Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.
Ik zag het net inderdaad. Ik was in de veronderstelling van wel, maar zie dat hij slechts een wedstrijd of 12 heeft mee mogen doen. Ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.
idd hij maakt al vaker zulke domme overtredingen. Vitesse-uit bijv. soms ook flinke uitverdedigende fouten Sparta-uit bijv.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
Mee eens. Het is een multifunctionele speler en waarschijnlijk opvolger Lindenberg. Prima aankoop, kost geen cent en kan na 2 jaar alweer weg zijn als het moet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Had Delorge gekomen als hij niet transfervrij had geweest? Dacht het niet. Laten we hopen dat het een aardige voetballer is en een leuke bankzitter achter Gabri, maar PSV zal met Van der Leegte tenminste (van wat ik begreep) een zak met poen meekrijgen van 't sponsorgeld van z'n pa.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Ik had de zeeuw allang neergeslagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
Nee..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:
Weten jullie het al van Gabri:
Gabri twee jaar langer onder contract bij Ajax
Gepubliceerd op 08-05-07 om 19:10 door Wies van Erp
De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.
![]()
Hoe zat het ook alweer met Sneijder, bleef hij nou wel of niet nog een jaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:
Weten jullie het al van Gabri:
Gabri twee jaar langer onder contract bij Ajax
Gepubliceerd op 08-05-07 om 19:10 door Wies van Erp
De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.
![]()
Nee, hij had slim moeten zijn en bij een flinke overtreding van de Zeeuw eens doen wat AZ deed, rollen, mekkeren en doen alsof je dood bent. Dan pak je hem aan met zijn eigen wapens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik had de zeeuw allang neergeslagen![]()
willen jullie de mul niet kopen pyth?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
Vertonghen
Vermaelen
De Mul
Delorge
Een heel leger aan belgen dadelijk.
Mag Krohn-Deli transfervrij vertrekken trouwens?
Dat deed Stekelenburg toch in de wedstrijd in Alkmaar? Werkte blijkbaar niet....quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij had slim moeten zijn en bij een flinke overtreding van de Zeeuw eens doen wat AZ deed, rollen, mekkeren en doen alsof je dood bent. Dan pak je hem aan met zijn eigen wapens.
Ja daar hoorde ik ook iets over. Heeft iemand daar een nieuwsbericht over?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met Sneijder, bleef hij nou wel of niet nog een jaar?
idd. elk jaar hetzelfdequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef soppa het volgende:
Volgens mij word er al 5 jaar geroepen dat Wilhelmson gaat komen
Als Sneijder al blijft zal dat echt niet voor twee jaar zijn, dus gratis loopt hij zeker niet de deur uit. Je kunt nu waarschijnlijk wel meer voor Wesley vragen dan volgend jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder wil blijkbaar zijn contract niet openbreken, dus als ie zou blijven loopt ie gratis de deur uit straks.
het is maar wat Ajax wil, nog 1 jaar Wesley of nu 15-20 miljoen.... ik gok het laatste.
Dat hoop ik wel voor hem, anders krijgt hij blauwe ballen.....quote:
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als Sneijder al blijft zal dat echt niet voor twee jaar zijn, dus gratis loopt hij zeker niet de deur uit. Je kunt nu waarschijnlijk wel meer voor Wesley vragen dan volgend jaar.
Persoonlijk heb ik natuurlijk liever dat hij voorlopig nog blijft, maar dan wordt mijn stoeltje volgend jaar nóg duurder...
Dus issie weg vrees ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.
Dat dus!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Met 16 miljoen wordt je geen kampioen!
Klopt, maar het is niet de overweging tussen nu 15 miljoen of helemaal niks. Mocht hij dit jaar blijven en nóg beter worden ,dan lukt het echt nog wel om die jongen voor een mooi bedrag te verkopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Een speler met 1 jaar over op z'n contract levert beduidend minder op dan eentje met 2 jaar. Kortom, het is of verlengen tot 2010 en verkocht worden in 2008 of deze zomer vertrekken.
Zijn dat de nieuwe ballen van Adidas?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:00 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor hem, anders krijgt hij blauwe ballen.....
Ik denk niet dat AJAX alleen aan geld denkt. Wanneer Sneijder blijft, en daardoor komen ze evt. verder in de CL of UEFA-cup, vang je ook weer meer geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder wil blijkbaar zijn contract niet openbreken, dus als ie zou blijven loopt ie gratis de deur uit straks.
het is maar wat Ajax wil, nog 1 jaar Wesley of nu 15-20 miljoen.... ik gok het laatste.
Het lijstje van WijsNeus.quote:Vertrek
Waarschijnlijk: Sneijder, Lindenbergh
Misschien: De Mul, Mitea, Maduro, Perez
Onwaarschijnlijk: Babel, Huntelaar, Heitinga
Komst
Waarschijnlijk: Bakircioglu
Misschien: Motta, Pocognoli, Radu, Defour, Silva, Marin, Mariga, Krkic
Onwaarschijnlijk: Wilhelmsson, Alves, Suarez, Ezequerro, Elia, Engelaar, Srna, Giovanni dos Santos
Die miljoenen die je misloopt uit een transfer wegen echt niet op tegen die paar euro's die je uit de UEFA-cup haalt. Als ze hem houden is het puur uit sportief opzicht dat dan de kans groter is dat bijvoorbeeld een kampioenschap behaald wordt. (Misschien bedoelde je dat maar zei je het een beetje scheef)quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:23 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AJAX alleen aan geld denkt. Wanneer Sneijder blijft, en daardoor komen ze evt. verder in de CL of UEFA-cup, vang je ook weer meer geld.
Dus tja, wat is verstandig?
FC Venezia zou wel goed bij hem passen. Of FC Leerdam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
En waar zou Mitea dan heen gaan?
Feyenoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
En waar zou Mitea dan heen gaan?
*zucht* ik weet het niet hoor.quote:‘Delorge voor twee jaar naar Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 9 mei om 08:18
Een opmerkelijke transfer enkele uren voordat de play-offwedstrijd tussen SC Heerenveen en Ajax van start gaat. Volgens De Telegraaf heeft Laurent Delorge namelijk een tweejarige verbintenis bij de Amsterdammers getekend.
De middenvelder van ADO Den Haag, die door de degradatie transfervrij mag vertrekken, werd door de Friezen begeerd en niks leek een driejarige verbintenis in de weg te staan. Nu zou de 27-jarige Belg gisteren in het grootste geheim een medische keuring in het VU-ziekenhuis doorstaan hebben.
Delorge, die ook als rechtsbuiten opgesteld kan worden, speelde het voorbije seizoen 28 competitieduels voor de Hofstedelingen. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Coventry City, Lierse SK en Anderlecht.
zat te denken aan de altijd spannende competitie van Oostenrijk. FC Tirol ofzo...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FC Venezia zou wel goed bij hem passen. Of FC Leerdam..
Die halen Wambertoquote:
Tis een (niet briljant ik geef toe) doordenkertjequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
zat te denken aan de altijd spannende competitie van Oostenrijk. FC Tirol ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |