Ipod ziet er geiler uit.. verder is een ipod niet veel beter ofzo.. ik heb er ook geen. Heb gewoon een ipod kloon en ben tevredenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Goede onderbouwing ook..
Wikipedia is your friend..quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ben dus niet de enige die gebeurtenissen uit het topicnummer als TT gebruikt
quote:
Did he really?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef wonderer het volgende:
Ik ben dus niet de enige die gebeurtenissen uit het topicnummer als TT gebruikt
Sowieso, alles waar een luidsprekertje inzit moet dood.quote:
Ja, verschikkelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sowieso, alles waar een luidsprekertje inzit moet dood.
Al te vaak mocro's met gsm-gejengel her en der.
Ooooh, die is móói!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef Weemz het volgende:
Ach, 'k ben hier ook erg blij mee:
[afbeelding]
Gelukkig ben ik geen mocro, maar is wel uberchil kei mooi geluid oordopjes plus stereo, en op strand met muziek is wel chil..quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Niet alleen Marokkanen doen het.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet denken aan een jongen die ontzettend sexy danste in een club, oh my god. Het leek wel net stripteasequote:Op zondag 6 mei 2007 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook van die jochies die dan gaan jumpen hebben vaak van die herrie aanstaan uit hun telefoons. Klompendans ten top.
kasthomo-filmquote:
Ik denk Lurker 1 t/m 3.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Waar komen al die nieuwe namen ineens vandaan?
Dan moeten ze het lijstje invullenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik denk Lurker 1 t/m 3..
Sam je moet vaker rukkenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:28 schreef sammienl het volgende:
Wat was het toch een leuke film.
Eddie Kaye Thomas heeft iets
[afbeelding]
Hij is schattig
Er is een hoop dat ik niet geil of sexy vind. Ik moet idd vaker met iemand naar bedquote:Op zondag 6 mei 2007 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam je moet vaker rukken
jij vind alles wat ademt en warm is schattig sexy of geil
dát zei ik nietquote:Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef sammienl het volgende:
[..]
Er is een hoop dat ik niet geil of sexy vind. Ik moet idd vaker met iemand naar bed![]()
Nou ja ik kan met iemand naar bed gaan, maar ja ik wil diegene wil zien zitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
Zoals het nu steeds klinkt, heb je echter niet zoveel te willen...
dan moet je vaker naar het voetballen of de schouwburg, daar zitten heel veel mensen, in de kroeg staan ze meestalquote:Op zondag 6 mei 2007 18:38 schreef sammienl het volgende:
[..]
Nou ja ik kan met iemand naar bed gaan, maar ja ik wil diegene wil zien zitten.
De volgende keer dat ik uitga, neem ik iemand mee naar mijn eigen huis okequote:Op zondag 6 mei 2007 18:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan moet je vaker naar het voetballen of de schouwburg, daar zitten heel veel mensen, in de kroeg staan ze meestal
Gelukkig zijn er buschauffeurs die ze er zonder pardon uitzetten als ze zo'n "Ghettoblaster van de 21e eeuw" aan hebben staan..quote:Op zondag 6 mei 2007 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |