Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef BobbyHill het volgende:
Wat heeft die Willhelmson nou eigenlijk ooit gepresteerd?
Ik las dat Ajax Sneijder's contract wil open breken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geen idee..
Las ergens dat Ajax nu ook Ezquerro van Barca wil halen..
En ik las dat Sneijder dat niet wilquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik las dat Ajax Sneijder's contract wil open breken.
laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geen idee..
Las ergens dat Ajax nu ook Ezquerro van Barca wil halen..
Niet zo tof doen Houniet, je weet dat ik gelijk hebquote:
Hij is wel snel, kan Sjaak Polak volgend seizoen weer zijn helm opzettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Die foto van Huntelaar in 't Wereldje uit de papieren VI..
http://xs315.xs.to/xs315/07193/DSC_0373.JPG
(linkje omdat de foto nogal groot is)
Moet je eens een wedstrijd van feyenoord kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo tof doen Houniet, je weet dat ik gelijk heb![]()
![]()
flame eens niet zo manquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?
jij hebt het hele seizoen kunnen lachen in de kuip of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?
Ik doe wel wat meer dan alleen naar de Kuip gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jij hebt het hele seizoen kunnen lachen in de kuip of niet?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Daar heb je onze 'stoere' jongen weer hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zei ik net al tegen mijn afstudeerkameraadquote:
Oh, ik dacht dat feyenoordsupporters altijd in het stadion bleven na de wedstrijd tot de volgende thuiswedstrijd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik doe wel wat meer dan alleen naar de Kuip gaan
Ik zat er al te wachten. Haha!quote:
Nee, ze gaan de volgende (werk)dagen naar de trainingen en roepen "werken voor je geld!"quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat feyenoordsupporters altijd in het stadion bleven na de wedstrijd tot de volgende thuiswedstrijd?
Zo lopen ze er wel bij in elk geval
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Nee, ze gaan de volgende (werk)dagen naar de trainingen en roepen "werken voor je geld!"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |