Zie hem niet. Iets met hoe hij loopt ofzo? Of broos?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertje.
In de kroeg uiteraard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe gaan jullie vanavond naar de wedstrijd kijken?
Ik denk dat ik maar ff 4 pleuries overmaak naar Planet.
Ik kom helemaal uit Brabant(tegen Belgische grens), dus hier leeft dat niet zo in de kroeg.quote:
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Kom je weer een paar dagen allerhande Marokkaanse spelers aanprijzen om vervolgens weer te verdwijnen??quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.²
Nou nou, Heitinga had een serieuze dip, maar dit seizoen is hij goed teruggekomen hoor. Hofland is voor mij al zo lang uit beeld, geen idee hoe die zich ontwikkeld heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.²
ja daar heb ik ieder weekend last van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal uit Brabant(tegen Belgische grens), dus hier leeft dat niet zo in de kroeg.
Toch maar een keer verhuizen denk ik.![]()
![]()
Zelfde als zondag tegen AZ. Moet ik een combikaart kopen. Met de auto naar Amsterdam, met de bus weer naar de Kuip, weer met de bus terug naar de Arena, om weer met de auto naar Brabant te rijden.
Fuck de combiregeling.
Nee, ik woon lekker dicht bij Amsterdamquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal uit Brabant(tegen Belgische grens), dus hier leeft dat niet zo in de kroeg.
Toch maar een keer verhuizen denk ik.![]()
![]()
Zelfde als zondag tegen AZ. Moet ik een combikaart kopen. Met de auto naar Amsterdam, met de bus weer naar de Kuip, weer met de bus terug naar de Arena, om weer met de auto naar Brabant te rijden.
Fuck de combiregeling.
Is Hofland een Marokkaan dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom je weer een paar dagen allerhande Marokkaanse spelers aanprijzen om vervolgens weer te verdwijnen??
Tis niet je eerste post, opeens weer, en de vorige kwam je weer met vage onbekende spelers aan. Dat Marokkanen zo briljant kunnen zijn etc..quote:
En dat was exact wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef BobbyHill het volgende:
Ik weet het niet zo met Delorge. Volgens mij wel een aardige voetballer, maar dat zijn er zoveel in de competitie. De enige speler die ik er bij ADO echt uit zag springen was Santi Kolk.
Glasstad?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertje.
Ik kijk het wel via planet.nl en anders lekker ouderwets LDL.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Waar zenden ze het uit?
En anders tele 2 ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik kijk het wel via planet.nl en anders lekker ouderwets LDL.
Que?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
onee he
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef cultheld het volgende:
Nou, de eerste Van der Zee topper is binnen gehaald zo te zien.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax heeft weer belangstelling voor Wilhelmsson
Gepubliceerd op 09-05-07 om 12:36 door Matthijs Huisman
Net als een jaar eerder heeft Ajax weer interesse in de Zweedse vleugelspeler Christian Wilhelmsson. De vorige keer koos de Zweed voor Nantes, waarna hij verhuurd werd aan AS Roma. Deze club wil echter geen drie miljoen neertellen voor hem.
Het is niet waarschijnlijk dat het terugkeert naar Frankrijk, Nantes staat op de laatste plaats en degradatie lijkt niet meer te vermijden voor de vroegere topclub. Ajax is echter niet de enige club met belangstelling, ook Engelse, Italiaanse en Belgische clubs hebben interesse in de 27-jarige ex-Anderlecht-speler.
Verrassend!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef patrickt37 het volgende:
Net als een jaar eerder heeft Ajax weer interesse in de Zweedse vleugelspeler Christian Wilhelmsson. De vorige keer koos de Zweed voor Nantes, waarna hij verhuurd werd aan AS Roma. Deze club wil echter geen drie miljoen neertellen voor hem.
Het is niet waarschijnlijk dat het terugkeert naar Frankrijk, Nantes staat op de laatste plaats en degradatie lijkt niet meer te vermijden voor de vroegere topclub. Ajax is echter niet de enige club met belangstelling, ook Engelse, Italiaanse en Belgische clubs hebben interesse in de 27-jarige ex-Anderlecht-speler.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Die foto van Huntelaar in 't Wereldje uit de papieren VI..
http://xs315.xs.to/xs315/07193/DSC_0373.JPG
(linkje omdat de foto nogal groot is)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg. zou WIlhelmson niets voor Ajax zijn? Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord hier..
Ik heb ergens in de wandelgangen gehoord dat Ajax interesse zou hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg. zou WIlhelmson niets voor Ajax zijn? Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord hier..
Alsjeblieft niet zeg. De zweedse robben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een kop heeft heeft die huntelaar ook..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Hahaha wat een gast die Huntelaar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
hahahahahaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |