Zowaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:09 schreef DennisMoore het volgende:
Zon!
Hoe moet ik daar nou op antwoorden als ik 30 ben?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat ik hem nog niet heb toegevoegd aan die permadinges..
Bijna. Nog iets minder dan 2 dagen. (Voor mij dan.)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
Is het al weekend?
Only in America!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Als je dit zo ziet is het niet raar dat passende kleren vinden soms lastig is...
Hmmm.. da's jammer. Ik wil weekend!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bijna. Nog iets minder dan 2 dagen. (Voor mij dan.)
Inderdaad, en wat voor een!quote:
Natte morruguh allemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat voor een!
Eindelijk ruikt het weer eens fris op straat, goh, heb ik dat toch eventjes gemist...
![]()
't Schuim stond gister op straat door al die rubber en oliezooi. Heel apart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat voor een!
Eindelijk ruikt het weer eens fris op straat, goh, heb ik dat toch eventjes gemist...
![]()
Gaat daar straks vast wel weer iemand op afstuderen hoe nadelig dat weer voor het milieu is, en of er vanuit de overheid niet wat aangedaan kan/moet wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Schuim stond gister op straat door al die rubber en oliezooi. Heel apart.
Waarom kan ie doordeweeks niet komen, proefverlof?quote:
Allebei fulltime baan enzo he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom kan ie doordeweeks niet komen, proefverlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |