Ah, hij heeft je verlaten?quote:
Nee, dan had ie me klootzak of iets van die strekking genoemd.quote:
goed ideequote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef Adelante het volgende:
Hardloopschema op je mp3speler!
werkt prima
wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef Yonah het volgende:
ik vergeet steeds om op F2 te drukken als mn pc opstart :S
Iedereen reageert er weer anders op, he!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dan had ie me klootzak of iets van die strekking genoemd.
dan kan ik de boel opnieuw installerenquote:
Ik ken natutuurlijk jouw mannelijke exen niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedereen reageert er weer anders op, he!
Dat haalt het meervoud niet eens!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ken natutuurlijk jouw mannelijke exen niet.
Ook dat er is tegenwoordig nog maar éénquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je bent meer op vrouwen georienteerd toch![]()
Niks mis met 1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook dat er is tegenwoordig nog maar één
Grappig, die cirkel als hulplijnquote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergadering..
Deze is helemaal digitaal getekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Grappig, die cirkel als hulplijnKleur je wel eens wat in op de computer?
Met de muis? Of heb je een tablet? Vind het wel stoerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Deze is helemaal digitaal getekend..
Mijn PDA'tje heeft een photoshop-achtig programmaatje, waarme je kunt tekenen. Het is maar een VGA-schermpje (640x480), maar dat is net groot genoeg voor dit soort kriebeltjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de muis? Of heb je een tablet? Vind het wel stoerIk heb zelf ook een tijdje getekend (ook op de computer) maar daar ben ik mee gestopt bij gebrek aan inspiratie.
met een stylus?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn PDA'tje heeft een photoshop-achtig programmaatje, waarme je kunt tekenen. Het is maar een VGA-schermpje (640x480), maar dat is net groot genoeg voor dit soort kriebeltjes..
Ooh, wat leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn PDA'tje heeft een photoshop-achtig programmaatje, waarme je kunt tekenen. Het is maar een VGA-schermpje (640x480), maar dat is net groot genoeg voor dit soort kriebeltjes..
Zowaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:09 schreef DennisMoore het volgende:
Zon!
Hoe moet ik daar nou op antwoorden als ik 30 ben?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat ik hem nog niet heb toegevoegd aan die permadinges..
Bijna. Nog iets minder dan 2 dagen. (Voor mij dan.)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:30 schreef Sunjammer het volgende:
Is het al weekend?
Only in America!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Als je dit zo ziet is het niet raar dat passende kleren vinden soms lastig is...
Hmmm.. da's jammer. Ik wil weekend!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Bijna. Nog iets minder dan 2 dagen. (Voor mij dan.)
Inderdaad, en wat voor een!quote:
Natte morruguh allemaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat voor een!
Eindelijk ruikt het weer eens fris op straat, goh, heb ik dat toch eventjes gemist...
![]()
't Schuim stond gister op straat door al die rubber en oliezooi. Heel apart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat voor een!
Eindelijk ruikt het weer eens fris op straat, goh, heb ik dat toch eventjes gemist...
![]()
Gaat daar straks vast wel weer iemand op afstuderen hoe nadelig dat weer voor het milieu is, en of er vanuit de overheid niet wat aangedaan kan/moet wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Schuim stond gister op straat door al die rubber en oliezooi. Heel apart.
Waarom kan ie doordeweeks niet komen, proefverlof?quote:
Allebei fulltime baan enzo he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom kan ie doordeweeks niet komen, proefverlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |