Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef BobbyHill het volgende:
Wat heeft die Willhelmson nou eigenlijk ooit gepresteerd?
Ik las dat Ajax Sneijder's contract wil open breken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geen idee..
Las ergens dat Ajax nu ook Ezquerro van Barca wil halen..
En ik las dat Sneijder dat niet wilquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik las dat Ajax Sneijder's contract wil open breken.
laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geen idee..
Las ergens dat Ajax nu ook Ezquerro van Barca wil halen..
Niet zo tof doen Houniet, je weet dat ik gelijk hebquote:
Hij is wel snel, kan Sjaak Polak volgend seizoen weer zijn helm opzettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Die foto van Huntelaar in 't Wereldje uit de papieren VI..
http://xs315.xs.to/xs315/07193/DSC_0373.JPG
(linkje omdat de foto nogal groot is)
Moet je eens een wedstrijd van feyenoord kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, ik heb in tijden niet zo gelachen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo tof doen Houniet, je weet dat ik gelijk heb![]()
![]()
flame eens niet zo manquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?
jij hebt het hele seizoen kunnen lachen in de kuip of niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat doe jij in je dagelijkse leven dan? Ga je nooit naar de kroeg, of ouwehoer je nooit met vrienden?
Ik doe wel wat meer dan alleen naar de Kuip gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jij hebt het hele seizoen kunnen lachen in de kuip of niet?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
Daar heb je onze 'stoere' jongen weer hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zei ik net al tegen mijn afstudeerkameraadquote:
Oh, ik dacht dat feyenoordsupporters altijd in het stadion bleven na de wedstrijd tot de volgende thuiswedstrijd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik doe wel wat meer dan alleen naar de Kuip gaan
Ik zat er al te wachten. Haha!quote:
Nee, ze gaan de volgende (werk)dagen naar de trainingen en roepen "werken voor je geld!"quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat feyenoordsupporters altijd in het stadion bleven na de wedstrijd tot de volgende thuiswedstrijd?
Zo lopen ze er wel bij in elk geval
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Nee, ze gaan de volgende (werk)dagen naar de trainingen en roepen "werken voor je geld!"
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:32 schreef TIM-846 het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=200232/contentid=92570/sc=0c1b14
De VI heeft hem op de site gezet
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1oquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speelde toch wel aardig altijd bij Zweden of niet?
sorry voor die tering tekensquote:Jaakke "Als je alles weglaat, speel je voor de supporters"
In vier jaar voorzitterschap is het inmiddels zijn derde prijs. Een kampioenschap in 2004 en twee bekers. John Jaakke vierde het met gepaste trots. “Het zijn natuurlijk niet mijn prijzen, het blijft van die jongens.” De preses van Ajax mistte maandagavond wel de sfeer van het Leidseplein. “Het is intiemer en het is een traditionele plek. Daar hoort het!” Toch liep het weer uit de hand.
Prijzen worden door voetballers gewonnen, maar hoe kijken de bestuurders, zoals voorzitter John Jaakke, daar tegenaan? “Het is sportief van die jongens, maar je leidt toch de club met elkaar om prijzen te pakken. Als je dat dan doet, dan is het toch een prijs voor ons allemaal.” Voorzitter John Jaakke is duidelijk. De spelers moeten het doen, maar een prijs win je uiteindelijk toch met z’n allen. Ook een troostprijs, of zoals het eerder deze week is genoemd, een hoofdprijs als troost? “Het is een bekroning op ieders werk dit seizoen. Dus ook op het mijne. Ik ben hartstikke trots. De vreugde van die jongens is er niet minder om en voor de supporters ook niet. Uiteindelijk, als je alles weglaat, speel je voor de supporters en dat merk je bij zo’n huldiging nog eens een keer. Dat is heel mooi. Zondagavond ook en dat is prachtig om te zien!” Maar een huldiging van Ajax hoort natuurlijk niet op een parkeerterrein of op het Museumplein plaats te vinden. “Kijk, het Leidseplein is veel intiemer, dan lijken het ook veel meer mensen. En het is natuurlijk een traditionele plek. Daar hoort het! Maar kan het daar niet, dan moet je het hier doen. En ik vond het een fantastische huldiging.” Hij baalde hevig van de rellen, die even later toch weer uitbraken. “Je kunt er zo weinig aan doen, het is een gevoel van machteloosheid”, zei hij dinsdag tegen At5.
Klaas Jan Huntelaar was ook veel liever naar het balkon van de Stadsschouwburg getogen. “Het is veel mooier daar”, vertelde de spits na afloop van de natte huldiging op het Museumplein. “Het Leidseplein is specialer.” De spits behaalde vorig jaar eerst de play-offs in zijn eerste seizoen bij Ajax. Ook het winnen van de beker na een overwinning op PSV gaf aan het eind van het seizoen een extra lading aan de huldiging, evenals het dreigende vertrek van trainer Danny Blind. “Toen waren we al klaar en konden we echt uit ons dak gaan. Nu moeten we nog vol aan de bak in de play-offs.” Huntelaar is niet bang dat de wedstrijd van zondag woensdagavond nog in de benen zit. “Laten we eerst maar eens het veld op gaan, dan zien we dan wel weer hoe we er voor staan. Voorlopig ben ik er niet bang voor dat we de wedstrijd nog voelen als we tegen Heerenveen staan. Ik niet in ieder geval!” Woensdagavond in de eerste ronde van de play-offs ontmoeten Ajax en Heerenveen elkaar in Friesland. Zondag staat de returnwedstrijd in de ArenA op het programma. De winnaar van de tweekamp speelt in de beslissende ronde tegen de winnaar van het duel tussen AZ en FC Twente.
Welke tekens?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o
Altijd een vaste waarde bij Anderlecht geweest. Jammer genoeg op een dwaalspoor geraakt bij Nantes.Hij liet dit seizoen echter aardig wat zien bij AS Roma.
quote:
dat was alleen in de previewquote:
Dat lobje bij 2:03quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
Altijd een vaste waarde bij Anderlecht geweest. Jammer genoeg op een dwaalspoor geraakt bij Nantes.Hij liet dit seizoen echter aardig wat zien bij AS Roma.
Winst Ajax. Twente gelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
M0NTANA moet volgens mij ook nog een kleine 2 weken teren op PMetjes
Wat wordt het vanavond jongens?
quote:
daar kan ik mee levenquote:
Wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef El-Salvador het volgende:
Ajax heeft kans genoeg om door te gaan. Ik voorspel vanavond een gelijkspel in zondag een overwinning.
Jawel, zou echt een aanwinst zijn. Mooie technische speler. Maar ik heb liever Jaouad Zaïri. Ben ik de enige die het ziet zitten in deze in potentie nieuwe C. Ronaldo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Zeg. zou WIlhelmson niets voor Ajax zijn? Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord hier..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef patrickt37 het volgende:
Toch heb ik een slecht voorgevoel wat betreft de play-offs.
.
Die panna bij Deflandere is magicquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ze laten anderhalve minuut dezelfde goal vanuit 30 verschillende camerastandpunten zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Fizd het volgende:
[..]
Jaouad wie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, zou echt een aanwinst zijn. Mooie technische speler. Maar ik heb liever Jaouad Zaïri. Ben ik de enige die het ziet zitten in deze in potentie nieuwe C. Ronaldo?²
Zoek maar eens op Youtube: Jawad/Jaouad Zaïri.quote:
Als je hem bij Anderlecht hebt zien spelen weet je dat het een goede isquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef BobbyHill het volgende:
Aan die compilaties heb je helemaal niets. Als je in 3 minuten alle hoogtepunten van Rosales achter elkaar zet zou je hem zo weer terughalen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
Kan iemand die steen weer op BansheeBoy leggen.
Delorge, mooie aankoop zeg. Kampioenen!
ik wacht het maar af. je weet inderdaad maar nooit. ze halen hem niets voor nietsquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Delorge serieus wel een aardige aankoop hoor.
Ezquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:08 schreef vogeItjesdans het volgende:
Bojan en Ezquerro hmm, Ezquerro kan volgens mij op alle spitsposites?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn er misschien ook nog Nederlandse jongens die het halen waard zijn? Beetje voorkomen dat je zo'n overdreven vreemdelingenlegioen binnen haalt met namen waar je je tong over breekt als je ze uit probeert te spreken.
Jezus, wat een goal..quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef vogeItjesdans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ&mode=related&search=
Dit lijkt me wel een goede speler![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef vogeItjesdans het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ltEaUSTiIZQ&mode=related&search=
Dit lijkt me wel een goede speler![]()
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:16 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er nog mensen in de stad kijken vanavond?
zeg maar Houniet hoorquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:16 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er nog mensen in de stad kijken vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |