Omdat ik hem nog niet heb toegevoegd aan die permadinges.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Poll: Hoe ben je?Jonger dan 18 18 tot 20 20 tot 25 25 tot 30 30 tot 35 35 tot 40 Ouder dan 40
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoor bij de 13,7 procent, maar ik snap hem ook niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, nu kan ik wel 'kankerkachel' gaan roepen, maar aangezien 86,3% van jullie nooit buiten dit topic durft te komen, zou dat grapje volslagen langs jullie heen gaan.
Die Theo mongool van SBS6 toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, nu kan ik wel 'kankerkachel' gaan roepen, maar aangezien 86,3% van jullie nooit buiten dit topic durft te komen, zou dat grapje volslagen langs jullie heen gaan.
[HOMO]. Duh.quote:
ik ben een kachelquote:Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ben kachel.
Klopt ja, en ik vond m al langer tof net zoals m'n moeder dus nu gingen we heen.Je merkte wel dat ie bij Paul was geweest op Ticketmaster..opeens waren alle goede kaarten weg.quote:
Of je reageert niet.quote:
Ik mis idd een bijdehandte tegenopmerking.quote:
Dat was toch van de een of andere tokkie genaamd kees? Ik heb er wel wat van gezien maar weet er het fijne niet van.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B6qQ3ODkrnMquote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat was toch van de een of andere tokkie genaamd kees? Ik heb er wel wat van gezien maar weet er het fijne niet van.
Leg uit alstublieft?
Na een jeugd lang op een tokkieschool te hebben gezeten heb is het een zoet genoegen voor mij om dergelijke sujetten door eigen toedoen en plain publique in bespottelijk daglicht te zien staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doe maar niet.
Nu?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
radio bergeijk nu op ned 3 briljante VPRO tv
Ik ben net even boodschappen wezen doen op de fiets... ik weet wel wat ik in de winter ben kwijtgeraaktquote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet in 2 weken conditie opbouwen omdat ik dan de hele dag ga mountainbikenstap 1: ik rook niet meer, stap 2: om de dag een uur sporten.. moet lukken
Maar 1 tussen 20/25quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat ik hem nog niet heb toegevoegd aan die permadinges..
Het oog wil ook wat. En waarom zou ik het verkeerd opvatten, ik ben best wel oppervlakkigquote:Op maandag 7 mei 2007 23:25 schreef wonderer het volgende:
Sam jongen, jij zou echt zoveel beter af zijn als je blind was
dat gaat echt hard he.. ik heb 6 weken niet gesport en ongezond gegeten, nou dat merk ik dus echt.. ging hardlopen en na 1 kilometer al hijgend en puffendquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben net even boodschappen wezen doen op de fiets... ik weet wel wat ik in de winter ben kwijtgeraakt
Ja, je komt jezelf dan lekker tegenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat gaat echt hard he.. ik heb 6 weken niet gesport en ongezond gegeten, nou dat merk ik dus echt.. ging hardlopen en na 1 kilometer al hijgend en puffend![]()
Misschien kwam het door iets andersquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat gaat echt hard he.. ik heb 6 weken niet gesport en ongezond gegeten, nou dat merk ik dus echt.. ging hardlopen en na 1 kilometer al hijgend en puffend![]()
Kan je niet gewoon hardlopen ?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je komt jezelf dan lekker tegenJammer dat we geen ruimte hebben voor een hometrainer
Slechte knieen.quote:
Dat krijg je van de mckroket....mcshit zul je bedoelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |