een puntje: Bij Ajax liep ie te mekkeren dat ie geen vaste positie had, en dat was volgens die trainer van HSV juist een van de belangrijkste redenen waarom ze hem toendertijd gehaald hebben, vanwege zijn multifunctionaliteit.
Conclusie: De Jong, zoek maar een volgende degradatiekandidaat om te gaan voetballen.
zucht, nee..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Wat maakt Heitinga nou eigenlijk de ultieme held?
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
Absoluut. Het is een op en top prof en hoe hij zich terug heeft gevochten is bewonderingswaardigquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
zucht, nee..
hij zal waarschijnlijk op een waardige manier weggaan, niet zoals De Jong
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de clubquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de club
- Exponent van de jeugdopleiding
- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
- Zeurt nooit
- Eigenlijk staat hij voor alles wat Ajax is
Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.
Die ontlading zondag toen ie z'n penalty raak schoot. Wat een held
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.
Nee, ik zie het niet in hem zitten.²
Piet Keizer ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..
Okay, ze zijn op één hand te tellen, maar ze zijn er wel..
Zijn er eigenlijk Ajacieden die hun hele profcarriere Ajacied zijn gebleven? Sjaak Swart....?
[..]
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.
Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de club
Zie bovenquote:- Exponent van de jeugdopleiding
Eens.quote:- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
Eensquote:- Zeurt nooit
Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben?quote:- Eigenlijk staat hij voor alles wat Ajax is
Dat laatste is echt zo..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op Boussoufa bij Ajax. Eigenlijk een type Sneider, maar hij kan nooit zo goed zijn als hem. En hij is een Marokkaan, die wisselen genialiteit af met (zeer) matige wedstrijden.²
[..]
dat snap ik ook nietquote:
Daarom is Jari ook een held, net als Sneijder en ga zo maar door.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Panick het volgende:
Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.
Ja, zelfs ondanks dat soort fouten. Dat is Ajax toch? We hebben nooit goed kunnen verdedigen, moeten het altijd van de aanval hebben. En daarom is Heitinga ook beter als verdedigende middenvelder, vlak voor de verdediging.quote:Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben?.
Hij is voor mij iig een van de grootste Ajacieden vanwege z'n doorzettingsvernogen.. Getuige z'n come backs na blessures en een enorme vormcrisis.
Hoe bedoel je? Wat snap je niet? De wisselvalligheid van Marokkaanse spelers?quote:
bronquote:Cruyff Tell Barcelona To Sign Huntelaar
Barcelona legend Johan Cruyff has suggested that the club move for Ajax starlet Klaus Jan Huntelaar.
Cruyff made the reccomendation speaking on RAC 1 last evening, advising president Joan Laporta to sign the youngster, whom he has watched in action quite a few times.
Huntelaar, currently at Ajax, being coached by Rijkaard's former assistant Henk Ten Cate, has been the best striker in the Netherlands for two seasons now.
He became Dutch football's most expensive teenage signing in 2000, when he moved from De Graafschap to PSV at the age of 17.
He has scored 70 goals over the last two seasons, being the highest scorer in the country on both occasions, and by some distance. The tally also eclipses the record held by Ruud van Nistelrooy at a similar stage last season.
The most commentable aspect, perhaps, is that he has played with a different team each of the last five seasons, but has not let it affect him.
Barcelona have been monitoring him, as have some of Europe's other top clubs, such as Arsenal and Juventus.
At 23, and after backing his miraculous form last season with another stunning run this time around, many believe he is ready for a move to a bigger stage.
Beter zorgt ie dan voor een gunstige loting in de CLquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:40 schreef cultheld het volgende:
Cruijff wil Ajax aan veel knaken helpen.
Barca moet eens optyfen, alle topspelers bij ons wegplukkken. OPSOUTE!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
bron
Klaus Jan Huntelaar![]()
Maaruhh, doe maar niet..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
bron
Klaus Jan Huntelaar![]()
Maaruhh, doe maar niet..
quote:
Ik denk dat ie het in Engeland/Italie idd een stuk beter zou doen dan in Spanje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar is een Engeland spits, hij moet het niet zijn techniek hebben. En de meeste spitsen in Spanje hebben dta toch wel.
Huntelaar moet naar Chelsea, naast Drogba. Ik weet zeker dat hij het beter doet dan Sjevsjenko.²
Ik wil niet lullig doen hoor, maar er speelt nu iemand van Barca in Ajax en bovendien wil Ajax Motta ook nog. Niet de boel omdraaien..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Barca moet eens optyfen, alle topspelers bij ons wegplukkken. OPSOUTE!![]()
quote:
Jullie zitten achter onze grote spelers aan, spelers die wekelijks van grote belang zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor, maar er speelt nu iemand van Barca in Ajax en bovendien wil Ajax Motta ook nog. Niet de boel omdraaien..
wmb komt er niemand van DIT Ajax naar Barcelona..
Gek hequote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie zitten achter onze grote spelers aan, spelers die wekelijks van grote belang zijn.
daarom, spelers die jullie niet meer kunnen gebruiken komen bij ons goed van pasquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie zitten achter onze grote spelers aan, spelers die wekelijks van grote belang zijn.
In de gaten houden is wat anders dan achter ze aan zitten..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fabrégas blijft bij Arsenalquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In de gaten houden is wat anders dan achter ze aan zitten..
Ik denk niet dat Barcelona een speler van Ajax gaat kopen deze zomer, heel misschien Sneijder, maar ook alleen maar als Deco vertrekt, en dan nog denk ik dat ze eerst proberen Fabregas binnen te halen.. Bovendien loopt er ook nog een Iniesta rond.
Deco heeft aangegeven Engeland een mooie competitie te vinden. Zou mij niet verbazen als hij vertrekt. Ik denk dat ze bij Liverpool nog wel een creatieve middenvelder kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fabrégas blijft bij Arsenal. Jullie hebben 'm totaal verwaarloosd en Wenger heeft de kansen met beide handen gepakt.
Overigens heb ik dit vandaag al meerdere malen gelezen, maar gaat Deco vertrekken?![]()
Ajax is nu aan het bouwen met dit team en het is een kwestie om de selectie zo goed mogelijk te behouden. Met Sneijder en KJH kunnen we nog voor de titel gaan volgend seizoen. Daarna is het bye bye KJH en Sneijder en wellicht Stam & Davids ook nog...quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Gek he.
Zou wel erg vreemd zijn als ze voor Lindenbergh zouden aankloppen.
Ajax moet juist trots zijn het dat spelers aan zulke clubs verkoopt. Al hoop ik van harte dat ie nog een jaar blijft.
Ik wil zoveel.. ik wil ver komen in de CL en de triple!quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is nu aan het bouwen met dit team en het is een kwestie om de selectie zo goed mogelijk te behouden. Met Sneijder en KJH kunnen we nog voor de titel gaan volgend seizoen. Daarna is het bye bye KJH en Sneijder en wellicht Stam & Davids ook nog...
Ik wil dat Ajax volgend seizoen de titel pakt, de titel met dit geweldige team.
En zo is hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Heitinga is held voor altijd. Trots om in het wit rood wit te spelen, trots Ajacied te zijn...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Gek he.
Zou wel erg vreemd zijn als ze voor Lindenbergh zouden aankloppen.
quote:Telegraaf: Delorge tekent tweejarig contract bij Ajax
Volgens De Telegraaf heeft Ajax ADO Den Haag middenvelder Delorge voor de neus van Heerenveen weggekaapt. Vorige week werd Ajax door VI al in verband gebracht met Delorge. Dat werd vervolgens door de speler afgestempeld als onzin. Gisteren zou Delorge in het geheim medisch gekeurd zijn in het VU. De 27-jarige middenvelder gaat volgens De Telegraaf een tweejarig contract ondertekenen bij Ajax.
Ik wil dat je je sig aanpast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik wil zoveel.. ik wil ver komen in de CL en de triple!![]()
Wat een pisvlek is die scheringa toch hequote:Scheringa ontkracht Huntelaar-gerucht
AZ gaat komende zomer geen bod uitbrengen op Klaas-Jan Huntelaar en Afonso Alves. Beide spelers werden in het geruchtencircuit aan de Alkmaarders gelinkt.
Te gast bij het televisieprogramma Knevel en Van den Brink liet AZ-voorzitter Dirk Scheringa weten dat de komst van de twee makkelijk scorende spitsen absoluut niet aan de orde is. "Ik ga Huntelaar niet kopen", sprak de preses onomwonden. Ook Alves is volgens hem geen haalbare kaart.
AZ blijft zich richten op relatief goedkope spelers met een groot groeipotentieel: "Voor volgend seizoen hebben we een aantal posities die we willen invullen. We gaan kijken welke jongens haalbaar zijn voor AZ, maar zullen zeker een mooie selectie neerzetten", besloofde Scheringa.
Zo zie ik het graag! Alleen voor de hoofdprijs mag Wesley weg!quote:'Nieuw bod Valencia op Sneijder afgewezen'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 9 mei om 08:45
De pogingen van Valencia om Wesley Sneijder los te weken bij Ajax hebben vooralsnog niks opgeleverd. Volgens De Telegraaf heeft de huidige nummer vier van de Primera División een tweede bod uitgebracht op de Oranje-international.
Ditmaal zou technisch directeur Amadeo Carboni een bedrag van vijftien miljoen euro geboden hebben. Dit bedrag hadden de Amsterdammers in eerste instantie ook voor ogen, maar nu zou er meer op tafel moeten komen voor de 22-jarige Utrechter.
De kersverse winnaar van de KNVB-beker zou zelfs verzocht hebben om zijn contract, dat tot medio 2009 loopt, open te breken en te verlengen, maar Sneijder heeft dit echter geweigerd. De interesse uit het buitenland neemt grote vormen aan, aangezien ook Bayern München en Barcelona in de wandelgangen genoemd worden.
En jij denkt dat clubs als Barca daar rekening mee houden? Kom op zeg, in wat voor roze wereld leef je eigenlijk..quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is nu aan het bouwen met dit team en het is een kwestie om de selectie zo goed mogelijk te behouden. Met Sneijder en KJH kunnen we nog voor de titel gaan volgend seizoen. Daarna is het bye bye KJH en Sneijder en wellicht Stam & Davids ook nog...
Ik wil dat Ajax volgend seizoen de titel pakt, de titel met dit geweldige team.
Hoezo? Hij geeft tenminste eindelijk toe dat AZ zich moet richten op goedkopere spelers in plaats van dat hij zo schaapachtig loopt te blaten dat ze toppers gaan kopen van PSV en Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef TIM-846 het volgende:
[b]
[..]
Wat een pisvlek is die scheringa toch he![]()
Idd, het getuigt eindelijk eens van realisme.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoezo? Hij geeft tenminste eindelijk toe dat AZ zich moet richten op goedkopere spelers in plaats van dat hij zo schaapachtig loopt te blaten dat ze toppers gaan kopen van PSV en Ajax.
Omdat hij nu weer wat anders zegt dan een weekje of 2 geleden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoezo? Hij geeft tenminste eindelijk toe dat AZ zich moet richten op goedkopere spelers in plaats van dat hij zo schaapachtig loopt te blaten dat ze toppers gaan kopen van PSV en Ajax.
Zou Delorge die Excelsior spelers een premie beloofd hebben?quote:'Delorge geeft Ajax extra loopvermogen'
9/5/2007 8 :09
Laurent Delorge is de eerste versterking van Ajax voor het komende seizoen. De 27-jarige Belg komt over van het gedegradeerde ADO Den Haag en zet in Amsterdam zijn handtekening onder een contract voor twee seizoenen.
Ajax ziet in Delorge de middenvelder met loopvermogen die de club graag aan de selectie wilde toevoegen. Bij het teleurstellend presterende ADO viel de Belg dit seizoen op in de rol als aanvallend ingestelde middenvelder. Hij was goed voor vijf doelpunten en zes assists.
Voor Delorge is het de tweede keer in zijn carrière dat hij een contract tekent bij een topclub. In het seizoen 2005/2006 was Anderlecht zijn werkgever. Aan dat dienstverband kwam een einde toen bleek dat Delorge bij zijn vorige werkgever Lierse SK betrokken was geweest bij een smeergeldaffaire. Hij werd op staande voet ontslagen.
quote:'Bayern interesseert mij niet'
Wesley Sneijder heeft geen oog voor Bayern Munchen. De Duitsers willen de middenvelder van Ajax graag contracteren, maar Sneijder weet zeker dat hij niet naar Munchen zal verkassen.
'Bayern interesseert mij niet', laat hij weten in Las Provincias. Bayern Munchen heeft wel een bod uitgebracht op de spelverdeler. Volgens Sport1 gaat het om veertien miljoen euro.
Het tweede bod van Valencia is volgens de Spaanse media tien miljoen euro en geen vijftien miljoen euro, wat De Telegraaf dinsdag meldt. Zaakwaarnemer Lerby heeft in de Duitse media laten weten dat twaalf miljoen euro 'wel genoeg zou moeten zijn'.
Dat zei de VI, niet Scheringaquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
Omdat hij nu weer wat anders zegt dan een weekje of 2 geleden.
Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploegquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..
Okay, ze zijn op één hand te tellen, maar ze zijn er wel..
Zijn er eigenlijk Ajacieden die hun hele profcarriere Ajacied zijn gebleven? Sjaak Swart....?
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploegTotti is ook een goed voorbeeld!
Barry Opdam van AZ ook!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploegTotti is ook een goed voorbeeld!
Mja omdat die daar ook leuk betaald krijgen natuurlijk en een goede competitie, dus blijven ze daar wel snellerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat moet ik hier van vinden... Speler is me nu niet echt opgevallen bij ADO...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Ook VI bericht nu over Delorge trouwens.
[..]
Zou Delorge die Excelsior spelers een premie beloofd hebben?
En gelijk een voorbeeld voor de rest van de jeugd hoe het niet moet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Panick het volgende:
Ik zou het juist een puntje voor Ajax vinden als De Jong terugkomt.
"Zie je wel, we zeiden toch dat je nog niet klaar wat voor de internationale top".
Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.quote:
Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?quote:Volgens De Telegraaf heeft Wesley Sneijder een verzoek van Ajax om het contract van Sneijder open te breken, afgewezen
Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...
Precies, dat is toch echt zo'n beetje de enige reden. Het blijven toch profvoetballers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Buffon idem, maar onderschat niet hoe sterk clubliefde in italia is hoor je bent een verrader van het volk als je overstapt van de 1 naar de ander....quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.
Maar goed. Ajax..
Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse veldenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef PyTh het volgende:
Ik dacht dat Koeman bij ons zat
Delorge![]()
[..]
Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?
DE opvolger van Cocu!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse velden.
Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef twi het volgende:
Ik heb eigenlijk geen minuut van Delorge gezien. Als je loopvermogen nodig hebt dan koop je Gebreselassie toch? Of desnoods Dolf Jansen.
Achja, het was 1 van de 2 gewilde spelers van Den Haag, geloof dat Heerenveen 'm ook wilde. Dus zo slecht kan 'ie nu ook weer niet zijn
Tja, ik denk dat 15 miljoen een mooi bedrag zou zijn, omdat ie volgend jaar zomer niet meer voor dergelijke bedragen (en ook niet 10 miljoen, denk ik) gehaald zal worden. Het is voor Ajax de afweging in hoeverre de sportieve meerwaarde (en dus kans op succes = geld in het laatje en waardestijging van spelers) tegenover het directe financiele gewin. Voor minder dan 15 verwacht ik dat ze het risico zullen nemen om hem nu te behouden en geen sloot geld binnen te halen, omdat Sneijder een doorslaggevende factor kan zijn voor het kampioenschap / CL-plaatsing / verder komen Europees.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.
Zo gek is de gedachte van een bod van 10 miljoen dan echt niet.
Wij willen meer en vinden dat hij meer waard is, maar is dat eigenlijk, objectief gezien, wel reeel?
Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.
Ik zag het net inderdaad. Ik was in de veronderstelling van wel, maar zie dat hij slechts een wedstrijd of 12 heeft mee mogen doen. Ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.
idd hij maakt al vaker zulke domme overtredingen. Vitesse-uit bijv. soms ook flinke uitverdedigende fouten Sparta-uit bijv.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
Mee eens. Het is een multifunctionele speler en waarschijnlijk opvolger Lindenberg. Prima aankoop, kost geen cent en kan na 2 jaar alweer weg zijn als het moet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Had Delorge gekomen als hij niet transfervrij had geweest? Dacht het niet. Laten we hopen dat het een aardige voetballer is en een leuke bankzitter achter Gabri, maar PSV zal met Van der Leegte tenminste (van wat ik begreep) een zak met poen meekrijgen van 't sponsorgeld van z'n pa.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Ik had de zeeuw allang neergeslagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
Nee..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:
Weten jullie het al van Gabri:
Gabri twee jaar langer onder contract bij Ajax
Gepubliceerd op 08-05-07 om 19:10 door Wies van Erp
De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.
![]()
Hoe zat het ook alweer met Sneijder, bleef hij nou wel of niet nog een jaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:
Weten jullie het al van Gabri:
Gabri twee jaar langer onder contract bij Ajax
Gepubliceerd op 08-05-07 om 19:10 door Wies van Erp
De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.
![]()
Nee, hij had slim moeten zijn en bij een flinke overtreding van de Zeeuw eens doen wat AZ deed, rollen, mekkeren en doen alsof je dood bent. Dan pak je hem aan met zijn eigen wapens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik had de zeeuw allang neergeslagen![]()
willen jullie de mul niet kopen pyth?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
Vertonghen
Vermaelen
De Mul
Delorge
Een heel leger aan belgen dadelijk.
Mag Krohn-Deli transfervrij vertrekken trouwens?
Dat deed Stekelenburg toch in de wedstrijd in Alkmaar? Werkte blijkbaar niet....quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij had slim moeten zijn en bij een flinke overtreding van de Zeeuw eens doen wat AZ deed, rollen, mekkeren en doen alsof je dood bent. Dan pak je hem aan met zijn eigen wapens.
Ja daar hoorde ik ook iets over. Heeft iemand daar een nieuwsbericht over?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met Sneijder, bleef hij nou wel of niet nog een jaar?
idd. elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef soppa het volgende:
Volgens mij word er al 5 jaar geroepen dat Wilhelmson gaat komen
Als Sneijder al blijft zal dat echt niet voor twee jaar zijn, dus gratis loopt hij zeker niet de deur uit. Je kunt nu waarschijnlijk wel meer voor Wesley vragen dan volgend jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder wil blijkbaar zijn contract niet openbreken, dus als ie zou blijven loopt ie gratis de deur uit straks.
het is maar wat Ajax wil, nog 1 jaar Wesley of nu 15-20 miljoen.... ik gok het laatste.
Dat hoop ik wel voor hem, anders krijgt hij blauwe ballen.....quote:
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als Sneijder al blijft zal dat echt niet voor twee jaar zijn, dus gratis loopt hij zeker niet de deur uit. Je kunt nu waarschijnlijk wel meer voor Wesley vragen dan volgend jaar.
Persoonlijk heb ik natuurlijk liever dat hij voorlopig nog blijft, maar dan wordt mijn stoeltje volgend jaar nóg duurder...
Dus issie weg vrees ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.
Dat dus!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Met 16 miljoen wordt je geen kampioen!
Klopt, maar het is niet de overweging tussen nu 15 miljoen of helemaal niks. Mocht hij dit jaar blijven en nóg beter worden ,dan lukt het echt nog wel om die jongen voor een mooi bedrag te verkopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.
Zijn dat de nieuwe ballen van Adidas?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor hem, anders krijgt hij blauwe ballen.....
Ik denk niet dat AJAX alleen aan geld denkt. Wanneer Sneijder blijft, en daardoor komen ze evt. verder in de CL of UEFA-cup, vang je ook weer meer geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder wil blijkbaar zijn contract niet openbreken, dus als ie zou blijven loopt ie gratis de deur uit straks.
het is maar wat Ajax wil, nog 1 jaar Wesley of nu 15-20 miljoen.... ik gok het laatste.
Het lijstje van WijsNeus.quote:Vertrek
Waarschijnlijk: Sneijder, Lindenbergh
Misschien: De Mul, Mitea, Maduro, Perez
Onwaarschijnlijk: Babel, Huntelaar, Heitinga
Komst
Waarschijnlijk: Bakircioglu
Misschien: Motta, Pocognoli, Radu, Defour, Silva, Marin, Mariga, Krkic
Onwaarschijnlijk: Wilhelmsson, Alves, Suarez, Ezequerro, Elia, Engelaar, Srna, Giovanni dos Santos
Die miljoenen die je misloopt uit een transfer wegen echt niet op tegen die paar euro's die je uit de UEFA-cup haalt. Als ze hem houden is het puur uit sportief opzicht dat dan de kans groter is dat bijvoorbeeld een kampioenschap behaald wordt. (Misschien bedoelde je dat maar zei je het een beetje scheef)quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AJAX alleen aan geld denkt. Wanneer Sneijder blijft, en daardoor komen ze evt. verder in de CL of UEFA-cup, vang je ook weer meer geld.
Dus tja, wat is verstandig?
FC Venezia zou wel goed bij hem passen. Of FC Leerdam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
En waar zou Mitea dan heen gaan?
Feyenoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
En waar zou Mitea dan heen gaan?
*zucht* ik weet het niet hoor.quote:‘Delorge voor twee jaar naar Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 9 mei om 08:18
Een opmerkelijke transfer enkele uren voordat de play-offwedstrijd tussen SC Heerenveen en Ajax van start gaat. Volgens De Telegraaf heeft Laurent Delorge namelijk een tweejarige verbintenis bij de Amsterdammers getekend.
De middenvelder van ADO Den Haag, die door de degradatie transfervrij mag vertrekken, werd door de Friezen begeerd en niks leek een driejarige verbintenis in de weg te staan. Nu zou de 27-jarige Belg gisteren in het grootste geheim een medische keuring in het VU-ziekenhuis doorstaan hebben.
Delorge, die ook als rechtsbuiten opgesteld kan worden, speelde het voorbije seizoen 28 competitieduels voor de Hofstedelingen. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Coventry City, Lierse SK en Anderlecht.
zat te denken aan de altijd spannende competitie van Oostenrijk. FC Tirol ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FC Venezia zou wel goed bij hem passen. Of FC Leerdam..
Die halen Wambertoquote:
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertjequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
zat te denken aan de altijd spannende competitie van Oostenrijk. FC Tirol ofzo...
Zie hem niet. Iets met hoe hij loopt ofzo? Of broos?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertje.
In de kroeg uiteraard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe gaan jullie vanavond naar de wedstrijd kijken?
Ik denk dat ik maar ff 4 pleuries overmaak naar Planet.
Ik kom helemaal uit Brabant(tegen Belgische grens), dus hier leeft dat niet zo in de kroeg.quote:
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Kom je weer een paar dagen allerhande Marokkaanse spelers aanprijzen om vervolgens weer te verdwijnen??quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.²
Nou nou, Heitinga had een serieuze dip, maar dit seizoen is hij goed teruggekomen hoor. Hofland is voor mij al zo lang uit beeld, geen idee hoe die zich ontwikkeld heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.²
ja daar heb ik ieder weekend last van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal uit Brabant(tegen Belgische grens), dus hier leeft dat niet zo in de kroeg.
Toch maar een keer verhuizen denk ik.![]()
![]()
Zelfde als zondag tegen AZ. Moet ik een combikaart kopen. Met de auto naar Amsterdam, met de bus weer naar de Kuip, weer met de bus terug naar de Arena, om weer met de auto naar Brabant te rijden.
Fuck de combiregeling.
Nee, ik woon lekker dicht bij Amsterdamquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal uit Brabant(tegen Belgische grens), dus hier leeft dat niet zo in de kroeg.
Toch maar een keer verhuizen denk ik.![]()
![]()
Zelfde als zondag tegen AZ. Moet ik een combikaart kopen. Met de auto naar Amsterdam, met de bus weer naar de Kuip, weer met de bus terug naar de Arena, om weer met de auto naar Brabant te rijden.
Fuck de combiregeling.
Is Hofland een Marokkaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom je weer een paar dagen allerhande Marokkaanse spelers aanprijzen om vervolgens weer te verdwijnen??
Tis niet je eerste post, opeens weer, en de vorige kwam je weer met vage onbekende spelers aan. Dat Marokkanen zo briljant kunnen zijn etc..quote:
En dat was exact wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef BobbyHill het volgende:
Ik weet het niet zo met Delorge. Volgens mij wel een aardige voetballer, maar dat zijn er zoveel in de competitie. De enige speler die ik er bij ADO echt uit zag springen was Santi Kolk.
Glasstad?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertje.
Ik kijk het wel via planet.nl en anders lekker ouderwets LDL.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Waar zenden ze het uit?
En anders tele 2 ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kijk het wel via planet.nl en anders lekker ouderwets LDL.
Que?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
onee he
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef cultheld het volgende:
Nou, de eerste Van der Zee topper is binnen gehaald zo te zien.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax heeft weer belangstelling voor Wilhelmsson
Gepubliceerd op 09-05-07 om 12:36 door Matthijs Huisman
Net als een jaar eerder heeft Ajax weer interesse in de Zweedse vleugelspeler Christian Wilhelmsson. De vorige keer koos de Zweed voor Nantes, waarna hij verhuurd werd aan AS Roma. Deze club wil echter geen drie miljoen neertellen voor hem.
Het is niet waarschijnlijk dat het terugkeert naar Frankrijk, Nantes staat op de laatste plaats en degradatie lijkt niet meer te vermijden voor de vroegere topclub. Ajax is echter niet de enige club met belangstelling, ook Engelse, Italiaanse en Belgische clubs hebben interesse in de 27-jarige ex-Anderlecht-speler.
Verrassend!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef patrickt37 het volgende:
Net als een jaar eerder heeft Ajax weer interesse in de Zweedse vleugelspeler Christian Wilhelmsson. De vorige keer koos de Zweed voor Nantes, waarna hij verhuurd werd aan AS Roma. Deze club wil echter geen drie miljoen neertellen voor hem.
Het is niet waarschijnlijk dat het terugkeert naar Frankrijk, Nantes staat op de laatste plaats en degradatie lijkt niet meer te vermijden voor de vroegere topclub. Ajax is echter niet de enige club met belangstelling, ook Engelse, Italiaanse en Belgische clubs hebben interesse in de 27-jarige ex-Anderlecht-speler.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Die foto van Huntelaar in 't Wereldje uit de papieren VI..
http://xs315.xs.to/xs315/07193/DSC_0373.JPG
(linkje omdat de foto nogal groot is)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg. zou WIlhelmson niets voor Ajax zijn? Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord hier..
Ik heb ergens in de wandelgangen gehoord dat Ajax interesse zou hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg. zou WIlhelmson niets voor Ajax zijn? Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord hier..
Alsjeblieft niet zeg. De zweedse robben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een kop heeft heeft die huntelaar ook..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Hahaha wat een gast die Huntelaar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
hahahahahaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef BobbyHill het volgende:
Wat heeft die Willhelmson nou eigenlijk ooit gepresteerd?
Ik las dat Ajax Sneijder's contract wil open breken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geen idee..
Las ergens dat Ajax nu ook Ezquerro van Barca wil halen..
En ik las dat Sneijder dat niet wilquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik las dat Ajax Sneijder's contract wil open breken.
laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geen idee..
Las ergens dat Ajax nu ook Ezquerro van Barca wil halen..
Niet zo tof doen Houniet, je weet dat ik gelijk hebquote:
Hij is wel snel, kan Sjaak Polak volgend seizoen weer zijn helm opzettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Moet je eens een wedstrijd van feyenoord kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo tof doen Houniet, je weet dat ik gelijk heb![]()
![]()
flame eens niet zo manquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?
jij hebt het hele seizoen kunnen lachen in de kuip of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?
Ik doe wel wat meer dan alleen naar de Kuip gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jij hebt het hele seizoen kunnen lachen in de kuip of niet?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Daar heb je onze 'stoere' jongen weer hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zei ik net al tegen mijn afstudeerkameraadquote:
Oh, ik dacht dat feyenoordsupporters altijd in het stadion bleven na de wedstrijd tot de volgende thuiswedstrijd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik doe wel wat meer dan alleen naar de Kuip gaan
Ik zat er al te wachten. Haha!quote:
Nee, ze gaan de volgende (werk)dagen naar de trainingen en roepen "werken voor je geld!"quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat feyenoordsupporters altijd in het stadion bleven na de wedstrijd tot de volgende thuiswedstrijd?
Zo lopen ze er wel bij in elk geval
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Nee, ze gaan de volgende (werk)dagen naar de trainingen en roepen "werken voor je geld!"
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef TIM-846 het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=200232/contentid=92570/sc=0c1b14
De VI heeft hem op de site gezet
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1oquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?
sorry voor die tering tekensquote:Jaakke "Als je alles weglaat, speel je voor de supporters"
In vier jaar voorzitterschap is het inmiddels zijn derde prijs. Een kampioenschap in 2004 en twee bekers. John Jaakke vierde het met gepaste trots. “Het zijn natuurlijk niet mijn prijzen, het blijft van die jongens.” De preses van Ajax mistte maandagavond wel de sfeer van het Leidseplein. “Het is intiemer en het is een traditionele plek. Daar hoort het!” Toch liep het weer uit de hand.
Prijzen worden door voetballers gewonnen, maar hoe kijken de bestuurders, zoals voorzitter John Jaakke, daar tegenaan? “Het is sportief van die jongens, maar je leidt toch de club met elkaar om prijzen te pakken. Als je dat dan doet, dan is het toch een prijs voor ons allemaal.” Voorzitter John Jaakke is duidelijk. De spelers moeten het doen, maar een prijs win je uiteindelijk toch met z’n allen. Ook een troostprijs, of zoals het eerder deze week is genoemd, een hoofdprijs als troost? “Het is een bekroning op ieders werk dit seizoen. Dus ook op het mijne. Ik ben hartstikke trots. De vreugde van die jongens is er niet minder om en voor de supporters ook niet. Uiteindelijk, als je alles weglaat, speel je voor de supporters en dat merk je bij zo’n huldiging nog eens een keer. Dat is heel mooi. Zondagavond ook en dat is prachtig om te zien!” Maar een huldiging van Ajax hoort natuurlijk niet op een parkeerterrein of op het Museumplein plaats te vinden. “Kijk, het Leidseplein is veel intiemer, dan lijken het ook veel meer mensen. En het is natuurlijk een traditionele plek. Daar hoort het! Maar kan het daar niet, dan moet je het hier doen. En ik vond het een fantastische huldiging.” Hij baalde hevig van de rellen, die even later toch weer uitbraken. “Je kunt er zo weinig aan doen, het is een gevoel van machteloosheid”, zei hij dinsdag tegen At5.
Klaas Jan Huntelaar was ook veel liever naar het balkon van de Stadsschouwburg getogen. “Het is veel mooier daar”, vertelde de spits na afloop van de natte huldiging op het Museumplein. “Het Leidseplein is specialer.” De spits behaalde vorig jaar eerst de play-offs in zijn eerste seizoen bij Ajax. Ook het winnen van de beker na een overwinning op PSV gaf aan het eind van het seizoen een extra lading aan de huldiging, evenals het dreigende vertrek van trainer Danny Blind. “Toen waren we al klaar en konden we echt uit ons dak gaan. Nu moeten we nog vol aan de bak in de play-offs.” Huntelaar is niet bang dat de wedstrijd van zondag woensdagavond nog in de benen zit. “Laten we eerst maar eens het veld op gaan, dan zien we dan wel weer hoe we er voor staan. Voorlopig ben ik er niet bang voor dat we de wedstrijd nog voelen als we tegen Heerenveen staan. Ik niet in ieder geval!” Woensdagavond in de eerste ronde van de play-offs ontmoeten Ajax en Heerenveen elkaar in Friesland. Zondag staat de returnwedstrijd in de ArenA op het programma. De winnaar van de tweekamp speelt in de beslissende ronde tegen de winnaar van het duel tussen AZ en FC Twente.
Welke tekens?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o
Altijd een vaste waarde bij Anderlecht geweest. Jammer genoeg op een dwaalspoor geraakt bij Nantes.Hij liet dit seizoen echter aardig wat zien bij AS Roma.
quote:
dat was alleen in de previewquote:
Dat lobje bij 2:03quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
Altijd een vaste waarde bij Anderlecht geweest. Jammer genoeg op een dwaalspoor geraakt bij Nantes.Hij liet dit seizoen echter aardig wat zien bij AS Roma.
Winst Ajax. Twente gelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
M0NTANA moet volgens mij ook nog een kleine 2 weken teren op PMetjes
Wat wordt het vanavond jongens?
quote:
daar kan ik mee levenquote:
Wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef El-Salvador het volgende:
Ajax heeft kans genoeg om door te gaan. Ik voorspel vanavond een gelijkspel in zondag een overwinning.
Jawel, zou echt een aanwinst zijn. Mooie technische speler. Maar ik heb liever Jaouad Zaïri. Ben ik de enige die het ziet zitten in deze in potentie nieuwe C. Ronaldo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef patrickt37 het volgende:
Toch heb ik een slecht voorgevoel wat betreft de play-offs.
Die panna bij Deflandere is magicquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ze laten anderhalve minuut dezelfde goal vanuit 30 verschillende camerastandpunten zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
Jaouad wie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, zou echt een aanwinst zijn. Mooie technische speler. Maar ik heb liever Jaouad Zaïri. Ben ik de enige die het ziet zitten in deze in potentie nieuwe C. Ronaldo?²
Zoek maar eens op Youtube: Jawad/Jaouad Zaïri.quote:
Als je hem bij Anderlecht hebt zien spelen weet je dat het een goede isquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef BobbyHill het volgende:
Aan die compilaties heb je helemaal niets. Als je in 3 minuten alle hoogtepunten van Rosales achter elkaar zet zou je hem zo weer terughalen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
Kan iemand die steen weer op BansheeBoy leggen.
Delorge, mooie aankoop zeg. Kampioenen!
ik wacht het maar af. je weet inderdaad maar nooit. ze halen hem niets voor nietsquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Delorge serieus wel een aardige aankoop hoor.
Ezquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:08 schreef vogeItjesdans het volgende:
Bojan en Ezquerro hmm, Ezquerro kan volgens mij op alle spitsposites?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er misschien ook nog Nederlandse jongens die het halen waard zijn? Beetje voorkomen dat je zo'n overdreven vreemdelingenlegioen binnen haalt met namen waar je je tong over breekt als je ze uit probeert te spreken.
Jezus, wat een goal..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef vogeItjesdans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ&mode=related&search=
Dit lijkt me wel een goede speler![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef vogeItjesdans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ&mode=related&search=
Dit lijkt me wel een goede speler![]()
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:16 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er nog mensen in de stad kijken vanavond?
zeg maar Houniet hoorquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:16 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er nog mensen in de stad kijken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |