willen jullie de mul niet kopen pyth?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
Vertonghen
Vermaelen
De Mul
Delorge
Een heel leger aan belgen dadelijk.
Mag Krohn-Deli transfervrij vertrekken trouwens?
Dat deed Stekelenburg toch in de wedstrijd in Alkmaar? Werkte blijkbaar niet....quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij had slim moeten zijn en bij een flinke overtreding van de Zeeuw eens doen wat AZ deed, rollen, mekkeren en doen alsof je dood bent. Dan pak je hem aan met zijn eigen wapens.
Ja daar hoorde ik ook iets over. Heeft iemand daar een nieuwsbericht over?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met Sneijder, bleef hij nou wel of niet nog een jaar?
idd. elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef soppa het volgende:
Volgens mij word er al 5 jaar geroepen dat Wilhelmson gaat komen
Als Sneijder al blijft zal dat echt niet voor twee jaar zijn, dus gratis loopt hij zeker niet de deur uit. Je kunt nu waarschijnlijk wel meer voor Wesley vragen dan volgend jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder wil blijkbaar zijn contract niet openbreken, dus als ie zou blijven loopt ie gratis de deur uit straks.
het is maar wat Ajax wil, nog 1 jaar Wesley of nu 15-20 miljoen.... ik gok het laatste.
Dat hoop ik wel voor hem, anders krijgt hij blauwe ballen.....quote:
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als Sneijder al blijft zal dat echt niet voor twee jaar zijn, dus gratis loopt hij zeker niet de deur uit. Je kunt nu waarschijnlijk wel meer voor Wesley vragen dan volgend jaar.
Persoonlijk heb ik natuurlijk liever dat hij voorlopig nog blijft, maar dan wordt mijn stoeltje volgend jaar nóg duurder...
Dus issie weg vrees ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.
Dat dus!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Met 16 miljoen wordt je geen kampioen!
Klopt, maar het is niet de overweging tussen nu 15 miljoen of helemaal niks. Mocht hij dit jaar blijven en nóg beter worden ,dan lukt het echt nog wel om die jongen voor een mooi bedrag te verkopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.
Zijn dat de nieuwe ballen van Adidas?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor hem, anders krijgt hij blauwe ballen.....
Ik denk niet dat AJAX alleen aan geld denkt. Wanneer Sneijder blijft, en daardoor komen ze evt. verder in de CL of UEFA-cup, vang je ook weer meer geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder wil blijkbaar zijn contract niet openbreken, dus als ie zou blijven loopt ie gratis de deur uit straks.
het is maar wat Ajax wil, nog 1 jaar Wesley of nu 15-20 miljoen.... ik gok het laatste.
Het lijstje van WijsNeus.quote:Vertrek
Waarschijnlijk: Sneijder, Lindenbergh
Misschien: De Mul, Mitea, Maduro, Perez
Onwaarschijnlijk: Babel, Huntelaar, Heitinga
Komst
Waarschijnlijk: Bakircioglu
Misschien: Motta, Pocognoli, Radu, Defour, Silva, Marin, Mariga, Krkic
Onwaarschijnlijk: Wilhelmsson, Alves, Suarez, Ezequerro, Elia, Engelaar, Srna, Giovanni dos Santos
Die miljoenen die je misloopt uit een transfer wegen echt niet op tegen die paar euro's die je uit de UEFA-cup haalt. Als ze hem houden is het puur uit sportief opzicht dat dan de kans groter is dat bijvoorbeeld een kampioenschap behaald wordt. (Misschien bedoelde je dat maar zei je het een beetje scheef)quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AJAX alleen aan geld denkt. Wanneer Sneijder blijft, en daardoor komen ze evt. verder in de CL of UEFA-cup, vang je ook weer meer geld.
Dus tja, wat is verstandig?
FC Venezia zou wel goed bij hem passen. Of FC Leerdam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
En waar zou Mitea dan heen gaan?
Feyenoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
En waar zou Mitea dan heen gaan?
*zucht* ik weet het niet hoor.quote:‘Delorge voor twee jaar naar Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 9 mei om 08:18
Een opmerkelijke transfer enkele uren voordat de play-offwedstrijd tussen SC Heerenveen en Ajax van start gaat. Volgens De Telegraaf heeft Laurent Delorge namelijk een tweejarige verbintenis bij de Amsterdammers getekend.
De middenvelder van ADO Den Haag, die door de degradatie transfervrij mag vertrekken, werd door de Friezen begeerd en niks leek een driejarige verbintenis in de weg te staan. Nu zou de 27-jarige Belg gisteren in het grootste geheim een medische keuring in het VU-ziekenhuis doorstaan hebben.
Delorge, die ook als rechtsbuiten opgesteld kan worden, speelde het voorbije seizoen 28 competitieduels voor de Hofstedelingen. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Coventry City, Lierse SK en Anderlecht.
zat te denken aan de altijd spannende competitie van Oostenrijk. FC Tirol ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FC Venezia zou wel goed bij hem passen. Of FC Leerdam..
Die halen Wambertoquote:
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertjequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
zat te denken aan de altijd spannende competitie van Oostenrijk. FC Tirol ofzo...
Zie hem niet. Iets met hoe hij loopt ofzo? Of broos?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertje.
In de kroeg uiteraard.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe gaan jullie vanavond naar de wedstrijd kijken?
Ik denk dat ik maar ff 4 pleuries overmaak naar Planet.
Ik kom helemaal uit Brabant(tegen Belgische grens), dus hier leeft dat niet zo in de kroeg.quote:
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Kom je weer een paar dagen allerhande Marokkaanse spelers aanprijzen om vervolgens weer te verdwijnen??quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.²
Nou nou, Heitinga had een serieuze dip, maar dit seizoen is hij goed teruggekomen hoor. Hofland is voor mij al zo lang uit beeld, geen idee hoe die zich ontwikkeld heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plus dat Heitinga geen kwaliteiten heeft, Serieus, ik vind Hofland een betere speler.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |