Doe eens gek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
Zal es een foto maken van onze drankvoorraad
Nee er was precies één plaats vrij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej!
Was ik er zaterdag weer niet.. ! Was het een beetje druk?
Wat een toeval.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee er was precies één plaats vrij.
het was in vergelijking met de vorige keer wat rustigerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej!
Was ik er zaterdag weer niet.. ! Was het een beetje druk?
quote:
Ze is best wel leuk vooral haar nummer unfaithfull. Alleen Jay-Zquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef xman het volgende:
Dat liedje van Rihanna zit in m'n hoofd.
Umbrella eh eh eh under my umbrella eh eh eh.
http://www.youtube.com/watch?v=X7bK4Vee36M
Nou vind hem zeker wel goed. Heeft leuke nummers met Mimi en z'n black album was erg goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ze is best wel leuk vooral haar nummer unfaithfull. Alleen Jay-Zik heb een hekel aan rappers
Jammer dat Mimi niet naar Nederlans is gekomen. Ze werk op dit moment aan een film.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef xman het volgende:
[..]
Nou vind hem zeker wel goed. Heeft leuke nummers met Mimi en z'n black album was erg goed.
Houd jij je gezever eens voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee er was precies één plaats vrij.
Lekker gedraaid ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was in vergelijking met de vorige keer wat rustigermaar ik vond het wel gezellig
Ach vrouwen zijn zo slecht niet. Vind vrouwen zelf eigenlijk beter dan mannen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Men dacht lang dat ik verliefd was op een hele goede vriendin van me. Men had het fout.
Die ardbeg gaat al drie jaar mee hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ach vrouwen zijn zo slecht niet. Vind vrouwen zelf eigenlijk beter dan mannen.
Waarom word je niet gewoon hetero?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ach vrouwen zijn zo slecht niet. Vind vrouwen zelf eigenlijk beter dan mannen.
Niet op seksueel vlak. Ik houd van heel veel dingen waar veel van mijn vriendinnen ook van houden. Ik ga veel liever om met vrouwen en ben veel liever mee bevriend, kan gewoon veel beter mee opschieten.quote:
na de bruilft van mn ouders, voor die tijd ben ik blutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |