Heb ik iets gemist? Sinds wanneer heb jij een vriendje?quote:
Sinds kort.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer heb jij een vriendje?
Ok, het lag dus niet aan mij...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer heb jij een vriendje?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
SJ hep v'kéring!
Dat dan weer niet he...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Met 'ne solt'n héring!
Vertel es wat meer, waar heb je hem ontmoet, hoe ziet hij eruit, wat voor type is het?quote:
All in good time. Ik ga nu naar huis en dan ff sporten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel es wat meer, waar heb je hem ontmoet, hoe ziet hij eruit, wat voor type is het?
wat is het dan toch fijn als je geleerd hebt ook je eigen emotie's te gebruiken in je rol, die nerveuse energie kan ik gebruiken om mijn rol vanavond te laten flippenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben bloednerveus
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is het dan toch fijn als je geleerd hebt ook je eigen emotie's te gebruiken in je rol, die nerveuse energie kan ik gebruiken om mijn rol vanavond te laten flippen
Ik viel in slaap met mijn laptopjequote:
Opportunitiesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Hooooooly fuck wat een stortbui!
Em Dennis is nu te voet onderweg naar mij, zonder plu.
Aww. Dat wordt afdrogen dadelijk.
Ik had gelukkig wel een plu bij me (die bijna stuk waaidequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Hooooooly fuck wat een stortbui!
Em Dennis is nu te voet onderweg naar mij, zonder plu.
Aww. Dat wordt afdrogen dadelijk.
Ik had gezegd dat ie maar droge kleren mee moest nemen. Kan ie zich omkleden zometeen.quote:
*hoofdschudt* Het gaat vast heel anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Forecast: Er wordt geen woord over gesproken. We kijken elkaar 1x even onwennig aan en daarna gaan we dansen. That's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |