Omdat ik hem nog niet heb toegevoegd aan die permadinges.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Poll: Hoe ben je?Jonger dan 18 18 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 tot 35 35 tot 40 Ouder dan 40
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoor bij de 13,7 procent, maar ik snap hem ook niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, nu kan ik wel 'kankerkachel' gaan roepen, maar aangezien 86,3% van jullie nooit buiten dit topic durft te komen, zou dat grapje volslagen langs jullie heen gaan.
Die Theo mongool van SBS6 toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, nu kan ik wel 'kankerkachel' gaan roepen, maar aangezien 86,3% van jullie nooit buiten dit topic durft te komen, zou dat grapje volslagen langs jullie heen gaan.
[HOMO]. Duh.quote:
ik ben een kachelquote:Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ben kachel.
Klopt ja, en ik vond m al langer tof net zoals m'n moeder dus nu gingen we heen.Je merkte wel dat ie bij Paul was geweest op Ticketmaster..opeens waren alle goede kaarten weg.quote:
Of je reageert niet.quote:
Ik mis idd een bijdehandte tegenopmerking.quote:
Dat was toch van de een of andere tokkie genaamd kees? Ik heb er wel wat van gezien maar weet er het fijne niet van.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B6qQ3ODkrnMquote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat was toch van de een of andere tokkie genaamd kees? Ik heb er wel wat van gezien maar weet er het fijne niet van.
Leg uit alstublieft?
Na een jeugd lang op een tokkieschool te hebben gezeten heb is het een zoet genoegen voor mij om dergelijke sujetten door eigen toedoen en plain publique in bespottelijk daglicht te zien staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doe maar niet.
Nu?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
radio bergeijk nu op ned 3 briljante VPRO tv
Ik ben net even boodschappen wezen doen op de fiets... ik weet wel wat ik in de winter ben kwijtgeraaktquote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet in 2 weken conditie opbouwen omdat ik dan de hele dag ga mountainbikenstap 1: ik rook niet meer, stap 2: om de dag een uur sporten.. moet lukken
Maar 1 tussen 20/25quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat ik hem nog niet heb toegevoegd aan die permadinges..
Het oog wil ook wat. En waarom zou ik het verkeerd opvatten, ik ben best wel oppervlakkigquote:Op maandag 7 mei 2007 23:25 schreef wonderer het volgende:
Sam jongen, jij zou echt zoveel beter af zijn als je blind was
dat gaat echt hard he.. ik heb 6 weken niet gesport en ongezond gegeten, nou dat merk ik dus echt.. ging hardlopen en na 1 kilometer al hijgend en puffendquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben net even boodschappen wezen doen op de fiets... ik weet wel wat ik in de winter ben kwijtgeraakt
Ja, je komt jezelf dan lekker tegenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat gaat echt hard he.. ik heb 6 weken niet gesport en ongezond gegeten, nou dat merk ik dus echt.. ging hardlopen en na 1 kilometer al hijgend en puffend![]()
Misschien kwam het door iets andersquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat gaat echt hard he.. ik heb 6 weken niet gesport en ongezond gegeten, nou dat merk ik dus echt.. ging hardlopen en na 1 kilometer al hijgend en puffend![]()
Kan je niet gewoon hardlopen ?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je komt jezelf dan lekker tegenJammer dat we geen ruimte hebben voor een hometrainer
Slechte knieen.quote:
Dat krijg je van de mckroket....mcshit zul je bedoelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ah, hij heeft je verlaten?quote:
Nee, dan had ie me klootzak of iets van die strekking genoemd.quote:
goed ideequote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef Adelante het volgende:
Hardloopschema op je mp3speler!
werkt prima
wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef Yonah het volgende:
ik vergeet steeds om op F2 te drukken als mn pc opstart :S
Iedereen reageert er weer anders op, he!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dan had ie me klootzak of iets van die strekking genoemd.
dan kan ik de boel opnieuw installerenquote:
Ik ken natutuurlijk jouw mannelijke exen niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedereen reageert er weer anders op, he!
Dat haalt het meervoud niet eens!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken natutuurlijk jouw mannelijke exen niet.
Ook dat er is tegenwoordig nog maar éénquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je bent meer op vrouwen georienteerd toch![]()
Niks mis met 1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook dat er is tegenwoordig nog maar één
Grappig, die cirkel als hulplijnquote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergadering..
Deze is helemaal digitaal getekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Grappig, die cirkel als hulplijnKleur je wel eens wat in op de computer?
Met de muis? Of heb je een tablet? Vind het wel stoerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Deze is helemaal digitaal getekend..
Mijn PDA'tje heeft een photoshop-achtig programmaatje, waarme je kunt tekenen. Het is maar een VGA-schermpje (640x480), maar dat is net groot genoeg voor dit soort kriebeltjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de muis? Of heb je een tablet? Vind het wel stoerIk heb zelf ook een tijdje getekend (ook op de computer) maar daar ben ik mee gestopt bij gebrek aan inspiratie.
met een stylus?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn PDA'tje heeft een photoshop-achtig programmaatje, waarme je kunt tekenen. Het is maar een VGA-schermpje (640x480), maar dat is net groot genoeg voor dit soort kriebeltjes..
Ooh, wat leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn PDA'tje heeft een photoshop-achtig programmaatje, waarme je kunt tekenen. Het is maar een VGA-schermpje (640x480), maar dat is net groot genoeg voor dit soort kriebeltjes..
Zowaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:09 schreef DennisMoore het volgende:
Zon!
Hoe moet ik daar nou op antwoorden als ik 30 ben?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat ik hem nog niet heb toegevoegd aan die permadinges..
Bijna. Nog iets minder dan 2 dagen. (Voor mij dan.)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
Is het al weekend?
Only in America!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Als je dit zo ziet is het niet raar dat passende kleren vinden soms lastig is...
Hmmm.. da's jammer. Ik wil weekend!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bijna. Nog iets minder dan 2 dagen. (Voor mij dan.)
Inderdaad, en wat voor een!quote:
Natte morruguh allemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat voor een!
Eindelijk ruikt het weer eens fris op straat, goh, heb ik dat toch eventjes gemist...
![]()
't Schuim stond gister op straat door al die rubber en oliezooi. Heel apart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat voor een!
Eindelijk ruikt het weer eens fris op straat, goh, heb ik dat toch eventjes gemist...
![]()
Gaat daar straks vast wel weer iemand op afstuderen hoe nadelig dat weer voor het milieu is, en of er vanuit de overheid niet wat aangedaan kan/moet wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Schuim stond gister op straat door al die rubber en oliezooi. Heel apart.
Waarom kan ie doordeweeks niet komen, proefverlof?quote:
Allebei fulltime baan enzo he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom kan ie doordeweeks niet komen, proefverlof?
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer heb jij een vriendje?quote:
Sinds kort.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer heb jij een vriendje?
Ok, het lag dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer heb jij een vriendje?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
SJ hep v'kéring!
Dat dan weer niet he...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Met 'ne solt'n héring!
Vertel es wat meer, waar heb je hem ontmoet, hoe ziet hij eruit, wat voor type is het?quote:
All in good time. Ik ga nu naar huis en dan ff sporten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel es wat meer, waar heb je hem ontmoet, hoe ziet hij eruit, wat voor type is het?
wat is het dan toch fijn als je geleerd hebt ook je eigen emotie's te gebruiken in je rol, die nerveuse energie kan ik gebruiken om mijn rol vanavond te laten flippenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben bloednerveus
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is het dan toch fijn als je geleerd hebt ook je eigen emotie's te gebruiken in je rol, die nerveuse energie kan ik gebruiken om mijn rol vanavond te laten flippen
Ik viel in slaap met mijn laptopjequote:
Opportunitiesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Hooooooly fuck wat een stortbui!
Em Dennis is nu te voet onderweg naar mij, zonder plu.
Aww. Dat wordt afdrogen dadelijk.
Ik had gelukkig wel een plu bij me (die bijna stuk waaidequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Hooooooly fuck wat een stortbui!
Em Dennis is nu te voet onderweg naar mij, zonder plu.
Aww. Dat wordt afdrogen dadelijk.
Ik had gezegd dat ie maar droge kleren mee moest nemen. Kan ie zich omkleden zometeen.quote:
*hoofdschudt* Het gaat vast heel anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Forecast: Er wordt geen woord over gesproken. We kijken elkaar 1x even onwennig aan en daarna gaan we dansen. That's it.
Ja in je verhaal jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
*hoofdschudt* Het gaat vast heel anders.
Hij neukt alleen maar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
Arthur wordt niet meer verliefdNou ja, niet in dit deel
Mhm. En intussen lost ie natuurlijk de meest ingewikkelde misdaden opquote:
Lost ie misdaden op?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhm. En intussen lost ie natuurlijk de meest ingewikkelde misdaden op
Ik TMM opzij duwen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp en TMM zaten gisternacht in m'n droom _0-
Ik was in een benzinestation om de bezem te halen en Vlarp sluitte achter mij aan i.d. rij..zag TMM en duwde TMM in het schap vlakbij..toen ik me omdraaide waren ze allebei weg
Hij gaat niet voor niets naar de politieschool aan het eind van deel eenquote:
Ja, TMM kwam langs lopen, je zei iets tegen hem en toen duwde hem je keihard t winkelschap inquote:
Ghehe..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, TMM kwam langs lopen, je zei iets tegen hem en toen duwde hem je keihard t winkelschap in
Oh, arm schaap...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor niets naar de politieschool aan het eind van deel een
Nee hij is iets te vaak gekwetst dus nu moet hij eerst weer de juiste kerel tegen het lijf lopen voor hij weer van iemand durft te houden. Dus het wordt wel een beetje een valse egoistische nicht. Maar hij heeft het ook niet makkelijk hoor
Ik snapte er ook de ballen van...quote:
hihi. Je was toch een boek aan het schrijven, gaat het over een homoseksuele detectivequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor niets naar de politieschool aan het eind van deel een
Nee hij is iets te vaak gekwetst dus nu moet hij eerst weer de juiste kerel tegen het lijf lopen voor hij weer van iemand durft te houden. Dus het wordt wel een beetje een valse egoistische nicht. Maar hij heeft het ook niet makkelijk hoor
zo'n rip off, dus niet inspecteur Clouseau maar Cockteau ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef sammienl het volgende:
[..]
hihi. Je was toch een boek aan het schrijven, gaat het over een homoseksuele detective![]()
Nee. Over een homoseksuele politieagent. Da's wat anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef sammienl het volgende:
[..]
hihi. Je zat toch een boek te schrijven, gaat het over een homoseksuele detective![]()
Heerlijk om te schrijvenquote:
O ja.. goed bierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
mits bier.....of zo.
Bestaat dat?quote:
Nah ja, het past bij je..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Sunjammer het volgende:
Bier en lekker... onmogelijke combi in mijn geval.
Hier ook niet geloof ik...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Labatt Blue uit Canada
Maar ja, dat is natuurlijk niet te krijgen in Nederland..
Met veel bier op worden mensen sneller lekker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Sunjammer het volgende:
Bier en lekker... onmogelijke combi in mijn geval.
Hmmm... *denk*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met veel bier op worden mensen sneller lekker.
Kappen nouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier ook niet geloof ik...
Brad komt meestal thuis met heineken of amstel
Omdat je dan minder bij je verstand bent vast welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met veel bier op worden mensen sneller lekker.
Heb je liever dat ie Bud Light drinkt dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kappen nou. Dan zit je in de VS en dan drink je nog van dat slootwater
Als dat zou kunnenquote:
Vind zelf bier vies. Ik kan maar niet aan de smaak wennen. Vind al het alcohol eigenlijk niet te pruimen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je liever dat ie Bud Light drinkt dan?Heineken en Amstel zijn de enige "light" alternatieven, geloof ik.
Ikzelf drink natuurlijk uitsluitend schots levenswater(en Bourbon/coke maar niet verder vertellen).
Hmm.. in NY had ik meestal Stella Artois..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je liever dat ie Bud Light drinkt dan?Heineken en Amstel zijn de enige "light" alternatieven, geloof ik.
Ikzelf drink natuurlijk uitsluitend schots levenswater(en Bourbon/coke maar niet verder vertellen).
Zelfs de zoete drankjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef sammienl het volgende:
[..]
Vind zelf bier vies. Ik kan maar niet aan de smaak wennen. Vind al het alcohol eigenlijk niet te pruimen.
Da's hier ook te koop ja (supermarkt). Andere merken die hier "regelmatig" gedronken worden zijn Guinness en wat verschillende dark ales van microbrouwerijen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. in NY had ik meestal Stella Artois..
Mja, of inderdaad Heineken..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's hier ook te koop ja (supermarkt). Andere merken die hier "regelmatig" gedronken worden zijn Guinness en wat verschillende dark ales van microbrouwerijen.
er gaat hier een sixpack per week doorheen, gemiddeld, dus het valt allemaal wel mee.
Die wel maar die zijn hartstikke duur helaas. Tijdens uitgaan begin ik toch altijd met bier om in te komen en dan komen de lekkere drankjesquote:
Doe eens gek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
Zal es een foto maken van onze drankvoorraad
Nee er was precies één plaats vrij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej!
Was ik er zaterdag weer niet.. ! Was het een beetje druk?
Wat een toeval.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee er was precies één plaats vrij.
het was in vergelijking met de vorige keer wat rustigerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej!
Was ik er zaterdag weer niet.. ! Was het een beetje druk?
quote:
Ze is best wel leuk vooral haar nummer unfaithfull. Alleen Jay-Zquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef xman het volgende:
Dat liedje van Rihanna zit in m'n hoofd.
Umbrella eh eh eh under my umbrella eh eh eh.
http://www.youtube.com/watch?v=X7bK4Vee36M
Nou vind hem zeker wel goed. Heeft leuke nummers met Mimi en z'n black album was erg goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ze is best wel leuk vooral haar nummer unfaithfull. Alleen Jay-Zik heb een hekel aan rappers
Jammer dat Mimi niet naar Nederlans is gekomen. Ze werk op dit moment aan een film.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef xman het volgende:
[..]
Nou vind hem zeker wel goed. Heeft leuke nummers met Mimi en z'n black album was erg goed.
Houd jij je gezever eens voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee er was precies één plaats vrij.
Lekker gedraaid ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was in vergelijking met de vorige keer wat rustigermaar ik vond het wel gezellig
Ach vrouwen zijn zo slecht niet. Vind vrouwen zelf eigenlijk beter dan mannen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Men dacht lang dat ik verliefd was op een hele goede vriendin van me. Men had het fout.
Die ardbeg gaat al drie jaar mee hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ach vrouwen zijn zo slecht niet. Vind vrouwen zelf eigenlijk beter dan mannen.
Waarom word je niet gewoon hetero?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ach vrouwen zijn zo slecht niet. Vind vrouwen zelf eigenlijk beter dan mannen.
Niet op seksueel vlak. Ik houd van heel veel dingen waar veel van mijn vriendinnen ook van houden. Ik ga veel liever om met vrouwen en ben veel liever mee bevriend, kan gewoon veel beter mee opschieten.quote:
na de bruilft van mn ouders, voor die tijd ben ik blutquote:
Dennis mag de 16e backstage........ de hoerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef sammienl het volgende:
Zijn hand, zal ie toch gay wezen of is het slechts een wishful thinking.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Godzijdank heb ik de beste kaartjes voor zijn concert kunnen bemachtigen
Dat is idd lekker, maar ik mag niet klagen heb goeie zitplaatsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dennis mag de 16e backstage........ de hoer
Jaquote:
Veel kijkplezier. Ik welk vak zit je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga Heroes 21 kijken met een appeltaartje... nou ja, het is een coebergh glas i.p.v. een shotje, dus het is meer appelTAART.
Goed qua vriendschap wel ja. Dat is niet eens verstoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Weemz het volgende:
Volgens mij komt het wel (weer?) goed tussen jou en D, Ang3l...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:39 schreef Yonah het volgende:
such is life/shit happens
Een nieuw koppelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Yonah het volgende:
* Yonah duikt bij stroekel in bed
wel netjes slapen he
stroekel wil mij nietquote:
ik heb me al es aangeboden...quote:
tres chique! en waarom kwam je niet mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Dansen was cool!Dennis en ik mogen marionette poppen spelen en 2 meiden hebben dan onze touwtjes vast en bewegen ons rond
Toen ie met Wesley naar de Rechter was?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tres chique! en waarom kwam je niet mee?!
ow ok!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ie met Wesley naar de Rechter was?
Dat had ie al een tijd geledne afgesproken. Ik niet.
Hij kan ook best een keer zonder mij op stap en andersom.
(Al kwamen we elkaar toch weer tegen en hebben we de grootste lol gehad).
Da's op de donderdag van hemelvaart toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow ok!
17 mei moet ik trouwens weer, ben je er dan?
mijn handjes waren heel de nacht boven de dekensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Yonah het volgende:
wel netjes slapen he
Krijg je niet eerder de beoordeling te horen ??quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
trusten
ik ga ook een slaappoging doen
ben echt afgepeigerd, vooral ook omdat ik het al dan niet goed doen van de presentatie's pas eind juni hoor
slopend
En nee, nu niet gaan zeggen dat ik je zo vroeg m'n nest heb uitgewerkt, je bent zelf zo vroeg opgestaanquote:
Neuh anders lag het zo vol in m'n bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:32 schreef Sunjammer het volgende:
Hoezo, had je het warm?
precies, kun je na gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijg je niet eerder de beoordeling te horen ??
dat is pas over 6 weken![]()
Ohw, ja, dat kan natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh anders lag het zo vol in m'n bed![]()
en dan worden jullie over 6 weken gezamelijk besproken en beoordeelt ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, kun je na gaan
het is zelfs nog erger, we kregen geen van allen een reactie
een voor een presenteren, achter elkaar, dus ik kan mezelf wel spiegelen aan de anderen
maar ik weet niet wat als goed gezien wordt, of wat als fout
heel frustrerend![]()
Moet je terugpiepen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Sunjammer het volgende:
En m'n oor piept.
ik krijg aan het einde te horen of ik door ben of niet, en waarom wel of nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan worden jullie over 6 weken gezamelijk besproken en beoordeelt ?
of krijg je via telefoon/brief te horen hoe je beoordeling is ?
wat ben je toch ook een fijne ventquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef Yonah het volgende:
*stroekel kust*
mjah, ik heb egslapen als een roos!
beter een piepend oor dan... nouja!
verwelkomt Yuri de meesterquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
* yuri komt ook maar eens kijken hier
neem je me nou mee uit etenquote:
oh da's goed,quote:
http://www.vlarp.nl/etc/lijstje_homotopic.txtquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
* yuri komt ook maar eens kijken hier
je bent wel erg snel met dat lijstje, straks durft hij van schrik hier niet meer te postenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.vlarp.nl/etc/lijstje_homotopic.txt
En ik maar denken dat ik het kon omzeilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent wel erg snel met dat lijstje, straks durft hij van schrik hier niet meer te posten
*knor*quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Pommes duchesse met peperbiefstuk en een salade van paprika, geitenkaas, olijfjes, zongedroogde tomaten en gebakken spek en een suasje van basilicum azijn en gember ....... HONGERRRR!
Geen idee. Het hangt van de situatie af. Maar ja iemand blijven voorliegen, lijkt me niet echt gezond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Cairon het volgende:
waarom stellen mensen soms toch de meest ongemakkelijke vragen
Van die vragen waarop je moet liegen om iemand niet te kwetsen, maar waarop je wel met de waarheid moet antwoorden omdat het anders niet eerlijk is voor de ander.
Welkom en veel plezierquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het kon omzeilen![]()
Afblijven. Dat was voor mijquote:
het is toch al op, hij heeft alles in zijn eentje opgegeten, vind je het raar dat ik zo veel af valquote:
dan 9is mijn galajurk nog niet af hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh da's goed,
morgen avond tijd ?
ik bedoel je was vanochtend al zo vroeg weg voor het ontbijd, zo kan ik nooit die gastvrijdheid van brabanders te tonen![]()
Aye, tussen het klussen doorquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie, American Idol nog gezien gister?
"Divide et impera"quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is je voornaam?
Noem me maar Yuri
Wat is de betekenis van je nickname?
Heb ik uit RA2 gejat
En die van je user-icoon?
Die komt uit dbz
En van je signature?
Duidelijk toch?
Hoe oud ben je?
18
Wat voor studie/werk doe je?
Mbo bedrijfsadministratie
Waar woon je (ongeveer)?
Ongeveer in assen
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Nee foto's houden niet van mij
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Vriendje?? bent toch geen 12 meer![]()
Mara het antwoord is nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Zo lui mogelijk zijn
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Daarom![]()
Wat is je eerste indruk van ons?
Willen jullie een leugen of de waarheid?![]()
Wat wil je ons nog vragen?
Waarom staat dit topic altijd onderin onzin en nooit zoals de rest van de active topic boven??
En waarom staat dit topic in onzin en het lesbeau topic in Genaral chat??
Weet ie meteen waarom dit in ONZ staatquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Neeee niet nog een relnicht![]()
Er moeten hier 'ns wat meer lieve nichtjes komen..
Ben ik niet lief genoeg danquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Maar ja, wie kan er nu ook nee zeggen tegen Wondererquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het kon omzeilen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ja, wie kan er nu ook vaker dan een keer nee zeggen tegen Wonderer![]()
don't mention the word speechquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie waarom had je niets verteld over je nieuwe liefde?
wanneer is de bruiloft, kan ik een speech voorbereiden![]()
Die zitten toch al in het L topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Divide et impera"
Uh hebben jullie in een bedje gelegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik heb je vannaocht ook al zonder gezien, dus maak je daar nu maar geen zorgen om![]()
Ach, alles voor de topfokker!quote:
dan hoeft Sam niet terug te lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:49 schreef Yonah het volgende:
wel netjes slapen he
Ja dat is toch niet boeiend?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Mag ik even opmerken dat heteromannen die het constant over vrouwen hebben afgeschoten mogen worden? Elke TV topic waar ik kom wordt een aflevering beoordeeld op de hoeveelheid vrouwelijk schoon en in het immigratietopic wordt gevraagd hoe de vrouwen zijn in het nieuwe thuisland
Zo zijn mannen nou eenmaal. Macho gedragquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Mag ik even opmerken dat heteromannen die het constant over vrouwen hebben afgeschoten mogen worden? Elke TV topic waar ik kom wordt een aflevering beoordeeld op de hoeveelheid vrouwelijk schoon en in het immigratietopic wordt gevraagd hoe de vrouwen zijn in het nieuwe thuisland
Maar vermoeiend is 't wel. Bij collega's idem. Altijd die opmerkingen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef sammienl het volgende:
Zo zijn mannen nou eenmaal. Macho gedrag
Mijn man is geweldig en de rest boeit me niet zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet boeiend?!
Maar vertel: Hoe zijn de mannen?
En zodra een homo het over een lekkere kerel heeft is het meteen "ja, ze moeten het ook altijd weer onder je neus wrijven he?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar vermoeiend is 't wel. Bij collega's idem. Altijd die opmerkingen...
Heb ik al een keer gedaan. Dan voelen de heren zich op hun pik getraptquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou er wat van zeggen!
zou een aangetekende brief niet meer indruk maken ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou er wat van zeggen!
Ik zal ze doorsturen naar het keldertje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef Sunjammer het volgende:
@wonderer: Misschien is een SM-topic dan wat voor ze?
@Stroekie: Een bombrief misschien? Die laat zowel een indruk als een afdruk achter.![]()
Judi Dench is meestal erg goed!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Na 12 minuten ben ik al weer helemaal verliefd op Judi Dench en Cate Blanchett....![]()
(ik kijk Notes on a scandal)
downloadenlenen op internet is best geduldigquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, kom ik er nu pas achter dat SBS een nieuwe aflevering van House uitzond op dinsdag....beetje jammer weer
Ze zijn afgeprijsd blijkbaar wowquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk over 2 weken LOST seizoen 1 en 2 op DVD kopen.. 32¤ per seizoen is best te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |